Přeskočit na hlavní obsah

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :).

S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů:
1. Jarní kapsulový šatník
2. Beautifikace
a 3. Obličejová gymnastika

První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud zavál do Zary.. a možná taky někoho z nás tlačily boty tak, že i Quasimodo v porovnání se mnou chodil jako frajer.. každopádně přednáška paní MUDr. Sabiny Sellner, PhD. na téma Beautifikace byla skvělá a naprosto tak splnila naše očekávání. Paní doktorka se věnuje dermatologickým zákrokům v MEDICOM Clinic a pokud, stejně jako já, v estetické medicíně nejvíc oceňujete to, když jsou zákroky provedeny tak, že by vás ani nenapadlo, že člověk nějaké má, je paní doktorka přesně tím, koho hledáte :). Konkrétně k tématu "Beautifikace" říkala, že cílem je zdůraznit "to hezké" a případně potlačit nedostatky.. žádné výrazné změny a obličej k nepoznání. Samozřejmě vím, že je to věc názoru - někdo má rád radikální změny, jiný je neuznává vůbec, ale já si myslím, že nejlepší změna je ta, kterou ani nepoznáte, ale pomůže vám cítit se líp :).

Workshop na téma obličejové gymnastiky jsme nakonec vynechaly, po přednášce o estetické medicíně jsme usoudily, že je na takové úrovni, že se radši svěříme do rukou profíků, když na "cvičení doma" nás stejně moc neužije.. ne, dělám si srandu :D.. jen jsem už musela vyrazit domů a taky jsme už padaly hlady :).
Zajímavě pak vypadala taky přednáška sexi mentora Dany Englich. Když pozvánku na ni začala slovy: “Sex je jako svíčková..” hlavou mi prolétlo “jakože se šesti?”:D.. ne.. prý proto, že svíčková je jiná od vnučky, maminky, babičky.. ale podstatné je, že sex je dovednost, a dovednost se dá naučit! Jak říkám, věřím, že tahle přednáška patřila k nejzajímavějším a kdybychom už nemusely jít, rozhodně bych si ji ráda poslechla.. tak alespoň víme, co příště určitě nevynechat!:)

Z prezentujících stánků jsme si odnesly spoustu vzorečků a z některých taky cenné rady a zkušenosti a tak jsem si říkala, že bych mohla zmínit ty, které mě zaujaly nejvíc.

1. S kolageny nejrůznějších značek mám bohaté zkušenosti, protože od chvíle, co jsem si vlastní hloupostí zničila vlasy, se snažím najít produkty, které mi je zase zachrání.. KK Kolagen jsem začala pít na doporučení kamarádky.. kolageny, které jsem zkusila před ním mi totiž nechutnaly a kamarádka se zaručila, že malina od KK mi určitě chutnat bude :D - měla pravdu. Vyzkoušela jsem pak i jiné příchutě, ale nakonec jsem vždycky skončila zase u maliny. Kažopádně, proč je za mě kolagen od KK nejlepší? Aniž bych před kadeřnicí zmínila, že nějaký kolagen piju, sama od sebe mi řekla, že kvalita vlasů se od poslední návštěvy tak změnila, že určitě piju nějaký kolagen.. tehdy jsem pila KK kolagen fakt poctivě každý den, snad půl roku.. takže věřím, že to není náhoda.. a protože mám doma ještě jedno neotevřené balení, myslím, že je možná ideální čas se k jeho pravidelnému užívání znovu vrátit. Obzvlášť po tom, co jsme se s paní Katkou, která za KK kolagenem stojí, seznámily osobně. Její vlasy jsou prostě nádherné a myslím, že určitě nejsme jediné, kdo z nich na festivalu padl na zadek :D:).

2.  Když jsem byla mladší/puberťák, nikdy jsem žádné výraznější problémy s pletí neměla. Nějaký ten pupínek se občas udělá snad každému, ale rozhodně to nikdy nebylo nic, co by stálo za řeč.. takže mám pocit, že se moje pleť rozhodla, že si to vynahradí až teď.. v dospělosti :D.. Hlavně poslední měsíce mě trápí hormonální akné na bradě a protože jsem zatím asi neobjevila produkt, který by mi pomohl jej vyřešit, alespoň jej úspěšně maskuju (teda alespoň doufám, že úspěsně.. :D). V rámci objevování nejrůznějších kosmetických produktů jsme s kamarádkou narazily i na značku GIGI Cosmetic Laboratories, kde se nás ujala neskutečně milá slečna/paní Petra, která měla s akné na bradě stejné zkušenosti jako já a doporučila mi produkt, s jehož pomocí se jej prý zbavila. Vzoreček jsem si odnesla domů na vyzkoušení, takže až bude moje pleť v nejhorší fázi určitě jej vyzkouším a dala bych vám vědět, co na něj říkám :).

Z produktů péče o pleť jsme pak zavítaly ještě ke dvěma stánkům:
- Havlíkova apotéka je klasika, která nikdy nezklame. Noční maska s růží je moje srdcovka, nejen proto, že je to moje oblíbená vůně, ale ráno na pleti zkrátka poznáte, že přesně tohle potřebovala. Mají také super odličovač a v podstatě všechno, co jsem kdy měla možnost vyzkoušet, za mě svojí kvalitou vyšší ceně určitě odpovídá.. a ty kouzelné přírodní vůně! V rámci jejich stánku jsme si navíc mohly namíchat vlastní masku pod oči.. vybrat si klíčovou ingredienci (já zvolila okurek) a bylo to prostě boží.. protože kdo by nechtěl být alespoň na chvilku alchymistou :D:)).

