Přeskočit na hlavní obsah

Olomouc & all-white outfit

Občas se mi stane, že mám v hlavě nějaký outfit a jen čekám na příležitost, kam v něm vyrazit. Tenhle jsem si původně chtěla vzít do Prahy, kde jsme byli před dvěma týdny.. ale protože si i po letech moc dobře pamatuju na svůj výlet do Karlových Varů, kde jsem jela celá v bílé a zvládla na sebe ještě v autě vylít kelímek kafe (nepodceňujte moc sušáků na ruce! Tričko i kraťasy jsem tehdy na benzince zvládla totiž nejen vyprat, ale i vysušit!😎😁), bylo mi jasné, že bílá pro mě na cestování není to pravé😅..

Nakonec jsem tedy v outfitu vyrazila alespoň na výlet do Olomouce. Dělala jsem doprovod bráchovi, který měl přijímačky a když jsem jej pak vyzvedávala s tím, ze je čas vyrazit na oběd, upozornil mě, že vzhledem k tomu, co mám na sobě a že chceme jít na burger, bude lepší, když budeme nejdřív fotit outfit.. prostě už mě zná😅🐷..
Každopádně outfit setkání s burgerem přežil😎😁 a musím říct, že i když si dávám burger snad všude, kde ho mají v nabídce, takhle dobrý jsem snad ještě neměla! Tak pokud budete mít cestu do Olomouce, Bistro No. doporučuju všema deseti! (Bohužel to není spolupráce.. kéž by byla!😂)
Co se pak týká samotného outfitu, i když dávám přednost spíše celočerné než světlé kombinaci, cítila jsem se v něm moc dobře a pokaždé, když se teď někam chystám, říkám si, jak moc oceňuju, že jsou široké kalhoty zase v kurzu!😁 V upnutých džínách jsem se nikdy necítila, nelíbily se mi na mně a o pohodlí nemohla být řeč už vůbec.. širší kalhoty jsou naopak pohodlné vždy, působí elegantějším dojmem a přijdou mi i lépe kombinovatelné😍. Já jsem je tentokrát doplnila jednoduchým hladkým topem a tvídovým sakem s ozdobnými knoflíčky. Myslím, že outfit je vhodný jak na volný čas, tak třeba do práce.. správně zvolené boty a kabelka pak samy prozradí, kam vyrážíte :)).
A v souvislosti s Olomoucí musím zmínit ještě něco.. Víte, jak se říká, že síla myšlenky je mocná? Mám doma nespočet knížek na tohle téma a i když jsem občas měla pocit, že “to nefunguje”, s odstupem času to vidím přesně naopak. To, že se věci nedějí jako lusknutím prstů totiž neznamená, že se nesplní, něco zkrátka potřebuje čas.. každopádně zrovna tohle “přání”, o kterém vám chci říct, se událo poměrně rychle😁..
Když jsem pracovala ještě na předchozím místě, mým parťákem se stal pán ve věku mých rodičů - byl mým totálním opakem ve všech směrech - vždycky nad věcí, racionální, taky finančně gramotný (přiznávám, že v tomhle směru není těžké mě porazit, laťka není zrovna vysoko😂), prostě “dospělák” se vším všudy.. I když jsme byli totální opaky, neskutečně jsme si sedli a teď, s odstupem let, nikdy nevynechám příležitost ho navštívit, když procházím kolem místa, kde pracuje.. i když musím uznat, že to není zrovna často..
Už ani nevím, v jaké souvislosti to bylo, ale několikrát se mi poslední dobu stalo, že jsem si na něj vzpomněla, říkala si, jak se asi má, co je u něj nového.. Jenomže bydlí daleko, pracovní dobu máme zhruba stejnou.. takže šance, že na sebe v blízké době někde jen tak narazíme, byla minimální, teda spíš vůbec nebyla.. nebo alespoň to jsem si myslela..
A pokud bych ho někde absolutně nečekala, bylo to právě tehdy v Olomouci. Šli jsme s bráchou nějakou totálně zapadlou uličkou, nikde nikdo.. a já si říkala, že ten pán, co v téhle nejvíc nejzapadlejší ulici právě zaparkoval auto, vypadá jako pan Karel.. byl to on a byl stejně překvapený, jako já😅..
Proč vám tohle říkám? V knížce “Jak si správně přát” se píše, že spousta lidí si přeje velké věci, stále čekají a diví se, že se neplní.. Klíčem k úspěchu je ale začít s drobnostmi, malé přání, které můžete trénovat každý den - volné parkovací místo, zpráva od někoho, koho jste už delší čas neviděli nebo třeba jen to, že věc, pro kterou jste vyrazili do obchodu, tam na vás opravdu čeká.. Každý den je nová příležitost změnit svůj přístup a žít přesně tak, jak jsme si vysnili, stačí to jen vyzkoušet. Protože jak říká jedna z mých nejlepších kamarádek: “ Když nic, tak přát si přece můžeme vždycky!”🤗✨
Doufám, že se Vám dnešní outfit líbil, těším se na reakce a mějte krásnou neděli💋.














sako H&M, top a kalhoty Zara (hodně podobné kalhoty tady), náhrdelník s perličkami martinasmira.cz (kolekce Reworked), kabelka Primark, tenisky Gucci

Komentáře

  1. Anettko, krasny clanek i s poselstvim 🥹

    S celobilym outfitem mam stejny problem jako ty, nikdy nevydrzi dele jak 5 minut cisty 🐷 ale pomalu si k nemu hledam cestu. Dekuji za dalsi fashion inspiraci 🫶🏻

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nádherná, ty světlejší vlasy ti moc sluší! Když srovnám nové a starší příspěvky…vyrostla z tebe dáma. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za