Přeskočit na hlavní obsah

brother photographer ♥


Když se po několika dnech konečně udělalo hezky, řekla jsem si, že je čas na nový outfit post.. jenomže s kamarádkama na dovolené a rodiči v práci jsem zjistila, že vlastně nemám fotografa! V první chvíli jsem tak focení chtěla odložit na dobu neurčitou, ale pak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám a za foťák jsem tak postavila svého malého brášku! :D Moc jsem od toho neočekávala, protože s mým puntičkářstvím a jeho otráveným výrazem, kdykoliv jen chytnu do ruky foťák :D, jsem si představovala, že budeme po "5 minutách" hotoví, rozhádaní, oba napučení :D.. jenomže i když byly začátky opravdu těžké ("Miláčku, vzdálenost je dobrá, ale nechci být v pravém horním rohu, musím být uprostřed..; Proč mám pod nohama tolik místa a chybí mi kus hlavy?") :D, po zhruba půl hodině jsme byli hotoví a já z fotek nejen dokázala vybrat, ale musela jsem uznat, že se mu některé opravdu povedly! :) Takže to určitě nebylo naše poslední focení a věřím, že to časem ještě určitě dopilujeme! :D :))

Outfit, ve kterém jsem vyrazila, je jednoduchý a ideální na dny, kdy jdu jen do práce a domů a chci se tak cítit především pohodlně. Tričko je poslední z věcí, které jsem si pořídila z Napasport a i když mám poslední dobou pocit, že nenosím snad žádné jiné trička, než právě ty od Hollister, na mém pomyslném wishlistu mám už teď několik dalších! :D Kraťásky, stejně jako kabelku, už dobře znáte, což ale neplatí u sandálek, které mi dorazily před pár dny z Časnaboty. Zamilovala jsem se do nich na první pohled a i když stály pár korun, přijdou mi neuvěřitelně luxusní a i přes výrazné barvy skvěle kombinovatelné. Navíc jsou taky pohodlné, takže doufám, že léto ještě nějakou chvíli vydrží, abych si je stihla pořádně užít! :))
Poslední novinkou a z velké části také splněným snem jsou pak Ray Ban pilotky z Mister Optic, které mám na svém wishlistu už neuvěřitelně dlouho, ale stále jsem si nebyla jistá, jestli se investice do nich vyplatí.. Když jsem si je ale poprvé nasadila, věděla jsem, že je už nedám z ruky! - Takže jen doufám, že je nerozsednu nebo něco podobného a čeká nás tak mnoho společných šťastných let! :D
A jak se outfit líbí vám? Co říkáte na brášku fotografa? :D :))













tričko a kraťásky Hollister - napasport, crossbody Michael Kors, sluneční brýle Ray Ban - Mister Optic, náhrdelník Claire's, hodinky Esprit, sandály žabky Časnaboty

Komentáře

  1. Musím říct, že bráškovi se fotky povedly :) Pobavilo mě to: budeme po "5 minutách" hotoví, rozhádaní, oba napučení :D :D to jsi popsala vážně skvěle, jako bych viděla sebe a sestru, když fotí můj outfit :D Každopádně outfit se mi moc líbí a máš nádherné nehty, podstatně jako vždy ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? takže taková Itálie není při focení jen u nás, jo? :D děkuji mnohokrát ♥

      Vymazat
  2. Božské kraťasy ♥
    Noo..já jsem nejspokojenější, když mě fotí pořád ti stejní, kteří už ví, jak na to:) Jelikož vysvětlovat některým, že mi musí být vidět nohy, že fotky nebudu ořezávat a přibližovat, abych tam vůbec byla vidět či že na slunku nic nejde vidět, mě už moc nebaví :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji kočko! :* noo, "staří známí" to umí samozřejmě nejlíp, ale ne vždy si můžeme vybírat, takže je třeba zaučovat "zajíce"! :D

      Vymazat
  3. fotky jsou nádherné!!! brášku chválím! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je velmi pekny. :) fotky se mu vazne povedli.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Cože cože?! Tohle fotil brácha? Neuvěřitelný <3 strašně pěkný fotky a tobě to moc sluší, skvělej outfit!

    OdpovědětVymazat
  6. Pobavila som sa. Musím uznať, že brat je šikovný a mal by Ťa fotiť častejšie. :-) Outfit nemá chybu, si kočka.

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky se bráchovi moc povedly!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Focení se moc povedlo, moc pěkné hollisterky, jako z hollywoodu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý outfit :) Moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  10. mnohokrát vám děkuji, jste úžasné ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).