Přeskočit na hlavní obsah

Crop trench & Adidas VL Court Base

Minulý pátek jsem vyrážela do práce s náladou na bodu mrazu (hoodně diplomaticky řečeno😁), samozřejmě jsem nestíhala, takže jsem si v garážích vybrala místo nejbližší východu, abych hned po zaparkování zjistila, že bylo volné jen proto, že je tak malé, že sotva otevřete dveře (mít o pár kilo víc (nebo prsa😂), neprotáhla bych se) a já s sebou zrovna táhla balík do zásilkovny. Velikostně samozřejmě takový, že tou volnou škvírou ve dveřích neprošel.. zkrátka začátek dne jak malovaný😅..
Rezignovala jsem na to, že nestihnu dorazit do práce v čase, který jsem si naplánovala a otráveně jsem se vydala balíček odeslat. Když mám špatnou náladu, automaticky se dívám do země, snažím se nenavazovat oční konktakt a celkově se vždycky naplno projeví moje “introvertní já”😁. Jenomže pán v zásilkovně, do které běžně chodím, je neskutečně milý, usměvavý, ukecaný.. a tak mi to nedalo a když se snažil mile konverzovat, spolupracovala jsem. Nakonec jsem prohodila, že jsem u nich asi dlouho nebyla, protože vidím, že má nad hlavou novou výzdobu. Zasmál se a říká mi: “Ta výzdoba je tady od první chvíle, jen většina lidí se dívá do země.. přitom abychom viděli hvězdy, musíme se dívat nahoru, ne dolů.. pamatujte si to, třeba ten den bude hned hezčí!” Pánovi jsem se vůbec nezmínila, že mám špatnou náladu, možná to poznal.. možná si jen tipnul.. Každopádně mi takhle drobnost zlepšila náladu a nakonec mě vlastně i přiměla dát zbytku dne šanci.
Nikdy jsem nebyla žádná “ezoholka”😁, ale věřím tomu, že co člověk vysílá, to dostane a pokud vidíte všechno předem černé, nakonec to černé opravdu bude. Ostatně sama jsem toho jasným důkazem, protože poslední roky jsem žila v přesvědčení, že si na mě osud asi zasednul.. že jsem musela být v minulém životě Hitler nebo tak něco.. že mi každou dovolenou nebo výlet určitě zase proprší.. že v práci ty nejhorší případy určitě vyjdou na mě.. že mi lidi budou telefonovat, když můžou přece napsat e-mail (a nenavazovat tak bližší kontakt, než je nezbytně nutné😂). A právě proto, že jsem tuhle sílu negativních myšlenek perfektně vyzkoušela sama na sobě, chci vám jen poradit, ať na to jdete přesně naopak, než já - počítejte s nejlepším a pokud to nevyjde, hledejte řešení. Ono to hledání řešení nakonec není trestem, ale zkrátka jen lekcí, kterou asi potřebujeme, když se nám děje. Nic totiž není černobílé, záleží jen na úhlu pohledu a ty barvy tomu většinou zbytečně vezmeme sami..✨
V dnešním outfitu jsem to “trochu jiná já”, protože se cítím jistěji spíše v elegantnějších outfitech, ale pravdou je, že jak botky, tak “croplý trench coat” i dlouhá džínová sukně mě okamžitě dostaly už při projíždějí inspirací na Pinterestu a jsem tak moc ráda, že se mi povedlo sehnat jejich alternativy, navíc ve všech třech případech za super cenu!🥰
Podobné tenisky jsem měla už jako malá, milovala jsem je a vlastně by mě ani nenapadlo, že se zase vrátí do módy. Jedná se model Adidas VL Court Base a i když vypadají na první pohled jako model Samba Og, jejich cena je skoro o půlku nižší, takže za mě jasná volba!😁 Jsou nadčasové, neskutečně pohodlné a taky unisex, takže je můžete mít i jako “couple goal model” se svým drahým😎.
A protože se tady od chvíle co jsem blog obnovila ještě neobjevila, byl nejvyšší čas k focení outfitu zase přibrat i Chanelku♥️. Bežně se fotí moc ráda, ale tentokrát bylo kolem tolik zajímavých podnětů, že na hodně fotkách dělá vyloženě jen křoví (teda pokud ze záběru zrovna neutekla úplně😂). Doufám, že se Vám dnešní článek bude líbit a slibuju, že do příště tu naši spolupráci doladíme!😁🐒
Mějte krásný víkend🌻.













body Zara, sukně Bershka (podobná tady), crop trench coat Shein, kabelka Guess, tenisky Adidas VL Court Base

Komentáře

  1. Super outfit a ten krátký kabátek je jednoznačně nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji♥. Nejdřív jsem si nebyla jistá, jestli jej vynosím, ale je fakt boží! :D:))

      Vymazat
  2. Anettko, svym outfitem jsi mi vyrazila dech, je sladeny do nejmensiho detailu, jako kdyby byl vystrizeny z Pinterestu 🤍 cely clanek jsem hltala do posledniho pismenka. Na energie a vesmir verim a vzdy rikam “kdyz uz nevime kudy kam, zkusme si prat, nic nas to preci nestoji” 🤍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, udělal mi velkou radost ♥♥.

      Vymazat
  3. Každý se rodí s nějakým nadáním a pokud se neživíš psaním, popíráš to svoje. Článek je skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je milé, moc děkuji! :)♥ Až se budu v práci zase trápit nad nějakým rozhodnutím, zkusím si na Tvůj komentář vzpomenout! :D:))

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za