Přeskočit na hlavní obsah

Vlasová klinika Uherské Hradiště ♥️

Mám moc ráda Georginu Rodríguez, přítelkyni Ronalda, o které aktuálně běží už několikátá řada seriálu "Jmenuji se Georgina" na Netflixu. V jednom z dílů říká: "Nemůžu říct, že bych měla krásné vlasy.. mám prostě vlasy.." a mně tehdy blesklo hlavou, že i na moje vlasy snad nikdy nic nesedělo víc, než právě tahle věta! :D Mám od přírody hodně jemné vlasy, vlnité, při sebemenší vlhkosti krepaté.. Když jsem byla mladší, tak jsem je měla alespoň hodně dlouhé, což samo o sobě udělá hodně.. ale pak jsem je nešetrně odbarvila na blond, nechala prodloužit způsobem, který pro ně nebyl vhodný a od té doby jakoby se "zasekly" a nerostou. A pokud už rostou, tak rozhodně nemají kvalitu, jakou bych si představovala..


Vyzkoušela jsem nejrůznější vitamíny, kolageny, masky na vlasy.. vyměnila jsem hřeben, začala používat speciální ručník na vlasy, začala jsem spát v saténové čepici (vím, že má být správně hedvábná, ale nebyla jsem si úplně jistá, jestli zvládnu spát "s něčím na hlavě", takže mi to, vzhledem k jejich cenám, nepřišlo jako úplně smysluplná investice :D:).. Zkrátka jsem toho vyzkoušela nespočet.. a i když jsem tak v podstatě kompletně změnila svoji vlasovou rutinu, objevila super produkty, kterým jsem už nějaký čas věrná, nikdy se nedostavil ten "zázrak", který jsem si představovala.
Je to už delší čas, co jsem narazila na nějaký článek o vlasech, ve kterém psali, že zdravé vlasy začínají u zdravé pokožky hlavy. Tehdy jsem tomu moc nevěnovala pozornost, ale když jsem v posledních letech v rámci záchrany vlasů vyzkoušela možné i nemožné, uvědomila jsem si, že hledat problém ve vlasové pokožce mě vlastně nikdy nenapadlo.. a přitom je tak logické, že pokud není zdravá pokožka hlavy, nemůžete čekat zázraky ani od vlasů, které z ní vyrůstají..
O trichologickém vyšetření, tedy vyšetření, při kterém se zkoumá pokožka hlavy a kvalita vlasů jako takových jsem četla už několikrát, ale vzhledem k tomu, že jsem osobně neznala nikoho, kdo jej podstoupil a zároveň jsem měla za to, že to určitě nebude nejlevnější záležitost, nikdy jsem se neodhodlala jej vyzkoušet.. Názor jsem změnila až letos v březnu, když jsme s kamarádkou vyrazily na Beauty Day Brno (celý článek můžete najít tady), kde jsme si v rámci nejrůznějších předváděcích akcí mohly vyzkoušet právě i trichologické vyšetření, které tam prováděly slečny z Vlasové kliniky.


Kromě samotného vyšetření jsem se slečny ptala i na věci související s čištěním vlasové pokožky, jelikož mi ukázala, že ji nemám zrovna v nejlepším stavu a protože si myslím, že určitě nejsem jediná, koho trichologické vyšetření a procedury s ním spojené zajímají, rozhodla jsem se Vám vše sepsat do dnešního článku :).
Trichologické vyšetření je komplexní diagnostika vlasů a vlasové pokožky, kterým odhalíte, co stojí za Vašimi problémy s vlasy a následně díky němu můžete řešit problémy, jako je například vypadávání vlasů, lupy, svědění, nadměrná mastnota, řídnutí vlasů, seborea, lupénka.. Vyšetření se provádí malou kamerou, která vlas zvětší až 1000x, tricholog jí projíždí po pokožce hlavy, vy máte mezitím v ruce tablet, na kterém rovnou vidíte, jestli je pokožka krásně čistá a nebo jsou tam nějaké problémy, které je třeba řešit (nemusíte se bát, že vám výsledky z tabletu nic nepoví - pokud je něco špatně, jde to znát doslova na první pohled i očima úplného laika, navíc Vám vyšetřující průběžně vše popisuje :). Vyšetření žádným způsobem nebolí, není nepříjemné a nepoužívá se u něj ani žádná "tekutina", takže Vám vlasy nezamastí, což je určitě důležité vědět, pokud máte po návštěvě trichologa ještě jiné plány :).
Výsledkem mého vyšetření byla lokálně vysušená místa, která svědí, tvoří se mi na nich nevzhledné stroupky, ale také mi vlasy padají a celkově nerostou kvalitní a především do délky, jakou bych si představovala. Vypadávání vlasů a obecně jejich "nekvalitu" jsem vždycky přisuzovala hormonálním změnám, častému žehlení a svým způsobem taky genetice, ale když jsem si začala všímat právě vysušených míst, které mi slečna trichologickou kamerou ještě přiblížila, usoudila jsem, že tohle bych už řešit měla, teda pokud chci, aby mi nějaké vlasy zůstaly i do budoucna :D..
V síti Vlasových klinik je trichologické vyšetření zdarma, takže pokud Vás, v souvislosti s vlasy, cokoli trápí, určitě neváhejte a objednejte se - vyšetření je vhodné pro ženy, muže i děti a je to opravdu to nejmenší, co můžete pro své vlasy udělat. Pokud naopak žádné problémy nemáte, ale vyšetření jako takové Vás zajímá, určitě není od věci na něj vyrazit preventivně, stejně jako chodíme například k zubaři :). Já osobně jsem nechala nemalé peníze za nejrůznější potravinové doplňky na růst a produkty v péči o vlasy.. a přitom zbytečně. Doktor nám přece taky nepředepíše léky, dokud nezjistí, co je třeba léčit :).


Já se rozhodla umění trichologie podstoupit právě v jedné z poboček Vlasové kliniky, kterých je po republice více než dvacet. Vždycky jsem měla za to, že za podobnými "procedurami" je třeba vyrazit do velkoměst jako je Praha, Brno.. a tak mě příjemně překvapilo, že síť jejich poboček je opravdu rozsáhlá a tak myslí i na menší města, jako je například Uherské Hradiště, které jsem si ke své návštěvě zvolila já.
Před návštěvou trichologa mějte vlasy umyté alespoň den předem, aby byla pokožka čistá a tudíž vše hezky viditelné. Zajímalo mě, jestli nebude problém v tom, že mám prodloužené vlasy - problém to určitě není, ale je potřeba na trichologii vyrazit nejdříve tři týdny po novém/posunutém prodloužení, protože kdybyste měly vlasy čerstvě posunuté, nebyl by přístup k nim zrovna ideální a nebylo by tak ani možné pečlivě projít všechna místa :).
Už samotný příchod na Vlasovou kliniku, která se nachází přímo na Mariánském náměstí, mě utvrdil v tom, že jsem si vybrala správně, protože slečna/paní, která mě přivítala byla moc milá, ale především neskutečně profesionální. Dostala jsem k vyplnění dotazník, který byl zaměřený na zdravotní potíže a případně také léky, které užívám, průběžně se paní tricholožka ptala i na další věci, týkající se například pitného režimu, genetiky.. protože jen díky komplexním informacím je pak možno najít řešení, které bude opravdu fungovat.
Na základě vlasové diagnostiky mi bylo doporučeno vyčistění vlasové pokožky a jak to probíhalo, se můžete podívat ve videu na mém instagramu - tady. Čištění se provádí ultrazvukovou špachtlí, která slouží k odstranění odumřelých kožních buněk a hloubkovému čistění, ale především její výsledky vidíte okamžitě - a to prostě miluju! :D Celé čištění trvá cca do 30 minut, je bezbolestné a stejně jako u trigologického vyšetření, i u čištění ultrazvukovou špachtlí platí, že pokožka by měla být alespoň jeden den po umytí. Během čištění se do každé pěšinky aplikuje kyselina hyaluronová, která pokožku zvlhčí a hydratuje. Vibrace špachtle uvolňují odumřelé buňky, nečistoty a maz z pórů, kdy výsledkem je nejen čistá pokožka hlavy, ale odkrytím veškerých nečistot dostanou vlasy prostor, aby se mohly konečně "nadechnout" a začít zase pořádně růst. Zároveň platí, že vyčištěné vlasy lépe vstřebávají vlasové produkty, kdy vyčištění vlasové pokožky je navíc nezbytným krokem k tomu, abyste mohli podstoupit také aplikaci séra Neohair, které vyživuje vlasové folikuly, vlasy posiluje a zároveň redukuje jejich vypadávání a pro jehož aplikaci jsem se rozhodla i já. Sérum je čistě přírodní, takže je vhodné například i po porodu, pro děti, po chemoterapiích.


Aplikace séra Neohair se provádí metodou elektroporace prostřednictvím speciálního přístroje, který využívá elektrické impulzy k efektivnějšímu proniknutí léčivých látek, či kosmetických produktů do pokožky, což zvyšuje jejich účinnost. Nahoru na záda Vám tricholog nalepí vodivou náplast a pak už jen krouživými pohyby jezdí přístrojem v pěšinkách, čímž vzniká teplo, které podpoří prokrvení podkoží. Metoda je absolutně bezbolestná, jediné, co můžete pocítit, je "kovová chuť" v ústech nebo jakoby "probliknutí" v očích. Obojí je naprosto běžné, ale rozhodně nijak četné. Aplikace séra Neohair touto metodou u mě zabrala cca 30 minut a bylo mi doporučeno alespoň 24 hodin nemýt vlasy, aby mohlo sérum nerušeně působit :).
Metoda elektroporace je považována za velmi účinnou, jelikož umožňuje průchod látek do hlubších vrstev pokožky, kam by se za běžných okolností nedostaly. Počet procedur se liší v závislosti na typu řešeného problému, kdy interval mezi procedurami je obvykle 3-6 týdnů. Od mé návštěvy Vlasové kliniky uběhl už téměř měsíc, takže můžu posoudit první výsledky. Ze salonu jsem si navíc odnesla i masku na pokožku hlavy, kterou nechávám působit spolu s kondicionérem, který dávám naopak do délek vlasů a musím uznat, že výsledky jsou skutečně znát. Roky jsem si neuměla představit, že bych například do práce vyrazila bez vyžehlených vlasů, protože působily neskutečně neupraveným dojmem a poslední dobou si naopak říkám, že je škoda, že jsem svoje problémy s vlasy nezkusila řešit dřív a spokojila jsem se s žehlením, které jen "skryje" jejich skutečný stav.


Cena celého ošetření, tedy čištění pokožky včetně aplikace séra Neohair vychází na 2290,- (cena pouze za čištění vlasové pokožky je 1590,-) a pokud to jednou vyzkoušíte sami na sobě, věřím, že určitě nebudete litovat. Vyčištění vlasové pokožky poznáte okamžitě, růstové sérum má vykazovat první výsledky cca za 3 týdny. Já aplikaci séra jednoznačně zopakuju, protože pokud jsem s vlasy spokojená už po první návštěvě, jsem zvědavá, jaký vliv bude mít právě více aplikací :). Každopádně si myslím, že nemalý podíl na mém aktuálním stavu vlasů má již zmíněná maska na pokožku hlavy, protože jsem se nejen zbavila suchých míst, ale také pocitu pnutí pokožky a jejího občasného svědění. Maska vyšla na 599,- (což by měla být cena garantovaná přímo na pobočkách Vlasové kliniky), k sehnání je také na e-shopu, kde k ní můžete najít i popis a celkové složení, kdy musím říct, že už dlouho jsem neměla produkt na vlasy, který by je měnil opravdu viditelně. V nabídce mají také šampon a kondicionér, tak věřím, že kompletní řada možná vykouzlí ještě větší "wow efekt".


Pokud tady mám někoho, kdo s produkty od Magic hair má zkušenosti, budu moc ráda, když se o ně podělíte. A pokud máte naopak nějaké dotazy ohledně Vlasové kliniky, na které jste v článku nenašli odpověď, dejte mi vědět do komentáře nebo napište e-mail :).
Doufám, že se Vám článek líbil, těším se na reakce a po čase se Vám určitě ozvu s vlasovým upgradem :). Mějte krásné léto ♥️.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za