Přeskočit na hlavní obsah

Baby blue & leather ♥


Tenhle týden je hektický.. a i když jsem původně myslela, že nebudu zvládat nic kromě učení, opak je pravdou! Každý den jsem stihla návštěvu nějaké kávarny.. a když jsme si na čtvrtek s Jituškou z France Baby domluvily pozdní snídani, přemýšlela jsem, jestli s sebou mám vzít zrcadlovku, abychom mohly i něco nafotit.. Nevzala jsem ji, protože jsem při mém klasickém nestíhání byla ráda, že mám vůbec mobil :D.. ale Jituška, jako správná fashion blogerka, nezklamala a v průběhu snídaně tasila svoji zrcadlovku (sakra..ještě teď nechápu, jak ji do té kabelky dokáže nacpat!?! :D).

Takže po výborné snídani v Agnes Café jsme se daly do focení. Kdybych věděla, že budeme nakonec přeci jen fotit outfity, ubrala bych na líčení a puntíkované ponožky se psíma hlavama nechala doma.. ale co už.. když má člověk fotografa, tak toho prostě musí využít! :D :))
Aniž bysme se domluvily, já i Jituška jsme obě dorazily v kožených kalhotách/ legínách (jen s tím rozdílem, že Jitušce v pase padají a mě brutálně táhnou! :D)
Kalhoty jsem doplnila baby blue svetříkem od Ježíška a šálou ve stejné barvě. Do šály jsem se v Mohitu zamilovala už před delší dobou, ale když jsem si ji chtěla nadělit pod stromeček, už ji nikde neměli.. štěstí se na mě usmálo až minulý týden, kdy jsem ji objevila na nákupech v Brně. A i když to byla láska na první pohled, říkala jsem si, že zrovna šála v téhle barvě (ač ji miluju), nebude mít valné využití.. ale opak je pravdou! Nosím ji snad skoro ke všemu! :D :))
A co jste v lednových slevách ukořistili vy? :))






svetr a šála Mohito, kalhoty Reserved, náušnice Zlatnictví Buráňová, hodinky Miss Sixty, kabát Zara, kabelka Topshop, boty New Yorker

Komentáře

  1. Super skvělý fotky <3 dřív se mi pastelový barvy s černou nelíbily, ale tohle je fakt boží kombinace a moc ti to sluší, ještěže si na tu šálu nakonec narazila :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky bejby ♥ já pastelové barvy celkově moc nemusím, ale baby blue je výjimka.. jsem z ní totálně vedle! :D

      Vymazat
  2. Šála má krásnou barvu, skvělá kombinace a hodně se mi líbí hodinky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Fakt se povedly a tobě to celkově moc sluší! :* Šála je úchvatná a kabátek taktéž :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tato modrá ti moc sluší :) nikdy bych to neřekla, ale vypadá to fakt skvěle, i v kombinaci s černou :) opravdu pěkné :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Modná ti sedne, ta šála je mimochodem hodně pěkná:)
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní outfit Anetko, neskutečně ti sluší. A jak jsem už psala na blogu u Jitušky, tak koženkové legíny a kalhoty naprosto miluju, nedám na ně dopustit. Mám asi patery a pokaždé zvládnu objevit další, které "musím mít" :D
    Jinak pozdní společnou snídani vám holky tiše závidím :)

    New in and Christmas Gifts: December 2014

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Lucinko :*.. když jsem Tvůj komentář četla poprvé, říkala jsem si "Cože, tolik kožených kalhot? To nemůže vynosit.. jedny mi bohatě stačí!".. jenomže od té doby jsem si stihla pořídit dvoje další, takže Ti už naprosto rozumím.. lepší kalhoty neexistují! :D ♥

      Vymazat
  7. Šála je velmi pěkná! :) A tobě to sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji vám za milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  9. No nejkrásnější jsi na té poslední <3. Těším se na příště :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji tvůj kabát :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).