Přeskočit na hlavní obsah

Red lace dress ♥


Říká se, že každý člověk, kterého v životě potkáme, nám do cesty vstoupí z nějakého důvodu.. někdy jsou to velké důvody, jako třeba láska, přátelství na celý život.. ale někdy lidi potkáváme pouze proto, abychom se od nich učili - toleranci, soucitu.. a nebo naopak abychom pochopili, jak ošklivá umí být třeba závist..  Když se ohlédnu zpět, musím uznat, že každý jeden člověk v mém životě mi byl vzorem, ať už pozitivním nebo negativním.. a protože hlubokomyslnost, kterou tenhle úvod článku začíná zavánět není zrovna to, čím se běžně doplňují outfity, měla bych to rychle uvést na pravou míru :D..

Inspirací k dnešnímu outfitu mi totiž byly mé dvě známé, kdy obě mají neskutečné kouzlo a šarm a přitom každá úplně jiným způsobem.. První nosí podpatky, jehlové, vždy a všude.. a faktem je, že i když si k nim vezme i obyčejné džíny, vypadá milionově, protože máloco podtrhne ženskost více než podpatky! Vlastně ještě jedna věc by tu byla - rtěnka.. což je tajnou zbraní zase druhé ze zmiňovaných! :) Donedávna jsem žila s tím, že na běžné nošení se hodí pouze nevýrazné rtěnky a například červená patří na výjimečné příležitosti, ale kamarádka, jako velká milovnice Paříže, Francouzek a neméně pak francouzské módy jednou pronesla "Když můžou Francouzky nosit červenou rtěnku vždy a všude, proč ne i my?".. a tak jsem si řekla proč ne.. všechny můžeme být stejně okouzlující jako Francouzky.. a je úplně jedno, jestli s červenou rtěnkou na rtech a nebo v červených šatech, které vám už nějaký ten pátek ležely ve skříni jen proto, že jste na jejich výraznou barvu nemohla sehnat odvahu ;)..
Víte, jaký je můj tip, když se mi nějaký módní kousek líbí, ale nejsem si jistá, jestli není příliš? Ne příliš pro mě, ale pro lidi kolem :D.. protože mi dáte určitě za pravdu, že ošklivý pohled umí občas potrápit víc, než slova.. Odvahu mi vždycky dodají sluneční brýle, protože s nimi mám pocit, že se můžu před nepřátelskými pohledy schovat a sebevědomí je tak rázem zpátky! :D Já už delší dobu nedám dopustit na svoje poklady od Dolce & Gabbana a věřte mi, že pokud je nepotká nešťastný osud ve formě rozsednutí, jak tomu u brýlí v kombinaci se mnou často bývá, obávám se, že na mě už jiné brýle ani neuvidíte! :D
Doufám, že máte krásné léto - ať jej trávíte kdekoli, s kýmkoli.. a hlavně doufám, že je Vaše léto stejně barevné, jako to moje! ♥










šaty Bershka, kabelka Jej.sk, slunečný brýle Dolce & Gabbana - Mister Optic, náramek - dárek od kamarádky ♥, sandálky Stradivarius

Komentáře

  1. Červená barvička ti velmi sluší!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit 😊 moc ti sluší červená barva 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Vám to sluší, šatičky jsou krásné, ale přiznám se, že já bych si na ně netroufla, vůbec bych se necítila komfortně, jsem spíš na pohodlnější věci. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Great content, looking forward to reading more!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu