Přeskočit na hlavní obsah

Alterna Bamboo ♥ - lak na vlasy & kudrnovač


Ahoj krásky ♥.. Už dlouho tady nebyla recenze na nějaký kosmetický zázrak a když jsem v sobotu ráno uklízela spoušť, která po mně zbyla po přípravách na páteční ples, řekla jsem si, že je čas na nápravu.. a taky jsem hned věděla, o čem psát, protože nebýt laku na vlasy ALTERNA Bamboo Style Ultra Hold Hairspray, vlny vytvořené žehličkou byste na mně asi jen tak neviděli.. ale pěkně od začátku..
Často říkám, že jsem totálně neschopný člověk, co se úpravy vlasů týká.. a když říkám totálně neschopný, myslím to smrtelně vážně! Vykouzlit jakýkoliv účes třeba podle časopisu, nebo youtube tutoriálu je nad mé síly a vzhledem k tomu, že je nad mé síly vlastně i obyčejný zapletený cop, není se vůbec čemu divit! :D 


Jenomže.. od chvíle, kdy jsem poprvé uviděla vlny vytvořené žehličkou na vlasy, zařekla jsem se, že to jednou taky zvládnu, protože krásnější vlny prostě neexistují! Ale chtít je jedna věc a realizace druhá.. takže mi trvalo téměř 4 roky, než jsem došla jak na to a dokázala pomocí žehličky vytvořit něco, s čím se hodí vyjít mezi lidi :D..
Vzhledem k tomu, že mám od přírody vlasy hrozně jemné, nikdy jsem neměla problém, aby mi vlny držely. Vždy držely až do chvíle, než jsem vlasy umyla.. a na rozdíl od vyžehlených vlasů, zvládaly i vlhkost. Ale přesně v téhle fázi u mě s vlnami vytvořenými žehličkou nastal problém.. Ihned po natočení vypadaly opravdu krásně, ale po chvíli povolily.. a po pár hodinách po nich zbylo jen jemné zvlnění. Nastavení vyšší teploty na žehličce nepomohlo, takže jsem chybu začala hledat jinde a rozhodla se vyměnit lak na vlasy. Všeobecně dávám přednost lakům na vlasy z kadeřnických salonů, ale ani to není vždy záruka, že vlasy opravdu vydrží vše.. takže jsem se zase jednou rozhodla vsadit na doporučení a ruce mi tak skončil Bamboo Style Ultra Hold.


Pravdou je, že tenhle lak na vlasy určitě nepatří k nejlevnějším (pokud navíc srovnáváte s cenami v drogeriích), ale když si představíte, na kolik by vás vyšlo natočení vlasů u kadeřnice, už po dvou účesech máte lak proplacený! :D Já si zpočátku říkala, že ho budu používat jen na výjimečné příležitosti a šetřit jím, jak se dá.. jenomže je to jako si dát těstoviny v italské restauraci a poté se snažit, aby vám chutnala "napodobenina" z pytlíku.. prostě to nejde! :D Takže po laku sáhnu vždy, když je třeba a jiný jsem nepoužila, už ani nepamatuju :).
Jeho tužicí schopnost je opravdu prvotřídní, takže pokud nechcete mít na hlavě helmu, vyplatí se to s ním nepřehnat! Stejně tak je třeba dodržovat větší vzdálenost, zlakování pak působí opravdu hezky přirozeně. Ale jednoznačně největším plusem tohoto zázraku je výdrž! - Přesto, že od plesu na kterém jsem v pátek byla, uběhlo už více než 24 hodin, vlny jsou stále krásné a nepodepsalo se na nich ani zkoušení x roláků při dnešních nákupech. A to je opravdu co říct, protože s jiným lakem na vlasy by se volné vlny dalšího dne určitě nedožily :)).
Kromě silné fixace a výdrže slibuje lak také odolnost vůči vlhku a já mu musím dát za pravdu! Přesto, že lak používám opravdu často, ani jednou se mi nestalo, že by vlasy zplihly a bylo po účesu. Takže podtrženo sečteno - lepší lak na vlasy jsem ještě neměla a pokud některá z vás "ten pravý" stále ještě hledá, tento můžu s čistým svědomím doporučit! :))


A protože lak na vlasy nebyl jediným produktem, který jsem si z Luxusní vlasy objednala, představím vám dneska ještě "kudrnovač" - ALTERNA Bamboo Smooth Natural Curl Definition Cream. A i když nerada, musím říct, že ten pro mě už takovým "must have" není..
Jsou chvíle, kdy svoje od přírody "taktrochuvlité" vlasy nesnáším.. ale pak jsou taky chvíle, kdy se mi (hlavně vlivem mé drahé Dominičky :D) líbí a říkám si, že by potřebovaly něčím jen trochu "popíchnout" a budou vypadat k světu i bez žehlení nebo kulmování. Řekla bych, že největší problém mých vlasů (pokud pominu, že by se snad daly spočítat na prstech jedné ruky :D) je krepacení a i když se mi třeba podaří, aby uschly do přijatelného "tvaru", vlivem krepacení stejně vypadám, jako bych proletěla křovím.. Kudrnovač slibuje, že vlasy oddělí, zjemní, dodá jim tvar a zbaví je krepatosti.. tudíž se zdál být přesně tím, co hledám!


Možná za to můžou moje až moc jemné vlasy, nebo mi tenhle zázrak prostě nesedl, ale výsledek prostě není takový, jaký bych si představovala. Pravdou je, že rozdíl s použitím kudrnovače a bez kudrnovače, je určitě znát, ale není takový, abych si z něj sedla na zadek.. Krepatost se mi s jeho pomocí podaří částečně zkrotit, ale ne úplně, což je škoda.. každopádně je mi jasné, že kdyby produkt, který vlasy 100% zkrotí opravdu existoval, budeme všechny vypadat úplně jinak a žádných kulem ani žehliček vlastně nebude vůbec třeba! Mám pravdu? :D :))
A co vy? Máte zkušenost s některým z produktů? :))


Komentáře

  1. Taky zrovna uvažuji o koupi nějakých výrobků Alterna, tak zrovna vymýšlím, které. Měla jsem jen vzorek a dost mě nadchnul.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak by sa teda páčil aj mne, lebo moje vlnky tiež dlho nevydržia:)

    OdpovědětVymazat
  3. S kosmetikou značky Alterna mám výborné zkušenosti. Měla jsem od nich výživové kondicionéry a vlasy se mi perfektně zregenerovaly během několika týdnů :-)

    OdpovědětVymazat
  4. S kosmetikou značky Alterna mám výborné zkušenosti. Měla jsem od nich výživové kondicionéry a vlasy se mi perfektně zregenerovaly během několika týdnů :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).