Přeskočit na hlavní obsah

New in - ebay & missebel ♥

Dnešní článek se týká nakupování na internetu. Poslední dobou virtuálně nakupuji čím dál častěji a protože jsem opravdu spokojená, budu moc ráda, když vám mé hodnocení pomůže v nákupu nebo vás některé kousky alespoň inspirují :)


O nakupování na missrebel jsem se již zmiňovala - TADY. A protože si věci nemůžu vynachválit, rozhodla jsem se pro další objednávku. Vybrala jsem se "koženou" sukni, kterou sháním už dlouho.. Nedávno jsem si objednala jinou, ale nebyla jsem vůbec spokojená, tak jsem sukýnku vrátila a hledala dál..
Když jsem balíček z missrebel otevřela, byla jsem ze sukně nadšená.. a ještě větší nadšení přišlo, když jsem si ji vyzkoušela. Padla mi, jako šitá na míru ♥ Tímto bych ale také chtěla upozornit, že u sukně je uvedena velikost SML, ale odpovídá S! Co se týká materiálu, ten jednoznačně chválím :) Jedná se o jemnou koženku, takže krásně drží tvar a přesto neodstává jako plech.

cena: 156,-

Další věci, které jsem z missrebel objednala už nejsou pro mě, ale i tak vám je představím.. Třeba o nich některá z vás uvažuje a reálné fotky se vždycky hodí :)
Maxi šaty chtěla maminka celé léto, takže když jsme na ně na narazily (ještě za takovou cenu), ani chvilku neváhala :) Velikost je uvedena SML, což odpovídá. Maminka měří necelých 170 cm, takže jen trošku zahnula ramínka, protože šaty mají opravdu "maxi-délku" :)

cena: 130,-

Tričko má příjemný materiál a je snad ještě hezčí než na obrázku. Za nevýhodu ale opět považuji velikost.. Má se jednat o oversize "trojvelikost" SML, ale myslím, že je vhodné pouze pro S a M.

cena: 130,-

Šaty mají příjemný pružný materiál. Objednala jsem velikost L a šaty běžnému číslování odpovídají :)

cena: 130,-

Tričko jste už mohly vidět v předchozí objednávce.. ale pro velký úspěch si jej objednala zase jiná kamarádka :D Velikost SML opět vhodná jen pro S a M!

cena: 156,-

Střih "skater skirt" jsem si zamilovala! Takže jsem se nemohla dočkat, až mi můj úlovek z ebaye dorazí :))♥ Termín doručení byl uveden až 3 týdny, sukně dorazila za 2.
Velikost je uvedena univerzální, což ale rozhodně neodpovídá! Sama mám velikost XS-S a sukni jsem na sebe dostala tak tak.. takže jsem vypárala gumu a konečně sedí, jak má :D :))
K sehnání TADY.

cena: 136,-

Kraťásky jsem si v létě zkoušela v Zaře. Okamžitě jsem si je zamilovala, ale 900,- za "kousek látky", který vynosím jen párkrát v létě mi prostě přišlo moc.. Když jsem si pak o několik dnů později na ebay vybírala "skater skirt", v kolonce "také by vás mohlo zajímat" se objevily právě tyto kraťásky ♥ Jasně že Zara je Zara, ale i přesto mi kraťásky přijdou kvalitní :) A kdyby náhodou kvalitní nebyly, tak si za ušetřené peníze můžu koupit ještě patery další :D
Objednala jsem si je ve velikosti S, která odpovídá :) Klidně bych v pase snesla i o trošku menší.
K sehnání jsou TADY.

cena: 136,-

Poprvé jsem fotky s kytičkovanými čelenkami/ věnci viděla v časopise na začátku prázdnin a říkala jsem si, že to je pořádný úlet :D Ale čím častěji jsem na čelenky narážela, tím víc se mi začínaly líbit, až jsem neodolala a jednu si také pořídila :D:)) Nechala jsem si ji vyrobit na zakázku podle mého návrhu a musím uznat, že slečna je opravdu šikovná :))♥ Takže v blízké době čelenku očekávejte v některém z outfitů :)
Slečnu najdete TADY.

cena: 175,-

Mašličky jsem původně viděla  H&M. Měli je ve zlatém a stříbrném provedení, ale jelikož jsem chtěla stříbrné a jediné stříbrné byly odřené, rozhodla jsem se, že je pohledám na internetu :) Na ebayi jsem narazila na pár jen za 42 korun. Dorazily za necelé tři týdny a kromě toho, že jsou opravdu krásné, jsou také kvalitní :)
Najdete je TADY.


