Přeskočit na hlavní obsah

Variable leopard pattern🥰

Když jsem včera rolovala instagramem, vyskočilo na mě video, které začínalo slovy: “Jak doma získat více úložného prostoru?” Zastavila jsem, protože kdo by ho více nepotřeboval, že jo😅.. Po pár záběrech ukládání oblečení a vlastně všeho možného se jen objevilo: “Nepotřebujete více úložného prostoru, potřebujete jen míň věcí..” a já si hned říkala, jak velká pravda tohle je! Nevím, jak vy, ale já vždycky obdivovala šatny, kde mají slečny tolik kabelek, bot a zkrátka všeho, že by jim to vystačilo ještě na pět dalších životů😁.. Faktem ale je, že pokud se xkrát denně nepřevlékáte a Váš diář není nabytý milionem událostí nejrůznějšího druhu, skříně nacpané k prasknutí zkrátka nepotřebujeme.. což se mi ostatně potvrdilo už před lety, když jsem si pořídila svoji vysněnou Neverfullku od LV. Nejdřív jsem si ji šetřila, nosila jsem ji opravdu příležitostně.. ale pak jsem si řekla, že pokud má většinu času strávit uložená ve skříni, investice do ní byly vlastně vyhozené peníze.. Takže jsem ji začala nosit denně - do práce, na cestování.. zkrátka všude. A i když od té chvíle už pár let uběhlo, mám stále jen jednu velkou kabelku a bohatě mi stačí (kdyby mi tohle někdo řekl před lety, nevěřila bych mu!😅😂).
Takže i když se na Pinterestu pořád ráda dívám na šatny slečen, které jsou zásobované líp, než nějaký obchod😅, při nákupu nových kousků se snažím pořizovat jen ty, u kterých jsem si na 100% jistá, že je to můj styl (a nejen impulzivní okouzlení) a které se také dobře kombinujíJedním takovým kouskem jsou i šaty z dnešního článku - a i když se mnou asi ne každý souhlasí v tom, že zvířecí vzor je nadčasový, ke mně zkrátka patří a v málo čem se cítím víc sama sebou, než právě ve zvířecích vzorech🥰.
Šaty jsou z letošní kolekce Zary a co mě na nich baví nejvíc, je právě jejich variabilita - hodí se na všechna roční období😍. I když tak fotky v nich vznikly už v létě, zrovna dnes v nich vyrážím zase.. jen jsem pantofle vyměnila za kozačky nad kolena a doplnila je koženou bundou.
Myslím, že tohle jsou přesně ty kousky, do kterých se vyplatí investovat, protože není třeba mít desatery šaty a skříň nacpanou tak, že věci z ní ani nejdou vytáhnout, ale raději jedny padnoucí šaty, které jde vynosit na deset způsobů💡✨.
A co vy? Máte ve skříni kousky, které Vás doprovází napříč ročními obdobími a i po čase z nich máte pořád stejnou radost?☺️















šaty Zara, náhrdelník s perličkami martinasmira.cz (kolekce Reworked),sluneční brýle Gucci - Optika Rozehnalová, kabelka kabelka Pinko (model MINI LOVE BAG PUFF MAXI QUILT),pantofle Shein - odkaz tady

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za