Přeskočit na hlavní obsah

Air Max premiere ♥


Poslední dny mi přijdou prostě úžasné! - díky brigádě jsem si mohla splnit jeden menší "hmotný sen" (ale o tom až později, už v jenom z nadcházejících outfit postů se dozvíte, o co se jedná :)), ve čtvrtek jsem byla na kávě s úžasnou Natálkou z (aktuálně neaktivního) blogu Beauty Manners, páteční večer jsem strávila na pyžamovém filmovém večeru u kamarádky a sobotu jsem pro změnu strávila s rodinou, kdy jsme vyrazili projít letní slevy a při té příležitosti jsme nemohli minout ani McDonald (jak říká moje nejlepší kamarádka: "Lidi jezdí na památky, za kulturou.. váš největší kulturní zážitek je mekáč!" :D).. V neděli mě čeká babiččina oslava narozeniny a i když poslední dny opravdu nevím, kde mi hlava stojí a pořád jen někde poletuju,šíleně si tohle hektické životní tempo užívám, protože mám díky němu pocit, že nepřijde ani minuta života nazmar! :D :)) Ale stejně tak, jako mám ráda tenhle "chaos", se už nemůžu dočkat, až si za pár dnů odpočinu na dovolené (a samozřejmě tam předvedu tu hromadu plavek, kterou se mi za poslední dobu podařilo nashromáždit! :D).

Outfit, který můžete na fotkách vidět, jsem na sobě měla v úterý, kdy jsme s taťkou vyrazili na nákup a já si říkala, že po všech těch "městských outfitech" bych vám jednou mohla ukázat také něco vyloženě volnočasového, ale přitom (dle mého) pořád stylového! :)) Kraťásky jsou v poslední době mým jednoznačně nejnošenějším (nejoblíbenějším ♥) kouskem oblečení a i když dávám běžně přednost kraťasům kratším, cítím se v nich skvěle a alespoň pro jednou nepohoršuju kolemjdoucí vyčuhujícím zadkem! :D Nemůžu si vynachválit především jejich tenký teplákový materiál, díky kterému se na ně nemusím pořád ohlížet, protože je opravdu odolný.. ale abych byla upřímná.. víte, že na materiály zase tolik nehraju - získaly si mě především tou úžasnou barvou! :D A jejich ostrá barva je také důvodem, proč jsem se v případě topu rozhodla držet při zemi a sáhla jen po jednoduchém bílém nátělníku.. S botama jsem se naopak při zemi nedržela vůbec :D a "érmaxy" tak mají svoji outfitou premiéru!♥ - Pořídila jsem si je jako odměnu za zvládnutou bakalářku a i když jsem měla trochu obavy, jestli tuhle barevnou kombinaci unosím, ani trochu nákupu s odstupem času nelituju, protože tyhle boty jsou prostě tak designové, že bych je nacpala nejradši ke všemu! :D
A jak se outfit líbí vám? Co říkáte na tátovy "fotoschopnosti"? :D :))















nátělník a kraťásky Hollister - napasport.cz, sluneční brýle Amisu, řetízek Persjewel, hodinky Esprit, boty Nike Air Max - A3 sport

foto: Olympus PEN E-PL7

Komentáře

  1. Boty jsou krásné :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Kraťásky jsou super, ale ty boty, ty mě dorazily ♥ Boží! :) A taťka fotí skvěle! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. Taťkovi za fotoschopnosti palec nahoru ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, botičky Nike jsou božské! V této barevné kombinaci vypadají naprosto božsky :) A i celý outfit je skvělý :)

    VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Samý Hollister, další AM, nový foťák, teď dokonce Korska.. Přítel si Tě pěkně vydržuje... Parádička, uměla sis vybrat. Ale není Ti to blbé? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak vis, ze to ma od pritele? Ona se ti s tim sveruje nebo to je jen vyplod tvoji ubohe fantazie?

      Vymazat
  6. Teda, taťka je parádní fotograf a outfit se mi také moc líbí, stylový a pohodlný...to je podle mě ta nejlepší možná varianta :-*.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu