Přeskočit na hlavní obsah

Baby blue romantic ♥


Vzpomínáte na poslední článek, ve kterém jsem zmiňovala, že nákupy na Asosu, které jsem si za poslední dobu tolik oblíbila, vůbec neprospívají mojí peněžence? Faktem je, že to vlastně není jen o Asosu, ale celkově my shoppaholici zkrátka nemáme vůbec lehký život! :D Jediným štěstím tedy zůstává, že dnešní doba má pro nás, kteří jsme neustále připravení nakupovat :D, pochopení a pokud tak budete nakupovat třeba prostřednictvím stránky Plná Peněženka, můžete na svém nakupovacím zlozvyku ještě vydělat - ostatně stejně jako já! :)

Pro ty, kdo by tuhle vychytávku náhodou ještě neznali, tedy alespoň stručné přiblížení.. Plná Peněženka je webová stránka, která vám vlastně platí za to, že nakupujete a vzhledem k tomu, že registrace nestojí ani korunu - vlastně za ni ještě 50,- dostanete, tak by přece byla škoda to nevyzkoušet! :)) Vyplatí se to každému z nás, kdo si alespoň jednou za čas prostřednictvím on-line nákupů něco pořídí a protože s sebou registrace opravdu nenese žádné ALE, těžce se tomu věří.. o to větší radost pak budete mít, až se vám po nákupním maratonu penízky opravdu objeví zpět na účtu! :D:)) Peníze se vrací vždy podle určitých procent z nákupu, kdy se vám může vrátit až 25%. V nabídce je více než 450 e-shopů, tak by v tom musel být čert, aby zrovna ten váš oblíbený chyběl! :) Moji oblíbenci jsou tam bohudík (nebo spíš bohužel?:D) všichni..


A do čeho investuju konkrétně já nejvíce? Poslední dobou mám slabost především pro šaty a kabelky a nutno dodat, že každou ze zmíněných věcí nakupuju jiným způsobem. U kabelek dávám přednost kvalitě.. po velké čistce šatníku mi jich opravdu zbylo jen pár, ale paradoxně z nich teď mám větší radost, než když jsem nevěděla, kterou vzít dřív :). A u šatů? Ty naopak ráda obměňuju a snažím se tak sehnat trendy kousky za co nejlepší ceny! Mým oblíbeným e-shopem, kde se dají sehnat krásné šaty za super ceny je jednoznačně The Twiggy shop. Volánky, které mě poslední dobou tak okouzlily, krásné jemné barvy a především skvěle padnoucí střihy.. a protože konkrétně na těchto šatech může snad každý, koho potkám, skoro nechat oči, tuším, že okouzlení jejich věcmi nebude jen můj subjektivní dojem :)). Tak se běžte kuknout, jaké módní poklady právě nabízí a pro kvalitní kabelku, například od stejné značky, jako je ta moje, můžete vyrazit třeba na Bibloo. I když to není zrovna zanedbatelná investice, stačí vzít v potaz, že třeba z kabelky za 5000,- se vám díky nákupu přes Plnou Peněženku vrátí až celých 500,- a to už rozhodně není "jen pár korun". Co říkáte? Tak sami vyzkoušejte, nakupujte a vlastně zároveň i šetřete:))








šaty The Twiggy shop, pásek Mohito, crossbody Michael Kors, hodinky Rosefield - Woodies, sandálky Prisco

Komentáře

  1. Pááni, to jsou nádherné šaty:))

    OdpovědětVymazat
  2. krásné šaty, mám takové podobní z HMka! Plnou Peněženku znám, využívám, za půl roku úspora 2.200 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! Ta kabelka je pěkná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu