Přeskočit na hlavní obsah

Je libo vlasy rovné jako hřebíky nebo raději beach vlny?♥


Ještě si moc dobře vzpomínám na svoje první žehlení vlasů - bylo mi tehdy čtrnáct, chystali mě na focení a paní kadeřnici napadlo, že by nebylo od věci mít půlku fotek s mojí přirozenou divokou hřívou a zbytek rovný. Jasně, o existenci žehliček na vlasy jsem věděla, ale i když i mně samotné cukají koutky, když tuhle větu píšu - byla zkrátka jiná doba. Holky ze základky tehdy vypadaly opravdu jako holky ze základky :D, žehlička na vlasy pro mě byla něčím jako "věcí pro dospělé".. a já měla najednou možnost vypadat jako nejrůznější herečky a zpěvačky, které jsem celé ty roky zasněně sledovala a záviděla jim vlasy rovné jako hřebíky. A kdybyste viděli, kolik dalo mamce námahy, aby mě přemluvila, že rovné-nerovné, i tyhle vlasy prostě umýt musím! :D
Svoje vlnité vlasy mám ráda, nebo jsem se s nimi, za ty roky, jen naučila žít.. těžko říct :D.. Faktem ale je, že po letech žehlení se cítím nejpřirozeněji právě s vlasy vyžehlenými a nutno dodat, že i lidé, kteří mě znají 10 let a méně žijí v tom, že jsem od přírody "rovnovláska". Ale proč mě rovné vlasy vlastně tolik okouzlily? Působí, jako vždy upravené - to je bez debat.. a myslím, že pohled na hladké lesklé vlasy, které na světle září na všechny strany, je něco, co mě zkrátka nikdy neomrzí!
Moje maminka (která má mimochodem vlasy od přírody dokonale rovné, takže problémy nás divokovlasů jdou zákonitě mimo ni :D) mě od žehlení vlasů vždycky odrazovala s tím, že je zbytečně ničím.. ale i přesto, nebo možná právě proto mi tenkrát před lety koupili jednu z nejlepších žehliček, jaká na trhu byla. Byla od Remingtonu, s širokými žehlicími plochami.. a i když tomu sama stěží věřím, i po těch deseti letech funguje stále skvěle.. a kdybych tak kdysi nezatoužila po žehličce, která bude kromě rovnání umět také vlnit, myslím, že svoji první žehličku na vlasy bych měla vlastně až doteď :).


Nejsem z těch, kteří zastávají názor, že nejdražší/ nejznámější nebo zkrátka jen nejpropagovanější značky jsou zárukou kvality, často je tomu totiž úplně jinak.. ale kdo žehličku na vlasy pravidelně používá, mi dá za pravdu, že zrovna tohle je věc, u které se výběr vyplatí nepodcenit a v případě rozdílu nějakých pár stovek je to investice, která se vám milionkrát vrátí a moje staleté a stále fungující Remingtonky toho budiž důkazem! :D
Vlasy si žehlím pravidelně, téměř denně.. a věřte tomu nebo ne - na jejich kvalitě se to nijak nepodepsalo. Jsou hebké, lesklé a já si jsem jistá, že žehlička, kterou používám, na tom má nemalý podíl. Když totiž sáhnu po nějaké jiné, nejenže to jde viditelně znát, ale především mi rovné vlasy nevydrží, což považuju za velké mínus a vlastně jen ztrátu času.


Nejnovější Remington kráska, která se mi dostala do ruky, je model Pro-sleek & curl a vzhledem k ceně, za kterou ji můžete pořídit, jí dávám jednoznačně 10/10 bodů a doporučuji ji každému, kdo aktuálně shání žehličku novou nebo například kupuje třeba teprve svoji první. 
Remington je moje srdcovka, o tom žádná :), ale i když jsem si už u první žehličky, kterou jsem si od nich pořídila, říkala, že jí nemám co vytknout, s každým dalším modelem se úroveň přeci jen svedla zase o kousek výš, ať už se jednalo o využitelnost nejen pro žehlení, ale také k natáčení, možnosti uzamčení teploty nebo "jen" třešničky na dortu v podobě vyšperkovaného designu :).
Jinak tomu není ani u modelu, který jsem si vybrala k dnešní recenzi. Slibuje až o 75% hladší vyžehlení a protože vlasy stačí přejet opravdu jen jedenkrát a jsou dokonale rovné, ušetří vám nejen vlasy, ale také spoustu času. Navíc se nahřeje už za 15 sekund a je tak ideálním parťákem pro všechny, kteří stejně jako já stabilně nestíhají :D..


A ty vlny, které můžete s Pro-sleek & curl vykouzlit, jsou jedním slovem do-ko-na-lé! Vzdušné, volné, takže působí přirozeným dojmem a přitom opravdu drží, že bych mohla bez mrknutí oka přiskočit do reklamy s Heidy Klum, když opěvuje lak na vlasy, který odolá všem povětrnostním vlivům! :D Možná to máte stejně, možná taky ne, ale mně osobně žehličkové vlny drží o 100% lépe než ty vytvořené nejrůznějšími kulmami.. A navíc - natočit celé vlasy mi s pomocí žehličky nikdy netrvá déle, než pět minut, což o kulmách rozhodně neplatí a pod hodinu jsem se se svou (ne)šikovností snad ještě nikdy nedostala :D..
A jaká žehlička na vlasy je váš favorit? Používáte ji čistě k žehlení nebo dáváte přednost multifunkčním kouskům, které umí zároveň i natáčet? :)

Blogerky.cz děkuji za možnost připravit dnešní článek ♥.

Komentáře

  1. Ja mám tiež vlnité vlasy a popravde neznášam to, lebo sa mi točia ako sa im chce. Preto radšej rovne a žehlička Remington je už dlho mojou partáčkou.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlnité vlasy dají víc práce, než si většina lidí myslí.. ale kdo nezažil, zkrátka nepochopí, o čem mluvíme :D Mě moje vlasy nejvíc vytáčí ve vlhku, ale zase musím uznat, že čím starší jsem, tím přizpůsobivější jsou! :D

      Vymazat
  2. Tak to já jsem si delší dobu dělala vlny žehličkou (a taky je hoodně kvalitní), ale nakonec jsem si stejně koupila i kulmu (Remington :P) a dělají se mi s ní vlny 100% lépe a také déle drží :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu