Přeskočit na hlavní obsah

.. optimista vidí sklenici poloplnou a pesimista poloprázdnou..


Za poslední dny mi neustále chodí zpětné vazby na mou účast v castingových kolech České Miss 2017. A mě nepřestává překvapovat, že mi zprávy přichází i přesto, že jsem do semifinále nepostoupila a moje účast v soutěži je tak, alespoň pro tento rok :D, u konce :). I když se našlo pár jedinců (a nebo to byl všechno jeden jedinec? :D), kterým jsem stála za to, aby si vytvořili falešný profil a mohli mi napsat něco ošklivého, 99% zpráv je moc milých a i když mě tak nečeká hvězdná missí kariéra a měla bych být vlastně smutná, nejsem smutná ani trochu.. je tomu právě naopak - jsem dojatá, dojatá z toho, že dobří lidé ještě existují, že dokážeme přát štěstí a podporovat někoho, koho vlastně ani osobně neznáme a celkově, že na světě je toho dobra vážně mnohem víc, než na první pohled může vypadat :).

Občas mi píšete, že působím až moc sluníčkově, až to vypadá, jako bych byla "motivátor" :D a jestli je tohle vážně můj běžný přístup k životu nebo tak píšu jen, aby se to dobře četlo.. Víte, myslím si, že nikdo nemá život pouze a jen růžový, všichni zažíváme to dobré i zlé a pak je jen na nás, jestli sklenici, ve které je půlka uvidíme jako poloplnou nebo poloprázdnou. No.. a já mám to štěstí, že jsem se narodila jako nepřeválcovatelný optimista, který může mít nejhorší den na světě, ale pak si uvědomím, že mám kde bydlet, co jíst a denně usínám v náruči někoho, kdo mě miluje a uvědomím si, že jsem vlastně ten nejšťastnější člověk na světě. A to je zároveň i odpověď na otázku, jestli jsem opravdu tak pozitivní člověk, jak působí většina článků :).
Jsem a dělá mi neskutečnou radost, že můžu svůj pozitivní přistup k životu šířit jak na své blízké, tak na své vzdálenější blízké (chápejte jako na vás, moje drahé čtenáře! :D ♥). A i když je venku aktuálně taková hromada sněhu, že hodně lidem už začal lézt i na nervy, já si naopak vždycky užívám každý centimetr krychlový sněhu a to můžete vidět i na fotkách dnešního outfitu, který je pár týdnů starý a vlastně z doby, kdy byl sníh, alespoň v mých zeměpisných šířkách :D, vzácnost a tak jsem se i na těch pár metrech prostě musela vyřádit! :D
A co dodat k outfitu? Válenky považuju za nejlepší investici ever, protože stály 6€ v Primarku a jiné boty v tomhle nečase ani neobouvám. Ehm a to, že jsem si koupila své vysněné UGG válenky, které ale nenosím, protože se o ně v takovém počasí bojím, je pak vedlejší, že jo!? :D Uvidíte je teda asi až na jaře, až roztaje sníh.. a já budu v tom ovčím kožichu padat vedrem :D.. Ale abych nezapomněla! - protože zima nás jen tak neopustí (teda.. upřímně v to doufám, s tím kolik svetrů jsem letos nakoupila :D), honem všichni do Denima ve zlínském Zlatém jablku! - Na všechny Nickelson bundičky je teď sleva 50% ♥.










tričko New Yorker, bunda Nickelson - Denimo, džíny H&M, kabelka Guess - Destore, řetízek - Pandora, náramek Trollbeads, válenky Primark

Komentáře

  1. Nad válenkami pořád přemýšlím, tak si je snad budu muset taky pořídit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Válenkám Ugg se nic ve sněhu nestane, pokud si je naimpregnuješ :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu