Přeskočit na hlavní obsah

Autumn outfits inspiration ♥

Už dlouho jsem nebyla tak vděčná za státní svátek, jako před pár dny právě za den české státnosti. Víte, že vždycky říkám, že raději nevím, kde mi hlava stojí, než abych se chvíli nudila, ale pravdou je, že jsem za poslední dny byla tak šíleně unavená, že když jsem s mým malým bráškou a mužem vyrážela do kina na Život domácích mazlíčků, doufala jsem, že neusnu během prvních pár minut :D.. Naštěstí jde ale s největší verzí popcornu to usínání dost těžko :D a tak jsem nejen viděla celý film, ale nakonec zbylo dost energie i na nafocení outfitu, který vypadal při západu sluníčka fakt božsky, takže se už máte na co těšit! :) A když jsme po cestě z kina ještě prošli pár obchodů, které už jsou zaplaveny podzimní a zimní kolekcí, řekla jsem si, že je načase pustit podzim i do svého šatníku! :)
Od loňského roku jsem ze skříně vyřadila spoustu věcí a spousta jich také přibyla, a i když se občas dívám na některé ze starších outfitů s pobavením a nechápu, jak jsem v tom nebo tom mohla vůbec vyrazit, stále platí, že mou nejoblíbenější podzimní barvou je burgundy a čím více kožešin, ať už na kabelkách, nebo v podobě vestiček a kožíšků - tím líp! :D :))
A protože mám dnes konečně chvilku volna a výjimečně nemám stůl zalepený papírky co ještě je potřeba udělat, v rámci oddechu jsem se vrhla na malou podzimní inspiraci a už teď se nemůžu dočkat, až mi dorazí výplata a některé z uvedených kousků si tak budu moct pořídit! :) Minulý týden jsem si už stihla koupit svůj první letošní podzimní kousek - krásné kozačky Esprit a protože mě v obchodě nezaujaly jen kozačky, rozhodla jsem se v dnešním inspiračním článku využít některé kousky právě od této značky! :)


džíny, svetr, bunda a tenisky Esprit, kabelka LV, líčení MAC


Burgundy pro všechny! Teda hlavně pro mě :D, protože tuhle barvu můžu vážně na čemkoli! - bundy, boty, rtěnky.. neznám barvu, která by mi přišla více podzimní a zároveň neznám barvu, která by slušela úplně stejně jak brunetkám, tak také blondýnkám a nebo i "červenovláskám" jako je třeba moje maminka! :) Do prvního outfitu jsem tak vybrala koženou bundičku právě v této barvě, kterou jsem doplnila svými oblíbenými botami ve stylu wedge sneakers. K tomu klasické džíny, má vysněná neverfullka (Ježíšku, když zprůměrujeme 23 let mého života, jsem fakt hodná holka! :D) a rolák, protože vázat šátky a šály mi vlastně nikdy moc nešlo :D.. A když už jsem před chvílí zmínila maminku.. I když tohle všichni přiznáváme fakt neradi, na onom "maminka má vždycky pravdu" přece jen něco bude.. Když mě totiž, už jako malinkou, cpala do roláku s tím, že mi bude teplo a nebudu si alespoň pořád muset popravovat šálu, bránila jsem se zuby nehty a ve škole se pak styděla, že mám rolák.. A teď jich mám plnou skříň a ve škole se za něj nestydím ani trošku! :D


džíny, bomber, kabelka a hodinky Esprit, tričko VS, kšiltovka Ralph Lauren, tenisky Nike

Bombery se mi líbí od chvíle, kdy jsem se dozvěděla o jejich existenci, ale snad ještě nikde jsem neobjevila takový, který by stoprocentně odpovídal mým představám = především jednoduchý a v tlumenější barvě, aby šel co nejlépe kombinovat. Tenhle espriťácký moje požadavky splňuje jednoznačně a navíc je ze strukturovaného materiálu, který mám tolik ráda, protože je neskutečně pohodlný. Je fakt, že k elegantnějším outfitům bomber asi moc nevynosíte, ale pokud máte, stejně jako já, rádi tenisky, je to kousek přesně pro vás! :) A protože jsem si zrovna před pár dny koupila právě ty botky, které jsem dala i do koláže, tuším, že bomber by se mi ve skříni určitě neztratil! :D :))

šaty, křivák, hodinky a boty Esprit, rtěnka Charlotte Tilbury, pom pom a kabelka MK, šátek LV

A pokud něco v dnešních outfitech nesmí chybět, je to právě béžová, která je mou nejoblíbenější barvou a taktéž si myslím, že nejlépe kombinovatelnou, protože na rozdíl od černé nikdy nebije do očí, ať už ji vezmete k čemukoli! :) A přesto, že béžovou kombinuji nejčastěji a nejraději právě se světlými outfity, tentokrát jsem se rozhodla pro tvrdý kontrast s černou, který se mi k podzimu prostě hodí a výsledek, dle mého, není vůbec špatný! :) Bundu z pravé kůže určitě nekoupíte za pár korun, ale věřte mi, že pokud se pro její nákup rozhodnete, investice se vám vrátí nesčetněkrát, protože je to kousek, který se jen tak neokouká a navíc je neskutečně nadčasová! :) Já pro svůj podzimní look vybrala extravagantnější variantu - křivák, který je ale vyvážen ostatními kousky, u nichž jsem se ve výběru výjimečně držela při zemi (pro střapečky na čemkoli mám prostě slabost, ty mi musíte odpustit! :D :))


Doufám, že se vám dnešní podzimní looky líbily, budou vám alespoň malou inspirací a do komentářů mi můžete napsat, ve kterém byste nejraději vyrazily do ulic a proč! :))
Mějte se krásně ♥.

Komentáře

  1. Pekne outfity, vdaka za inšpiráciu. Akurát ma štvu tie bundičky, ktoré su ich sučasťou. Mne sa tak páčia, no pri mojej vysokej postave su mi na všetkých krátke rukávy. Preto velmi jesen nemusím, lebo viem, že zas budem mat čo robit, aby som zohnala nejaku dobre sediacu bundičku :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).