Přeskočit na hlavní obsah

Lace high-waist shorts ♥


Občas jsou dny, kdy mám v hlavě hromadu outfitů a nejradši bych tak jen fotila a fotila.. jenomže mám asi špatnou karmu nebo co :D a tak se tahle "blogovací aktivita" projevuje zrovna ve chvílích, kdy jsme s přítelem oba až do večera v práci (= strašné světlo) a tudíž taky šíleně unavení, takže spíše než fashion blog bych mohla dělat "reklamu na únavu" :D.. Jenomže jsem prostě tvrdohlavec :D - což mi úplně připomnělo tenhle vtip..


zdroj obrázku: ona.idnes.cz

..já jsem sice "výjimečně" věděla, co chci, ale "hned teď" platí do posledního puntíku, takže když jsem si umanula, že se fotit bude hned, tvrdohlavost zvítězila i nad únavou :D.. Navíc bylo po několika dnech konečně hezčí počasí, tak by byla škoda jej nevyužít (jako hezčí počasí chápejte teplotu alespoň 20°C a nebe, které vypadá že pršet sice bude, ale "až později" :D).. 
Tyhle kraťásky jste mohli vidět už před dvěma týdny na mém instagramu (tady), kdy jsme byli s přítelem na výletě v Praze a počasí ještě odpovídalo tomu, že máme půlku léta.. Spolu se šněrovacím crop topem, který je asi nejúspěšnějším kouskem, který se v "dějinách mého blogu" objevil :D, jsem je objednala z SheIn a stejně jako top jsou neskutečně pohodlné! U většiny kraťásků do pasu mám navíc problém, že mi vzadu odstávají a tudíž to vypadá, že jsem si je půjčila snad od taťky :D.. tyhle ale díky splývavému materiálu konečně vypadají tak, jak by měly a ta krajka! ♥ No.. a nevím, jestli je to jen můj osobní dojem a nebo je to tím, že mám kraťásky tak vysoko, že bych do nich mohla skoro zakasat i podprsenku :D, ale zdá se mi, že svým střihem prodlužují nohy.. co myslíte?
Když jsem kraťasy měla před pár dny v práci, došla ke mně do obchodu paní s chlapečkem, měl tak kolem šesti. Maminka si vybírala, chlapeček pořád cupital za ní.. pak se na mě zadíval a nahlas říká "Mamii, a proč tady ta paní prodává v trenýrkách?" :D Paní byla okamžitě rudá a omluvila se mi snad stokrát, ale víte co se říká, dětská upřímnost je ta jediná pravá a tak když se dívám na fotky, bylo by snad i nefér mu oponovat :D..
A abych nezapomněla.. - představuju vám nejbožejší (a možná taky nejinfantilnější :D) přívěsek na kabelku ever! Přísahám, že není z hračkárny a že jsem jej ani neukradla žádnému dítěti :D.. ale když já tyhle úleťárny prostě můžu! :D♥ + medvídek je zlatý se stříbrnými kamínky = hodí je jak ke zlaté, tak ke stříbrné = mohla jsem k outfitu vzít také nové sandálky i když mají zlaté detaily a zbytek outfitu je stříbrný! :D Jsou totálně pohodlné a taky jediné otevřené boty, ve kterých aktuálně vydržím, protože jsem zase testovala, jestli boty, které tlačily loni, budou tlačit taky letos.. :D
A jak se outfit líbí vám? (Pochvalte mi prosím někdo toho méďu :D!)










top River Island, kraťásky SheIn, kabelka Guess - Destore, řetízek - dárek od přítele, náramek Trollbeads, hodinky Miss Sixty, sandálky Časnaboty

Komentáře

  1. Prodává v trenýrkách :D :D ale jo, když se na to ted zpětně dívam, trochu to trenýrky připomíná :D

    OdpovědětVymazat
  2. pochválit méďu? tak jo chválím méďu:) na mě trochu kýč na to abych jej nosila, ale líbí se mi;) kraťase vypadají moc hezky, ale rozesmálo mě to s tím chlapečkem :DDD

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto upřímně přiznávám, že to kýč je, ale mě totálně okouzlil a už si tu kabelku bez něj snad ani neumím představit! :D ♥

      Vymazat
  3. Mně se moc líbí, jak se oblíkáš :) Sluší Ti to úplně na všechno fotkách, akorát je mi blbý, Ti pod každej článek psát, jak seš krásná a že Ti to sluší - psala bych to totiž úplně pod každej článek! :) A méďa se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi úžasná.. neskutečně mě Tvůj komentář potěšil! mnohokrát děkuji ♥

      Vymazat
  4. Celý outfit vypadá dokonale! :) Ty kraťásky musí být mega pohodlné a i když na takové věci moc nejsem tak ten medvídek se mi hodně zalíbil! :) ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  5. Méďa je fajn :)
    Chlapečkovi se ale vůbec nedivím, abych pravdu řekla :-D Já je mám totiž taky a díky tomu materiálu je to prostě spodní prádlo. Takže je mám na spaní a ven bych v nich určitě nešla :) Ale na tvých fotkách to až tak prádlovitě nevypadá jako ve skutečnosti.


    Simple living: Letní nákupní seznam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, popravdě jsi mě moc nepotěšila, že se promenáduju po ulici v něčem, v čem ostatní spí! :D ale stejně je miluju! :D ♥

      Vymazat
  6. děkuji za milé komentáře! :*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu