Přeskočit na hlavní obsah

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D

Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu v módě a třeba tak inspirovat druhé.. jenomže blogy začal pomalu nahrazovat instagram, Youtube, tiktok. Řadím se k lidem, pro které je i obyčejný telefonní hovor traumatem, ze kterého se dostávají po zbytek dne, takže verze, kdy bych namísto psaní článků třeba natáčela videa, absolutně nebyla ve hře :D.. a tak jsem usoudila, že je možná nejvyšší čas tenhle on-line prostor přenechat mladší generaci, obzvlášť když chce půlka prcků ve škole a školce být "youtuber", až vyrostou :D..

Jenomže jak čas plynul, čím dál častěji jsem si na blog vzpomněla.. možná tomu přispěla i skutečnost, že jsem několikrát hledala nejrůznější recenze na krém, make-up, šampon a zjistila jsem, že recenze na blozích většinou nahradily jen strohé recenze přímo na webovkách e-shopů, příspěvky na instagramu, které ale nikdy nejdou moc do hloubky a hlavně jsou nárazové, takže když Vás nějaký produkt zajímá ve chvíli, kdy zrovna není trendem číslo jedna, najít schopnou recenzi, na základě které bych nakoupila, je skoro nemožné.. častokrát jsem naopak sama objevila produkt, ze kterého jsem byla nadšená a chtěla se o něj podělit (nejen s kamarádkama :D).. a tak jsem si řekla, že i když mi před lety blogování přestalo dávat smysl, možná je právě teď ideální čas mu dát ještě šanci.. Ne nadarmo se totiž říká, že "Co k tobě patří, neztratíš. Co k tobě nepatří, neudržíš." a ke mně sdílení života, zážitků, názorů, outfitů prostě patří..

Vždycky jsem byla knihomol, milovník "psaného slova" a blog byl pro mě svým způsobem takový můj deníček, kde jsem si zaznamenávala všechny důležité momenty a vlastně mě mrzí, že z posledních let tyhle "zápisky" nemám.. takže jsem zpátky, abych v jeho psaní pokračovala. Stihla jsem dostudovat, přestěhovat se, změnit práci, přestala jsem se barvit, sundala jsem gelové nehty (nedobrovolně! Pokud tohle čteš Eliško, už se na Tebe zase moc těším :D), přibylo mi jedno tetování, mé milované Chanel naopak ubylo pár zubů :D, ale hlavně mi, čím dál častěji, chybělo kreativní vyžití, které mi blog vždycky poskytoval♥..

Po mnohaleté pauze pro Vás tak mám opět outfit. Můžete v něm vidět šaty, které jsou z aktuální kolekce New Yorkeru, stály pár korun a hlavně se skvěle kombinují, protože jsou totálně nadčasové a můžete tak s jejich pomocí vytvořit hromadu nejrůznějších outfitů. Já jsem je tentokrát doplnila oversize bundičkou ze Zary, oblíbenýma teniskama Steve Madden a kabelkou od Guess, po které obvykle sáhnu, když zbytek outfitu působí sportovnějším dojmem :)).

Tak doufám, že se Vám dnešní outfit líbí, budu se na Vás brzy těšit zase s nějakým dalším.. a pokud plánujete už delší dobu něco udělat - možná je ta ideální chvíle právě teď!♥











šaty New Yorker, bunda Zara, kabelka Guess (model Layla top zip shoulder), řetízek se zlatými kuličkami Apart, náhrdelník s perličkami martinasmira.cz (kolekce Reworked), hodinky Michael Kors, tenisky Steve Madden (model MATCH)

Komentáře

  1. Outfit je bozsky 😍 jsi nadherna Anettko 🥹🤍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Midi satin skirt

Kdyby mi, ještě před pár lety, někdo řekl, že budu nosit šaty a sukně, které budou delší, než nad kolena.. asi bych mu nevěřila. Už vůbec bych pak nevěřila tomu, že budu nosit midi sukně a ještě k tomu na běžné nošení😁.. Krátké sukně jsem měla vždycky spojené s “mládím”, takže buď je to tím, že tomu mému už odzvonilo🤔😂 a nebo jsem do dlouhých naopak potřebovala dospět.. pravdou ale je, že je úplně jedno, jakou má sukně délku, jaké je značky, jestli byla drahá nebo stála pár korun - výsledný outfit nakonec stejně dělá to, jestli se v dané věci cítíte dobře.. nehledě na trendy, nehledě na to, co nosí všichni ostatní. Takže jsem se naučila, že i ty největší módní výstřelky nepotřebuju, pokud se nehodí k mému typu postavy, neladí k většině mého šatníku, takže bych je vlastně moc nevynosila a především je úplně jedno, jak moc trendy jsou, když se v nich zkrátka necítím, jako že “to je ono!” A tak jsem se nakonec i já dostala do bodu, kdy cítím, že pro mě dlouhá sukně to “ono” je!😁🏆 K d