Přeskočit na hlavní obsah

"Prague outfit" - Midi skirt & transparent sandals ♥️

Myslím, že plnit si sny je důležité a mně se minulý týden podařilo splnit hned tři najednou. Pod “splnit si sen” si lidi většinou představují něco velkého, zásadního, co nám změní život.. ale podle mě jsou menší sny v podstatě takovými “záchytnými body” na cestě k tomu, než se nám splní něco, co vyžaduje čas, úsilí, zkušenosti nebo třeba jen správné načasování..

A když už svůj blog nazývám “módním”, měla bych asi začít tím hmotným splněným snem, kterým bylo pořízení pásku od YSL.. V šatníku mám pár dražších kousků, které jsou pro mě zároveň připomínkou nějaké “události” - promoce, první rok v práci, třicáté narozeniny. V podstatě žádnou z nich jsem si nekoupila “jen tak” a myšlenka spojit si tyhle "poklady" s konkrétními vzpomínkami mi přijde tak nějak smysluplnější (musím si to sama před sebou nějak omluvit😁) a je pro mě zároveň přidanou hodnotou. Tentokrát se sice poprvé nejedná o spojení s žádnou “super událostí” jako dřív, naopak jsem pásku dala pracovní název - “ať existuje alespoň jedna pozitivní věc z tohoto strašného životního období”😂.. Nevím jak vy, ale já se občas přistihnu, že spoustu věcí beru jako úplnou samozřejmost a pak jsem hrozně překvapená, když samozřejmými být přestanou.. myslím, že si často ani neuvědomujeme, jak velké štěstí máme, že nám nic nechybí.. dokud nám osud nepřipomene, jak pomíjivé vlastně cokoli může být a proto je potřeba ke všemu přistupovat s pokorou.. Tak si na to vzpomeňte, až něco nebude přesně podle vašich představ a naopak se zkuste zamyslet, kolik dalších věcí podle vašich představ je🍀..

Dalším z mých malých splněných snů je, že jsem měla štěstí osobně potkat pana Punčocháře. Miluju vaření, miluju pořady o vaření, miluju Master Chefa, takže setkat se s ním v jeho restauraci pro mě byl opravdu zážitek (Pokud jste restauraci U Matěje v Praze ještě nezkoušeli, doporučuju to napravit! Tohle místo je totiž důkazem, že když věci děláte s láskou, na výsledku to jde znát😍). A z naší návštěvy U Matěje je vlastně i outfit do dnešního článku.

Gepardí vzory jsou trendem sezóny, ale pravdou je, že já zvířecí vzory obecně fakt můžu, takže jsem na tenhle trend připravená vlastně už roky.. a všechny ty kousky jen čekaly na svůj čas!😁 Gepardí midi sukni jsem doplnila jednoduchým samodržicím topem, mým oblíbeným černým sakem a obula k nim transparentní sandálky na podpatku. Boty jsem plánovala jiné, ale tyhle jsou aktuálně jediné, ve kterých vydržím.. den předtím jsme totiž s bráchou utíkali na hokej a trasu, která má trvat 22 minut, jsme potřebovali stihnout za 15. Vyšlo to.. ale zároveň mi to připomnělo, proč se boty dělí na běžecké, vycházkové atd.. ty moje běžecké nebyly😅.. takže pokud je tady někdo, kdo pracuje ve firmě na náplasti, dejte mi prosím vědět - mám zájem o spolupráci!😂🙈

Každopádně vidět naživo mistrovství světa v hokeji byl další z mých snů.. takže dobité nohy i totálně vykřičený hlas stál jednoznačně za to a jen doufám, že se mi brzy splní i to, abych vyrazila také na svoje vysněné NHL😍.
A co vy a plnění snů? Dáváte přednost "malým krůčkům" nebo si šetříte energii rovnou na ty největší?✨














top H&M (podobný tady), sako Zara (hodně podobné tady), sukně Bershka, prstýnek loveřetízek se zlatými kuličkami Apart, náhrdelník s perličkami martinasmira.cz (kolekce Reworked), hodinky Michael Kors, kabelka Pinko (model MINI LOVE BAG PUFF MAXI QUILT), sandálky Shein

Komentáře

  1. Sve sny si plnim po malych kruckach(kdyz pominu me obcasne impulzivni nakupovani 🤦‍♀️). At uz jsou nase sny materialisticke nebo spise o zazitcich, ten pocit prave spleneho snu je k nezaplaceni 🤍 A kdyz mame moznost splnit sen nekomu koho mame radi, je to mozna jeste lepsi pocit nez plnit si sen vlastni 😍

    Anettko, gepardi vzor ti moc slusi, podle me jsi se pro nej narodila 😂 celkovy outfit jsi sladila do posledniho detailu, moc se mi libi. Dekuji za inspiraci 🥹

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Anettko, naprosto nádherná kombinace. Přesně takové outfity mám nejraději, kombinace jednoduchých kousků a k tomu něco vzorově výrazného.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, moc vám to sluší. ♥️
    Zvířecí vzory úplně zbožňuji.
    Děkuji za tip na sako, už dlouho nějaké podobné hledám.

    OdpovědětVymazat
  4. Nice outfit! 🙂 Liked the skirt print very much.

    So fun you're in to hockey! I am too 🙂 I cheering for Denmark though 😉

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za