A nejočekávanější nakonec ♥ Když jsem si nedávno koupila nový mobil, hned jsem začala vybírat také kryt. První jsem přemýšlela o kamínkovém, který jsem měla již několikrát, ale nakonec zvítězilo klasické hladké provedení s galaxy peříčkem :) Kryt dorazil do týdně a jsem s ním moc spokojená :)
Koupíte jej TADY.

cena: 152,-

Momentálně ještě očekávám "bloggerské"(:D) tričko Céline, transparetní lodičky z Boohoo, šaty s průstřihy také odtamtud, lososový svetřík z missrebel a náušnice z ebaye. Tak snad brzy všechno dorazí, ať můžu přijít s dalším článkem :))♥ A abych nezapomněla.. na missrebel jsou nyní slevy! :)
A kde na internetu nejčastěji/ nejraději nakupujete vy? :)

Komentáře

  1. no, tak missrebel si mi neměla ukazovat..samozřejmě, že už jsem si vybrala milion věcí. Ale jinak všechny věci, co sis vybrala jsou super a mamince šaty sluší:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věci, za jak dlouho ti přibližně oblečení dorazí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věci z missrebel jsme objednaly 13.8 a dorazily 26.8 :)

      Vymazat
  3. Jak je to tam s poštovným? platíš to přes paypall? Popřípadě, kdyby sis opět něco objednávala, mohla bych si k Tobě přihodit, pokud by ti to nevadilo. Sem od UH.Brodu, popřípadě bydlím střídavě i v Brně.

    Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poštovné vychází podle počtu lidí. ale pokaždé to vyjde zhruba do 50 kč. platba bude pravděpodobně přes paypall, ale jistá si nejsem. objednávku jsem nedělala já, ale kamarádka. jinak.. určitě by nebyl problém, aby ses připojila :)

      Vymazat
  4. Och,ta skater a ta první sukýnky jsou božské!Jinak já momentálně nakupuju na internetu snad všechno:D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsou boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ach bože, ty věci jsou neskutečně nádherné! :-O Nejhezčí jsou ty sukně! :-)
    Mimoto, jedna slečna se tu předemnou ptala, zda by si mohla objednat s Vámi. No já se chtěla zeptat na to stejné, zda by bylo možné se k Vám přidat. Protože přes paypal a z podobných anglických stránek neumím nakupovat. :-D Byla bych moc ráda. Peníze by nebyly vůbec problém, vše bych odeslala v pořádku. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty sukně jsou senzační! Jako vše ostatní! :-O mimojiné, jedna slečna předemnou se tu ptala, zda by se mohla přidat k Vám s objednávkou. Já se chtěla zeptat na to stejné, zda by bylo možné, že bych si mohla s Vámi něco objednat. Protože přes paypal a anglické stránky neumím vůbec nakupovat a ani nemám možnosti.:-D Byla bych moc ráda. :-) Kdyžtak kdybyste si něco objednávaly v nejbližší době, byla bych ráda, kdybyses ozvala. :-) Přece jen, je to i výhodnější skrz poštovné.
    Kdyžtak tu přikládám svůj email. :-)
    Tedy3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tričko s tigrom je najviac! ... a ten kryt.. :) ja som vedela že fotky budú fotené na tom koberčeku :D

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné veci :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za perfektný tip na stránku, určite to ocení aj moja peňaženka :D..krásny nákup a kryt je perfektný :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  11. Už se těším na čelenku v outfitu!:))

    OdpovědětVymazat
  12. Můj bože, tolik krásných věcí! No, máš pravdu, jsi stejný nákupní maniak jako já :D

    OdpovědětVymazat
  13. jéj :) teraz som si kúpila takú skater skirt v sh za 2 eurá :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).