Přeskočit na hlavní obsah

Biker jacket


Vždycky si říkám, že k dobrému outfitovému článku je třeba sehrát několik faktorů: 1. zajímavý outfit, 2. přijatelný obličej (protože přece jen není každý den posvícení :D), 3. fotograf při ruce a neméně důležité je taky 4.) počasí! A pokud si řeknete, že outfit prostě bude, nehledě na to, že když zrovna neházíte výraz na fotku, klepou se vám zuby zimou :D, výsledkem budou fotky, které můžete vidět v dnešním článku! :D :)) Karma mě asi trestá nebo co, protože taková zima, jako v den, kdy jsme outfit fotili, už od té doby zase nebyla :D.. ale beru to jako lekci otužování a doufám, že jsem si tím taky odbyla svoji podzimní nemoc, protože mě tohle focení ("překvapivě" :D) na pár dnů skolilo.. Tímto bych chtěla také moc poděkovat mé skvělé fotografce Gábince, která je snad nejtrpělivější člověk, jaký mě kdy fotil a protože na blogu plánuju menší novinky, určitě vás s ní v blízké době seznámím! :))







Outfit, který jsem na sobě ono "větrné focení" :D měla, je složený skoro ze samých novinek, což tady už delší dobu nebylo. Podobné bundy se mi líbily už dlouho a když jsem si nedávno objednávala šálu a v e-shopu se mi k ní přímo "navrhla" tato bunda, neváhala jsem! Navíc poslední dobou pracuju víc, než kdykoli předtím, takže je třeba se odměňovat! :D :)) Bunda je krásně teplá (konečně kompletně vyteplená! nesnáším, když mají bundy nevyteplené rukávy, na což poslední dobou narážím docela často..) a padne mi tak, jak jsem si představovala, takže ji teď budete vídat určitě častěji. Jen k ní tedy přiberu šátek/ šálu, protože tyhle frajeřinky s holým krkem se mi evidentně moc nevyplácí! :D





Vím, že hodně lidí legíny na běžné nošení neuznává, ale protože jsem trávila celý den u kamarádky, chtěla jsem se cítit především pohodlně, což v džínách/ kalhotách prostě neumím.. vlastně bych po chvíli nošení každé džíny vždycky nejraději servala a rozškubala na milion kousků, jak moc nerada je na těle mám! :D




tričko Guess, bunda Yoins, legíny H&M, kabelka Longchamp, náramek Trollbeads, hodinky OPS! OBJECTS, boty s'Oliver

Posledními novinkami dnešního outfitu jsou pak šperky, konkrétně hodinky a náramek Trollbeads. Náramek jsem vám detailně ukazovala už v minulém článku a musím se přiznat, že i když by mě dřív nenapadlo, že si pořídím kožený náramek, teď se naopak jen divím, jak skvěle vypadá úplně ke všemu! :) Dokonce i k věcem zdobeným kamínky (pro které mám extrémní slabost :D) a vlastně bych nikdy netipovala, že podobné věci půjdou k sobě :). Hodinky jsou z nové kolekce OPS! OBJECTS a i když dávám v případě hodinek běžně přednost stříbru a zlatu, tyhle si mě získaly právě kamínky. A musím uznat, že to je příjemná změna od hodinek, na které jsem zvyklá.. navíc - kam přijdu, každý mi hned chytá ruku a chce si je prohlédnout z blízka! :D :))

A co vy? Viděli jste už novou kolekci OPS! OBJECTS? Líbí se vám? :))


Komentáře

  1. mě se to nelíbí :( připadne mi, že každý den kousek je takový ten jeden "výrazný", co nesmí nikdy v celku chybět a tím pádem mi to připadá všechno strašně solové, že to neladí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně přijde tedy výrazná jen bundička, takže děkuji za názor! :))

      Vymazat
  2. Ale zvládla jsi to v té kose parádně! :)

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    OdpovědětVymazat
  3. Jediné, co se mi líbí je kabelka. Ostatní není vůbec můj styl :) Ale to je o vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anet jsi si jistá, že kabelka je opravdu Longchamp? Nenaletěla jsi? Já mám longchamp přímo z Beltissima a má trochu jinak ten znak vyražený, kůže na ní taky vypadá maličko jinak a hlavně tenhle zvláštní tvar,co máš ty, longchamp ani nedělají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Longchampku mám ze secondhandu, takže mě za tu cenu ani nenapadlo přemýšlet o její pravosti! :D ještě se mi totiž nestalo, že bych právě v secondhandu narazila na nějaký padělek :). ale určitě se na to zkusím kuknout, děkuji za tip! :))

      Vymazat
    2. Tak treba to je opravdu nejaky starsi model, kdyz je ze second handu :)) ja myslela spis, jestli jsi nekde nenaletela na internetu nejakemu podvodnikovi :)

      Vymazat
  5. Já jsem se zamilovala do té bundičky :) A moc se mi líbí kombinace barev, tohle prostě nám brunetkám sedí :) Zvu Tě i na můj blog:) nedávno jsem přidávala článek o našem putování toskánským venkovem, třeba Tě zaujme :) Mary Magdalene krásný den :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).