Přeskočit na hlavní obsah

Skims Nipple bra ♥️

I když od mé první návštěvy Londýna uběhlo už pár let (když nad tím přemýšlím, je to vlastně skoro celá půlka mého života :D), ještě si živě pamatuju, jak nadšená jsem tehdy byla z toho, že móda je tam úplně někde jinde, než u nás.. Tím nechci říct, že bychom byli pozadu nebo neměli vkus, ale odvahu lidí nosit cokoli, co se jim líbí.. Uznávám, že i u nás člověk občas narazí na inspirativní lidi, ale nemůžu se zbavit dojmu, že je to spíš "vlna konkrétního stylu", který všechny semele a najednou jsou tak plné ulice třeba slečen ála Billie Eilish.. Já pak cestou z práce jen přemýšlím, jestli potkávám stále jednu a tu stejnou slečnu dokola nebo si jsou vážně všechny tak moc podobné :D..
Neříkám, že je to špatně, jen to zkrátka není pro mě.. celý život mě totiž fascinuje rozmanitost. Mám ráda lidi, kteří se nebojí vyčnívat z davu - jakkoli osobitě.. a když jsem tak poprvé narazila na tuhle podprsenku od Skims, byla jsem z ní totálně paf! Kdo mě zná, ví, že nejsem žádný puritán, naopak miluju ženskost a myslím, že například bodycon šaty, které osobně nosím asi nejčastěji, v kombinaci s touhle podprsenkou získají zkrátka úplně jiný rozměr! :)
Já jsem tentokrát zvolila pohodlný volnočasový outfit, protože jsem v něm vyrážela na celodení výlet do Brna.. a taky mám plnou skříň ripped džínů, které do práce nemůžu nosit a přitom patří k mým nejoblíběnějším kouskům :D. Doplnila jsem je jednoduchým bílým crop topem z aktuální kolekce H&M, černými doplňky a obula tenisky.
A jak se outfit líbí Vám? Co říkáte na trend "nipple" podprsenek?


 
























top H&M - tady, džíny Zara (mám je už delší dobu, ale podobné například - tady), náušnice H&M, řetízek se zlatými kuličkami Apartpásek YSLkabelka Pinko (model MINI LOVE BAG PUFF MAXI QUILT), tenisky Adidas VL Court Base

Komentáře

  1. Katlyn’s world23. června 2024 v 13:49

    A mně se to líbí.Přesně jako ty fandím tomu být jiná.😊Mimochodem fotky jsou skvělé,palec nahoru.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ji přímo z ofiko stránek nebo nějaký e-shop přeprodává i v ČR prosím?

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vzdy bozi clanek ☺️ a tu podprsenku potrebuji taky! 😂🤍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za