Nakonec nás zaujala ještě kosmetická řada od KĒORY Young. Naprosto upřímně přiznávám, že mě v první řadě minimalistickým designem, který je prostě dokonalý :). Co mě pak překvapilo, bylo zjištění, že se jedná o českou kosmetiku.. Myslím, že manželé Sandra a Pavel, kteří za značkou stojí, jsou sami důkazem toho, že když o pleť pečujete, odvděčí se vám nazpět. Všechny produkty, které mají v nabídce jsme měly možnost vyzkoušet a můj favorit je sérum proti vráskám. Séra používám denně, ale bohužel ne každé si rozumí s make-upem.. Tohle má příjemnou jemnou konzistenci a výdrž make-upu prý neovlivňuje. Takže až dopotřebuju svoje aktuální, myslím, že mám o čem přemýšlet! :D:))

3. A nemohla jsem vynechat také stánek Vlasové kliniky, protože kdo mě znáte a sledujete delší čas, víte, že boj s vlasy už tak nějak patří ke mně.. Vlasy jsem si už poměrně dávno odrovnala odbarvením na blond, do toho nevhodné prodloužení, které mi je ještě dorazilo.. časté barvení mých už tak jemných vlasů.. když nad tím tak přemýšlím, je zázrak, že na hlavě ještě něco mám :D.. Každopádně hlavně poslední dobou mám pocit, že mám pokožku hlavy napnutou, vysušenou.. zkrátka pocit, jako když máte třeba zničené ruce od mrazu.. takže mě ani nepřekvapilo, když mi slečna v rámci diagnostiky vlasů ukázala vysušená místa, kde se mi vytvořily strupy, které nejen že pnou, ale také ucpávají vlasové folikuly.. Doporučila mi nemýt vlasy tak často, po každém umytí je foukat (na to jsem líná, ale úplně neskutečně a vím, že je to špatně :/).. a taky bych měla změnit šampon (na vysušenou pokožku hlavy se nehodí například kopřiva a heřmánek) a naopak pokožku hlavy (ano, správně pokožku, nejen vlasy) hydratovat maskou na vlasy. Při příchodu na festival jsme hned u vstupu dostaly slevové poukazy právě do Vlasové kliniky a když jsem se dívala, že například Vlasový detox, kde se pomocí ultrazvukové špachtle mechanicky odstraní z vlasové pokožky vrstva, která blokuje póry, vyjde v plné ceně 1590,-, myslím, že pokud by mi právě tohle mohlo pomoct dát vlasy konečně zase do pořádku, je to určitě investice, která stojí za zkoušku. A co vy? Máte s vlasovými klinikami zkušenost? Co při problémech s vlasy nejvíce pomohlo vám? :)

Byl to skvěle strávený den, ale protože jen z prosecca nemůže být člověk živ, už jsme pomalu padaly hlady.. já kromě hladu padala taky utrpením.. takže jsem to nakonec vzdala.. a namísto vztekání (fňukání a hromady sprostých slov), jsem se proste vyzula a do zhruba kilometr vzdálené kavárny dorazila statečně s botama v ruce :D.
Tady bych se ráda podělila o svoji zkušenost - pokud vás ani ne 10 metrů od odchodu z domu tlačí boty, pravděpodobně se nerozchodí a bez ohledu na to, jak moc se vám k outfitu líbí, je včas zahoďte někam hodně daleko! Zkušenost 2: nekupujte si mokasíny, neznám totiž nikoho, kdo v nich netrpí.. :D

Na kávu a dort jsme vyrazily do kouzelné kavárny Sorry pečeme jinak. Poprvé jsem ji navštívila, když jsme v ní letos slavili moje narozeniny a když jsem zmínila, že je super a mohli bychom tam někdy znovu, kamarádka řekla, že jedině pokud jí slíbím, že už nebudu skládat ptáky. Kromě velmi originálních dortů (například: Pivní medovník, Knedla cheesecake,..), tam totiž mají ještě jednu “atrakci” - na stole máte návod na origami jeřába a barevné papíry. Za mě totálně boží nápad.. bohužel zrovna tenhle typ tvůrčích činností není úplně moje parketa.. zároveň jsem extrémně soutěživá, takže bych nedokázala odejít bez “pocitu složeného ptáka”.. Podtrženo sečteno - naše návštěva v den mých narozenin byla trochu na dýl.. a věřte mi, že kdybych ho nesložila, sedím tam možná ještě teď..(až takhle hrdá jsem!:D)

Nakonec jsme ještě proběhly pár obchodů ve Vaňkovce, kde jsem ulovila dokonalou gepardí sukni (Bershka) a zároveň odolala pokušení si koupit roztomilý růžový crop top s pejskem (ano, uvědomuju si, kolik mi je..:D). Tak už se moc těším, až vám sukni předvedu jako součást nějakého outfitu.. a zároveň vám můžu slíbit, že se můžete těšit také na outfit post z mého brněnského výletu (boty jsem při jeho focení měla ještě na nohách, ne v ruce! :D).

Tak doufám, že se Vám dnešní příspěvek líbil, těším se na všechny reakce a pokud jste na Beauty Day Brno byly náhodou taky, budu moc ráda, když se podělíte, jak jste si festival užily vy! :)♥️

Komentáře

  1. Článek jen o vlasové klinice by mě zajímal.😊

    OdpovědětVymazat
  2. kolik ml máš rty?

    OdpovědětVymazat
  3. Nechystáš se napsat článek jen o Vlasové klinice? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anettko, dá se nějak nastavit odběr tvých článků? :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu