Přeskočit na hlavní obsah

#darklips


Miluju tělové rtěnky! Je úplně jedno, jestli je odstín spíše do hněda, nebo úplně nude (někdo říká "mrtvolný", tuším! :D), prostě se s nimi cítím nejlíp. A i když na sebe ráda vezmu třeba také červenou, jsou to vždy slavnostní příležitosti a na denní nošení si ji na sobě neumím dost dobře představit - i z praktického hlediska. Jiné barvy víceméně nenosím, necítím se s nimi.. přesto občas narazím na rtěnku, která mě okouzlí na první pohled a musím ji mít. Vlastně bez ohledu na to, že bych ji v obchodě nejdříve vyzkoušela a zjistila tak ještě před nákupem, jestli mi vůbec sluší :D.. ale abych nemluvila tak obecně, narážím konkrétně na rtěnku kterou mám na fotkách v dnešním outfitu - tedy moji vysněnou Embellishment od NYXu, kterou jsem sháněla nevím jak dlouho. Když jsem se jí v obchodě (po několika neúspěšných návštěvách) konečně dočkala, byla jsem štěstím bez sebe, vlastně jsem z ní měla hroznou radost i ve chvíli, kdy jsem si ji na sebe poprvé dala.. zamyšlení přišlo až, když jsem stáhla fotky outfitu do počítače, prohlížela si je a říkala si "Jsem to vážně já? Vypadám tak na 30.. to nemůžu publikovat!?" :D.. celkem dlouho jsem váhala, jestli fotky pustit do světa, ale pak jsem si řekla, že "špatná" rtěnka špatný outfit nedělá a tak ji teď na mě můžete posoudit i vy. Rtěnku jsem nakonec předala své nejlepší (blonďaté) kamarádce a málem pukla závistí, jak božsky vypadá na ní! Život holt není vždycky fér a každý den taky není posvícení, že jo!? :D

Tmavá rtěnka, oversize kousky, které nenosím zrovna často.. tuším, že jsem v outfitu tak trošku ztratila sama sebe :D.. Každopádně ale musím uznat, že volné věci jsou nesrovnatelně pohodlné s tím, co nosím běžně a v čem si občas připadám jako jitrnička :D. Možná i proto si oversize kabátek, jako jeden z mála volných kousků, které vlastním, stále nechávám v záloze a stále také patří mezi mé oblíbené kousky :)). Co naopak můj styl jednoznačně je, je asymetrický top se šněrováním. Šněrovacích triček, šatů, "čehokoli".. :D mi poslední dobou doma neustále přibývá a i když si pokaždé říkám "nepotřebuješ to, něco podobného už stejně máš!", výhodná cena ve většině případů prostě vyhrává nad zdravým rozumem! :D A co vy? Jakým kouskům do šatníku neumíte odolat?











top Modino, kabát SheIn, džíny H&M, kabelka Guess, náhrdelník a náušnice - dárek od přítele, hodinky Daniel Wellington, náramek Trollbeads, boty Mango

Komentáře

  1. Já myslím, že tenhle odstín rtěnky ti sedí jak prdel na hrnec :) Moc ti to sluší! Outfit je nádherný, moc se mi líbí ten kabát! :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit a rtěnka ti moc sluší! :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od chvíle, co jsem outfit publikovala ze všech stran jen slyším, že je to ze rtěnkou přesně naopak :D děkuji <3

      Vymazat
  3. Podle mě na třicet nevypadáš díky rtěnce, ale díky oblečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tohle dneska říkala moje nejlepší kamarádka a když nad tím tak přemýšlím a znovu si projíždím fotky, možná máte pravdu! :))

      Vymazat
  4. Mně se ta rtěnka náhodou líbí, tyhle neutrálnější mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně jste mi znovu dodaly odvahu zkusit jinou barvu, než jaké nosím běžně! :D děkuji <3

      Vymazat
  5. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpovědětVymazat
  6. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu