Přeskočit na hlavní obsah

Prom season is coming ♥


Maturitní ples mám už sice dávno za sebou, ale kdykoli kdekoli narazím na odkaz "maturitní šaty", nedá mi to a musím se pokochat. Asi jako každá z nás, i já miluju pocit, být alespoň chvilku princeznou a období plesů je pro to jako stvořené! 

Even though my prom ball was about four years ago, I still admire prom dresses on the internet. As each of us I love that feeling to be a princess for a while and the ball season is perfect for this.

Ještě v tanečních jsem měla pořádně obsáhnou sbírku minišatiček, ale postupem času všechny skončily na votoči (ne Vinted, tehdy to byl ještě votoč! :D) a mě teď více než krátké, okouzlují právě dlouhé šaty. Takže když jsem minulý týden objevila anglický e-shop Aviva dress, myslela jsem, že jsem se ocitla v ráji a zároveň jsem se přemlouvala, že další šaty už opravdu nepotřebuju (protože už teď mám víc šatů, než kolik plesů stihnu navštívit)! :D Ale protože nemůžu myslet jen na sebe a věřím, že mezi vámi, mými drahými čtenářkami je vás hromada, které "ty pravé" šatičky zrovna shání, ráda bych se s vámi podělila o šaty, které mě ta stránkách Aviva dress zaujaly nejvíce..

I had many minidresses when we were going to dance lessons, but with time all of them ended on votoč,now I prefer long dresses. So, when I found an eshop Aviva dress, I thought that I was in paradise and I persuaded myself to not to buy another dress. Let me show you what dresses have impressed met he most..


Šedé s kamínky - podobné šaty jsem měla vybrané na svůj maturitní ples, ale protože jsem je objevila příliš pozdě a za expresní poštovné se mi nechtělo platit, pro své maturitní krásky jsem se nakonec vydala do kamenného obchodu :)).

Gray dress with diamonds – I had chosen similar dress to my prom ball, but because I found it late and I didn't want to pay for express deliverty, I bought my prom dress from a store. 

Bílé - když loni snad všechny časopisy obletěly fotky Andrejky Verešové v úžasných bílých šatech antického stylu, řekla jsem si, že si jednou musím také pořídit dlouhé bílé šaty! Jen se pořád nemůžu zbavit pocitu, že na mě všechny bílé šaty působí jako svatební.

White – You could see snapshots of Andrea Verešová in amazing ancient white dress in almost all magazines last year.. and I told myself, that I must buy long white dress too! But I can't rid that feeling, that all white dresses look like wedding dress.


Baby blue - jakýkoli odstín modré nepatřil nikdy k mým oblíbeným barvám.. ale od doby, co jsem propadla kouzlu "baby blue", bych tuhle barvu měla nejradši na všem! Kabelka, sukně, trička, svetr.. k Vánocům už mám vyhlédnutou šálu a jen si říkám.. "Jak to, že mi chybí nějaké světlounce modré šaty!?!" :D

Baby blue – whatever shade of blue never belonged to my favourite colours… but after I have begun to love „baby blue“, I would wear this colour with everything. Handbags, skirts, t-shirts, sweatshirt.. I have found a scarf for Christmas and i am asking myself.. „How is it possible that I dont have any baby blue dress?“ :D

"Rybí" - tyhle šaty mě okouzlily snad ze všech nejvíc.. ne že by měly nějaký extra zajímavý střih nebo byly zdobené jinak, než ostatní, ale ty barvy jsou prostě dokonalé (rybí? :D)! Je to ironie, že já, která příliš nemusím zelenou zvolím za "top" právě takové šaty, ale přijdou mi úplně jako z jiného světa (a taky by se dokonale hodily k mé metalické kabelce ♥! :D :))..

Fish – this dress impressed me the most. A cut of this dress is not espacially interesting, but that colour is perfect (fishy? :D)! It's ironic, that I, who doesn't like green colour choose this dress, but it seems to me as from another world, and it would suite to my handbag!


Hollywood - tenhle styl šatů je moje srdcovka.. připomíná mi totiž róby celebrit z červeného koberce a nápad průhledných šatů, kde jsou intimní partie zakryty jen kamínky mi přijde prostě dokonalý! ♥

Hollywood – this style of dress is my favourite.. it reminds me the robes of celebrities from red carpet and the idea of transparent dress where intimate parts are hidden with diamonds is really perfect!

Madonna - kdo z vás si při pohledu na tyhle šaty vzpomněl na Madonninu legendární špičatou podprsenku!? :D Každopádně mi šaty přijdou moc pěkně řešené.. a taky mám ráda šaty, ve kterých si na plese můžete dopřát pořádnou porci jeleního guláše a nikdo to nepozná (tady by mohla zradit snad jen jejich bílá barva! :D)

Madonna – Does it remind you a Madonna’s pointed bra? This dress has a nice cut.. and I also like dresses in which you can eat a substantial portion of deer goulash and no one can see that You ate it! (but the only one thing that can betray You - the white color! :D)


Světlounce šedé - Moc se mi líbí tenhle styl šatů - mini, ale přitom dlouhé. Podobné měla maminka na svatbě a vypadala kouzelně! :)) ♥

Light gray – I like this style of dress – mini, but long. Similar dress had my mum on the wedding day and she was really charming.

Růžové - Myslela jsem si, že jsem z růžové už vyrostla.. ale opak je pravdou! Chápu, že tyhle šaty určitě nebudou šálkem čaje pro každého, protože by se za ně nemusela nemusela stydět panenka Barbie (ani transvestita :D), ale já budu prostě vždycky tíhnout k přehnané zdobnosti! :D :))

Pink- I thought, that I grew up from pink colour, but the opposite is true! I understand, that this dress won’t be suite for everyone, but i will always be tending to exaggerated decorating! :))

A co říkáte na šatičky vy? Které se vám líbí nejvíc? :))

Komentáře

  1. Naprosto chápu, také nejsem zelenomil, ale tyhle rybí krásky jsou jako z jiné dimenze a v plesovém sále by rozhodně přitahovaly nejvíc pozornosti.

    OdpovědětVymazat
  2. vybírání šatů bylo na tom všem snad nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechny jsou krasny:) Ale nejvic se mi libi ty prvni. A bilych satu se urcite neboj, ja na svuj maturitak taky mela bily a porad i po 5 letech je obcas nekam vytahnu :)

    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle to ma snad kazda holka, nemuzeme proste odolat krasnym satum! :D

    http://www.curyinthecity.blogspot.com/ Fashion & lifestyle in PARIS

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásné šaty. Už také (asi s věkem nebo co :D ) tíhnu k dlouhým šatům. Je to takové elegantnější a dospělejší :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jestli odtud budeš objednávat tak je pak prosím zrecenzuj... Též sháním nějaké na ples ale tyhle mi přijdou totiž hodně na fotkách takové "ebay" a šifon šitý horkou jehlou je fakt peklo na jedno použití...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).