Přeskočit na hlavní obsah

Baby.. blue ♥


Když jsem na stránkách YesStyle objevila tyhle kraťásky, byla to láska na první pohled ♥.. ale protože jsem s e-shopem ještě neměla žádné zkušenosti, nechtěla jsem se na ně předem přehnaně těšit, abych pak nebyla zklamaná.. Jenomže YesStyle naprosto předčil moje očekávání - nejenže kraťásky dorazily během pár dnů, ale říct o nich, že vypadají přesně jako na fotce, by nebylo fér.. jsou totiž snad ještě 100x hezčí - o materiálu a celkově kvalitním provedení nemluvě! :)) ♥ Až mě mrzí, že je měli jen v baby blue barvě, protože bych je určitě využila i v bílé a černé! :D

Baby blue barva je u mě poslední dobou kapitola sama o sobě - mám pocit, že když o nějaké barvě řeknu, že "tu jedinou, bych si na sebe nedala", během pár měsíců naprosto otočím a začnu ji nakupovat ve velkém! :D Modrou jako takovou mám ráda, dá se říct ve všech odstínech, ale nikdy jsem ji nevyhledávala v oblečení, vždycky se mi zdálo, že mi nesluší. Jenomže pak jsem si koupila nebesky modrý crop top (tady).. a od té doby už z "modré vlny" ne a ne vyskočit! :D Takže se můj šatník rozrostl o další dva baby blue topy, tričko, crossbody kabelku, pásek.. a věřím, že ještě nekončím! :D
A co vy? Jaké barvě jste propadly naposled? :))


















top New Yorker, kraťásky YesStyle, kabelka Mohito, náhrdelník Dresslily, prstýnek SammyDress, botky Milanoo

Komentáře

  1. ty kraťásky jsou vážně krásné, moc Ti sluší :) stejně tak jako celý outfit :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou naprosto perfektní♥ ! A Tobě moc sluší, hrozně se mi k nim líbí ten top :) !
    Hned bych je brala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje nohy tak mít! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekné kraťasky a máš krásne dlhé nohy ! :) pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) ale myslím, že mým nohám "pomohly" hlavně podpatky! :D :))

      Vymazat
  5. Jsou to moc krásné kraťásky, modrá mě taky za poslední dobu pohltila :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. :,-( :,-( v tomto stylu jsem měla vyhlídlé kraťásky v NEW YORKERU jenže mi nebyla ani velikost xxs, takže tohle ti opravdu MEGA závidím, musím se kouknout po netu....moc ti ale sluší, krásně zdůrazňují tvůj pas a prodloužily krásné nožky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Hayley :* ty z NY si moc dobře pamatuju, byly skvělé! ♥ ale neboj, určitě narazíš na nějaké jiné, ještě hezčí :3.. zkus se podívat na všemožné čínské e-shopy, popřípadě ebay :*

      Vymazat
  7. Wau, to je prostě dokonalé, přesně to, v čem bych se i já cítila skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké. Jeden z nejhezčích outfitů který jsem u tebe za poslední dobu viděla. Fakt povedené :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. I've seen a lot of crop tops but never the lovely flowy one that you are wearing. The panel over it really gives it a whole new look. Also, you chose such a great location to shoot these pictures; they are gorgeous!

    Another Beautiful Thing

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank You for Your beautiful comment Brittney! :)) I'm glad, that You like the top ♥

      Vymazat
  10. Tahle kombinace je moc povedená a naopak si myslím, že ti tahle barva moc sekne ;) a myslím, že jsem skoro stejné viděla v černé barvě v BErshce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Lucinko :* a také moc děkuju za tip! Bershku nikde poblíž nemám, takže ji nemám zmapovanou.. ale za týden jedeme na dovolenou do Prahy, tak se v ní určitě zastavím! :)

      Vymazat
  11. Božínku ty kraťásky jsou tak nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. mně se moc líbí tenhle styl topů! :) jinak outfit opět paráda!

    OdpovědětVymazat
  13. úžasný outfit :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné! To se opravdu povedlo, Any :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné! Nemám, co bych vytkla :-)
    Miluju ty botky :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle náhrdelníky jsou super a k tomu jsou i letos v módě! :) Já mám tu čest jeden taky vlastnit a je perfektní! Mám ho z www.answear.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. answear neznám, ale mají opravdu skvělé věci, tak děkuji za tip! :))

      Vymazat
  17. neskutocen ti to sekne.. :-) kabelka uzasne ladi k sandalkam..

    OdpovědětVymazat
  18. Tak ty jsou úžasný!! <3 Strašně krásný outfit, pěkně jsi všechno sladila a fakt moc Ti to sluší! No nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  19. Musím říct, že na málokom vypadají kraťásky tak božsky jako na tobě! Já osobě už tak rok a půl ujíždím na nude odstínech :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi prostě zlatíčko Anetko! děkuju :* NUDE je božská klasika, která snad nikdy neomrzí ♥

      Vymazat
  20. Top je úžasný a kraťásky Ti dělají krásné nohy! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu