Adidas ZX FLUX ♥


Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX. Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda.. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a "Áčko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Když jsem před objednáním botky ukazovala příteli, kamarádkám, i taťkovi, doufala jsem, že mi alespoň jeden z nich poví, že další sportovní boty nepotřebuju.. jenomže jejich reakce mě místo odrazení v nákupu utvrdily.. A tak jsem jen o pár dnů později netrpělivě škubala balíček a v botách se pak celý den promenádovala po domě :D.
Měla jsem trošku obavy, jak se gepardí potisk bude kombinovat se zbytkem mých výrazných kousků, ale po pár nošeních jsem zjistila, že ne všechno musí vždy tón v tónu ladit a botkama jde oživit vlastně skoro každý outfit! Jen jediný problém s nimi mám - každý se mi teď místo do očí, dívá na boty! :D ♥
Pro tenhle článek jsem botky doplnila cardiganem, který mi minulý týden dorazil z VV a dělá mi dle mého postavu "těžkoříctcosepodtímskrývá" :D, k tomu oblíbené "primarkové" džíny, které poslední dobou skoro nesundávám a náhrdelník, který jsem objevila minulý týden v H&M - je dokonalý! ♥
A jak se botky líbí vám? :))












Cardigan ??? - votocvohoz, džíny a pásek Primark, náušnice Klenotnictví online, náhrdelník H&M, hodinky Esprit, botky Ringit.cz

18 komentářů:

  1. tyhle boty absolutně nejsou můj styl, takže za mě ne-e :-/ nelíbí se mi, jak se teď nosí k běžnému oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky tenhle trend nějak nemůžu skousnout...

      Vymazat
    2. mě se to líbí, je dobré zkoušet nové trendy, někomu sedne někomu ne, myslím že Anettce sluší všechno

      Vymazat
    3. Mně se boty naopak líbí. Tenisek je teď všude plno a tyhle jsou snad první, kterým bych se nebránila ani já, přestože sportovní boty běžně nenosím. Také jsem je obdivovala už v Elle a když jsem Tě v nich minulý týden viděla ve škole, hned mi na ně sklouzl pohled. :-)

      Vymazat
  2. Outfit se mi líbí moc :) Adidas boty mám ráda, ale tenhle tygří styl se mi moc nelíbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Můj styl to tedy není i když adidasky miluju :) ale samozřejmě chápu že každéu se líbí něco jiného.
    Jinak Ti to strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boty jsou naprosto nádherné! Tenisky ani podobné boty moc nenosím, jsem spíše na balerínky a takové boty, které nosím do té doby než napadne sníh :D ale tyhle bych rozhodně vynosila :) Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto botičky bohužel nejsou muj styl, ale džíny a náhrdelník jsou boží! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit Anetko, tyhle cardigany já mám moc ráda, až by to chtělo, kdyby byly o něco menší :D Jinak botičky jsou úplně super :)

    Souboj řasenek: L´oréal vs. Maybelline

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi to, ale nemáš pásek moc nahoře?

    OdpovědětVymazat
  8. je to pekne :) len ja si neviem zvyknuť na tieto tenisky

    OdpovědětVymazat
  9. Botičky jsou suprovní, jsi v nich úplná sportovní čičina! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty botky jsou ted všude v reklamě a vypadají fakt zajímavě :) jsi zase IN! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Botky teda nejsou rozhodně můj styl, ale jinak je outfit vážně super! Líbí se mi ten cardgian :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ta bundička je parádní, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc nejsem příznivcem trendu nošení tenisek k oblečení ke kterému se hodí podpadky, ale je to o vkusu, každému se líbí něco jiného :_)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