Přeskočit na hlavní obsah

Giveaway time ♥


Jak trávíte konec roku? Já už mám za sebou většinu rodinných návštěv a tak si začínám naplno užívat toho, na co jsem se těšila už nevím jak dlouho! - knížky, horká čokoláda, Sex ve městě a Gossip Girl ♥. A protože byly Vánoce, které jsou ideálním časem na rozdávání dárečků, mám pro vás dneska giveaway, která bude mít hned dvě šťastné výherkyně! :)) Co musíte pro výhru udělat? Stačí si jen vybrat, o který z dárečků máte zájem a podle toho splnit pár jednoduchých podmínek..


První výhru do soutěže věnoval e-shop obujsi.cz, na jehož stránkách můžete najít boty, kabelky, legíny a nebo právě punčošky, které získá jedna z vás. Výherkyně získá jedny punčochy dle vlastního výběru a vybírat může přímo TADY.
Pokud chcete punčošky získat, stačí když:
1.) budete pravidelnými čtenáři mého blogu prostřednictvím GFC (modré tlačítko "Připojte se k tomuto webu" v menu).
2.) zaregistrujete se k odebírání newsletteru na webu obujsi.cz
- tento obrázek v menu:
3.) připojíte svůj e-mail, na který vás můžu kontaktovat v případě výhry.

Navíc.. pokud si v e-shopu obujsi.cz koupíte punčochy, při zadání slevového kódu: fashionladyan, obdržíte slevu 30%! :)) Podrobný návod, jak slevový kupon uplatit najdete TADY.


Druhou výhru do dnešní soutěže věnoval e-shop Pěkný život a je jí úžasný make-up Perfecta od Dax Cosmetics, který jsem vám již představovala v recenzi (tady). Pokud vás make-up také zaujal a chcete o něj soutěžit, stačí splnit následující podmínky:
1.) musíte být pravidelnými čtenáři mého blogu prostřednictvím GFC (modré tlačítko "Připojte se k tomuto webu" v menu).
2.) dejte "To se mi líbí" na facebookovou stránku webu Pěkný život TADY.
3.) uveďte, který z produktů byste rádi viděli v další recenzi. Můžete také uvést proč, ale to již není povinné.
4.) připojte svůj e-mail, na který vás můžu kontaktovat v případě výhry.


Pokud chcete zvýšit svou šanci na výhru, sdílejte giveaway na svém facebooku a můžete přidat další komentář! :)

Výherkyně budou vybrány prostřednictvím random.org posledního ledna 2015.
Hodně štěstí :*

Komentáře

  1. gfc: Lucia Kvaššayová
    fb: Lucia kvaššayová
    micka185@azet.sk
    super giveaway :)
    mohla by si napisat recenziu o najakých lakoch na nechty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi puncosky
    Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    bacikova.b@gmail.com - pod týmto emailom som zaregistrovaná aj na obujsi.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ty punčochy jsem si zamilovala !!!!
    GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná GA, zaujaly mě hlavně punčošky :))
    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz (odběr novinek mám také na tento email :))

    OdpovědětVymazat
  6. Makeup:)
    GFC: Januš L,instaggram
    sleduji na fb stránku
    JanaLekesova@seznam.cz
    Uvítala bych nějaké pudry a tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, opět krásné ceny. :-)
    GFC: Mycakestyle1
    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. zaujali ma pančuchy :)
    gfc:kinda difficult
    fb:Júlia Dom.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Libi se mi makeup:-)
    Gfc: Kristýna L.
    Pěkný život sleduji
    Určitě bych ráda viděla recenzi na novou verzi Lasting finish foundation 25h od Rimmelu :-))
    kristylastuvkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Make-up. :)
    Gfc: Veronika Tomášková
    Fb: Veronika Tomášková
    Já bych prosila jakoukoli dobrou odličovací vodu/krém. Za těch pár let, co se maluji, jsem nenašla žádnou, která by mi vážně ve všem vyhovovala. Hlavně poslední dobou mi hodně vadí všechy. Dělají mi pupínky a nebo mi s tím nejde vůbec odlíčit.
    email: veronika.tomaskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná GW,
    děkuji za ni moooc :-)
    Nejvíce mne zaujal make-up.... :-) Jsem takový věčný lovec "toho pravého"...zatím neúspěšně.
    Určitě bych uvítala recenzi na čistící pleťové produkty a krémy Celia s kolegenem a olivovým olejem + krém s kolagenem a kozím mlékem. Také mou pozornost upoutal krém na oční okolí bez parabenů.
    Jsem v podstatě vděčná za všechny recenze....:-) jsem ráda za upozornění na nový produkt (člověk nemůže sledovat všechno...a tak se často stane, že nějaká zajímavá novinka mi unikne) a také se díky hodnoceí můžu vyvarovat produktu, který by mi třeba nesedl:-)
    Podmínky splněny:-)
    Sleduji jako: míša šikulová
    Pěkný slunečný den přeji
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj:) mně by se hodil určitě ten krásný make-up. Podle tvé recenze vypadá dost dobře a i ta barva si myslím, že bude dobře sedět nebo počkám na léto, protože se docela dobře opaluji, tak za pár měsíců už ho budu moct nosit:) do další recenze by mě zajímal Exfoliační a zpevňující cukrový tělový peeling ČOKOLÁDOVÝ. Miluji čokoládu v jakékoliv podobě a peelingy si dopřávám každý týden, takže o tomto bych se ráda dozvěděla něco zajímavého a hlavně to, jestli stojí za to si ho kupovat nebo ne. Všechny podmínky splňuji:) sleduji jako Veronika Langerová (obojí). ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moju priatelku zaujali pancusky. sledujem ako bekekee/Daniel Glod. mail je bekekee@gmail.com Mas uzasny blog gratulujem. a je mozne napisat aj recemziu na nieake panske oblecenie ??

    OdpovědětVymazat
  14. Moc mě zaujal make-up !
    Všechny podmínky sem splnila .. a jako další recenzi bych si přála doporučit nějakou skvělou rtěnku a nebo zajímavé oční stíny, protože po novém roce hledám něco nového a taky inspiraci líčení na plesy ;)
    mail: dlouhajana35@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu