Přeskočit na hlavní obsah

Trollbeads Palladium Praha ♥


Pokud mě sledujete na instagramu, tak jste si mohli všimnout, že jsem byla minulý týden na výletě v Praze. Jednalo se především o pracovní cestu, ale plánovala jsem, že už pořídím také nějaké vánoční dárky (+ samozřejmě nemůžu vynechat obchody, které u nás nemáme! :D - Zara, Bershka,..). Jenomže protože organizace času není zrovna moje parketa, po plánovaných schůzkách mi zbylo už jen minimum času a tak jsem si řekla, že by byla škoda jej strávit jen bloumáním po obchodech a vydala jsem se raději na oběd s mojí drahou Anetkou (z blogu Miss Anettel). Tolik let se známe a přitom se vidíme tak málo.. ale o to víc se na ni pokaždé těším! :)) ♥


Ale lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem obchody vynechala úplně (navíc byste mi to stejně ani nevěřili, že jo? :D) Takže přiznávám, že jsem některé alespoň v rychlosti proběhla.. a i když jsem nekoupila žádné vánoční dárky, pár věcí jsem alespoň připsala na svůj pomyslný dopis pro Ježíška (jen tedy nevím, jak zařídit, abych pod stromečkem našla další Korsku!? Nějak totiž tuším, že to, že jsem hodná holka tentokrát prostě nestačí! :D).. Ale úvahy o vánočních dárcích nechejme na jindy :D, dnešní článek bych ráda věnovala něčemu jinému!


Už je to nějaký ten pátek, co jsem se zamilovala do kouzelných náramků Trollbeads a když jsem se tak po dlouhé době dostala opět do Prahy, řekla jsem si, že musím jejich obchůdek navštívit konečně také osobně :). K návštěvě jsem přibrala také kamarádku Martinku, abych mohla všechno nafotit a seznámit vás s Trollbeads alespoň "virtuální prohlídkou", pokud na svoji první návštěvu v Pražském Palladiu také ještě čekáte :)). Slečnu prodavačku jsme zaskočily v jejích prvních dnech brigády, takže pokud se k ní tento článek někdy dostane, mnohokrát jí děkuji, že souhlasila s focením a taktéž za skvělý profesionální přístup.



Většina z vás bude možná spíše než Trollbeads znát Pandoru, která je vlastně konkurentem Trollbeads, ale asi ne konkurentem v tom pravém slova smyslu.. Na rozdíl od Pandory totiž Trollbeads vychází z tradice (která se váže už k roku 1976) a co se mi líbí především - každý z korálků je vyráběn ručně, je tak pokaždé malým originálem a detailní propracování, které korálky mají, mi s těmi od Pandory přijde nesrovnatelné.



Čímž ale rozhodně nechci Pandoru pomlouvat, má přece zastánkyně po celém světě, což je jen důkazem toho, že co člověk, to jiný vkus :). Ale kdo mě opravdu zná a ví, jak otravný puntičkář umím občas být (tímto zdravím mou drahou kamarádku Bětušku, která se mnou zrovna dnes vyloženě přicházela o nervy :D), moc dobře chápe, proč jsem sáhla právě po do posledního detailu propracovaném Trollbeads! :D



Při procházení všech těch překrásných korálků, které jsem v Palladiu konečně viděla na vlastní oči, jsem nevěděla, kam se dívat dřív a i když jsem si původně říkala, že další korálek, který si v budoucnu pořídím, bude barevný, abych náramek také trošku oživila, v hlavě mi utkvělo něco úplně jiného.. S blížícím se Halloweenem se Trollbeads rodinka rozrostla o limitovanou kolekci právě s touto tématikou a i když by mě vlastně nikdy nenapadlo pořídit si korálek například s dýní, konkrétně tyhle mají tak originální 3D provedení, že bych je brala všemi deseti! :D :))


Ale to jsem zase trošku odbočila od toho, co jsem chtěla říct (jak už je mým stylem :D) - korálkem, který mi přišel neuvěřitelně nápaditý a také vhodnější na denní nošení (= must have! :D), než ona zmiňovaná dýně, je netopýr. Ten sice patří také především k Halloweenu (nebo jak řekl můj malý bratránek: "Ty jsi ryba, tak někdo má zase znamení netopýra..".. no nevím nevím :D), ale v průběhu roku bude na ruce působit určitě vhodněji, než dýně :)). Zaujalo mě na něm především to, že na náramku visí hlavou dolů, přesně tak, jak netopýry známe, což vypadá vážně suprově! :D :))


Ale Trollbeads nejsou jen nejrůznější korálky, zaujaly mě také originální "řetězy" z kolekce X Jewellery, které jsou dle mého takovou "rebelštější" verzí Trollbeads.. a to nejen díky skvělým ostrým barvám :). Ale ještě něco se mi na nich líbí! - běžně mám ráda, když se zlato kombinuje pouze ze zlatem, protože "přimíchání" stříbrné nebo bronzové se může jednoduše minout účinkem a výsledek je pak přeplácaný/ laciný.. jenomže X Jewellery mi přijde nejlepší právě když smícháte kovy dohromady a tak můžete náramek nosit vlastně úplně ke všemu! :))


A co že jsem si z návštěvy Trollbeads v Palladiu nakonec odnesla já? Mám ráda, když mi věci něco připomínají a protože se začátkem prosince chystám do Londýna (což je dárek ode mě pro mě za státnice! :D), přišlo mi jako úžasné načasování, že jsou k sehnání korálky, který se vztahují k významným velkoměstům! Jedním z nich je také právě Londýn a tak jsem měla vlastně předem jasno, bez čeho nemůžu odejít :). Korálek mám na kůži, která je v různých velikostech, kdy si můžete taktéž vybrat její barvu a zapínání. V porovnání se stříbrnými Trollbeads náramky je toto jednoznačně levnější alternativa, takže pokud byste se sbíráním korálků rádi začali, tyhle koženky můžou být ideální start :).


A jak se Trollbeads náramky líbí vám? Chtěli byste si o nějaký zasoutěžit? :))



Komentáře

  1. Super post Anetko ♥ Na tyhle náramky jsi mě svými články hodně nalákala a tak si možná nějaký budu přát k 18 :) ♥ Vybrala sis super korálky a doufám, že se dočkáme i nějakého článku z Londýna :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji mnohokrát Eli ♥ já jsem Trollbeads úplně okouzlená. jak jsem psala už v článku, pro věci s příběhem mám slabost a tady si ten příběh člověk navíc vytváří sám ♥
      a článek o Londýnu určitě bude!:* v prosinci vyrážím ♥

      Vymazat
  2. skvelý post! náramky aj prívesky vyzerajú naozaj dobre :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ta slečna prodavačka :) Jsem moc ráda, že se Ti šperky líbí. Post má moc hezký, jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).