Přeskočit na hlavní obsah

Everyone has their obsession ♥


Kolikrát se vám nebo třeba vašim přátelům v kavárně stalo, že jste si dali jiný dezert, než na jaký jste měli chuť? Čistě jen proto, že bude vypadat lépe na instagramu.. Kolikrát jste si samy sobě koupily květiny, abyste si je s komentářem "ode mě pro mě" mohly vyfotit? :) Lidé investují spoustu energie do toho, aby něco dokazovali ostatním.. a pravá podstata - cítit se šťastným ne na pohled, ale skutečně, jim občas úplně uniká.. A to je špatně. Dřív jsem to měla stejně.. Holt vždycky víc lajků ulovíte na nový outfit, než na knížku, kterou právě čtete (pokud se nejedná o trhák, který právě patří mezi bestselery a fotit si jej je vlastně módní záležitostí nehledě na to, jestli jste danou knížku někdy vůbec otevřeli, natož četli :D)..
Poslední dobou jsem v jednom kole a tím si také víc vážím volného času, který mám.. Snažím se jej investovat do toho, co mě opravdu naplňuje a stejně je tomu i s věcmi, které si pořizuji. Nejednou jsem se, ať už přímo v obchodech nebo v nejrůznějších diskuzích setkala s názorem, že utrácet za spodní prádlo, ať se vám líbí sebevíc, je zbytečné, protože ho přece nikdo nevidí, tak proč raději neinvestovat do něčeho, co je na očích. Hloupost.. myslím, že daleko větší smysl, než se stále snažit zavděčit / zalíbit druhým má, být spokojený a šťastný sám se sebou. Už jen proto, že to bude upřímné! Nebo snad vážně věříte tomu, že všechno chvála, která se na nás občas valí ze všech stran je skutečná?
Investujete rádi do dobrého jídla, které ale není natolik estetické, aby jste na něm postavili food instagram? :D Máte rády pečující kosmetiku, která ale není věhlasných značek ani v nějakém líbivém obalu? A nebo třeba milujete spodní prádlo? :) Užívejme si vše, co nás dělá šťastnými, nehledě na to, co na to poví ostatní a pokud svoji vášeň třeba stále ještě hledáte, ráda vás inspiruju tou mojí, protože i když mi prádelník už dávno praská ve švech, nikdy si neodpustím kousek, který skvěle padne a v kterém se tak můžu cítit skvěle a díky tomu také maximálně pohodlně.



Už delší dobu dávám přednost černému spodnímu prádlu - čistě z praktického hlediska, jelikož mám většinu šatů i topů černých a vykukující prádlo v nejrůznějších barvách na eleganci zrovna nepřidá :D.. Prádlo chápu spíše jako módní záležitost než jako spotřební věc a tak se stále snažím objevovat kousky, které nejen splní účel, ale také mě budou bavit! :)
Prádlo, které bych vám dnes ráda představila, plní svůj účel stoprocentně, protože díky černým ramínkům, lemování a i zadní krajkované straně podprsenky se pod černými topy krásně ztratí a jemný materiál zase zajistí, že ani pod upnutými kousky se vám prádlo nerýsuje. Podprsenka je navíc speciální svým sníženým dekoltem, takže ji můžete vzít i do hlubokých výstřihů a navíc - je push-up, tudíž ideální pro nás všechny, ke kterým příroda nebyla zrovna nejštědřejší! :D Kalhotky mají panty střih, tedy napůl kalhotky/ napůl kraťásky a sedí tak každému typu postavy, nehledě na to, že jsou neskutečně pohodlné, ale přitom zatraceně sexy v jednom! :))
Prádlo značky Dorina můžete koupit například v oficiálním e-shopu Triola, ale pokud dáváte přednost vyzkoušení, neváhejte vyzkoušet některou z prodejen. Já mám nejblíže právě prodejnu Ivanka ve Zlíně, na Rašínově ulici, ale musím vás upozornit, že pokud si prádlo pořádně osaháte a vyzkoušíte, jen u podívání určitě nezůstane! :D
Mějte krásný zbytek víkendu ♥.


Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).