Přeskočit na hlavní obsah

Pore Cleanse Gel od Medik8

Ahoj krásky, dneska bych vám ráda představila jeden přípravek z oblasti péče o pleť. Je jím čisticí pleťový gel Pore Cleanse Gel od Medik8, který je určen k hloubkovému čištění - stahuje rozšířené póry a má také odstranit známky stárnutí pleti (což je v mých 22 letech přesně to, co hledám - vzhledem k té vrásce na čele, ze které mám už nějaký ten pátek depresi! :D)
Přesto, že jsem s pletí nikdy neměla žádné výrazné problémy, poslední dobou se mi začalo znatelně zhoršovat čelo. Zbytek obličeje úplně bez pupínku, ale zato čelo mě vyloženě bolelo. Věřím, že na tom má určitě podíl stres s dokončováním bakalářky a starosti, které mě poslední dobou provázely.. ale podezření mám také, co se odličování týká, protože jsem se celý život odličovala zásadně dětským mýdlem a až poslední dobou jsem začala používat produkty na odlíčení určené..


Každopádně jsem se rozhodla s pupínky zatočit, protože i když máte sebelepší make-up, raději problém řešit (pokud je to možné), než zakrývat.. Pro radu, jaký produkt použít, jsem se obrátila na Medaprex, protože zastávám názor, že produkty, které nabízí, se s problémem dokáží vypořádat určitě lépe, než produkty dostupné v běžných drogeriích. Byl mi doporučen právě čisticí gel od Medik8 a s odstupem pár měsíců a "krásným čelem" mi nezbývá, než jej vychválit až do nebes! :D
Gel se používá dvakrát denně, kdy malé množství vmasírujete do vlhké pokožky a důkladně opláchnete. Musím se přiznat, že v prvních týdnech jsem byla opravdu poctivá, ale postupem času (díky rannímu nestíhání :D), jsem gel používala pouze jednou denně, kdy se i přesto dostavily výsledky. Pupínky na čele jsou pryč úplně a co se týká pórů - ty jsou znatelně menší a vzhledem k tomu, že s čištěním pleti pomocí gelu ještě nekončím, jsem zvědavá, zda-li se mi jich podaří zbavit úplně.
Gel je určen pro smíšenou a mastnou pokožku, s čímž musím jednoznačně souhlasit, protože po použití je pleť suchá a je tak nezbytné použít krém. Jiné nevýhody jsem při používání gelu neobjevila - cena 440,- mi za 150 ml přijde také přiměřená, protože i při denním užívání mám po čtvrt roce stále půlku balení.. ale především - opravdu funguje! Tedy alespoň v mém případě.. proto jsem zvědavá, zda-li s ním máte také zkušenost!? Osvědčil se vám? :))

Komentáře

  1. Tak to si me I celkem nalakala, vypada totiz skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že je to řpípravek bez parabenů atd., ale pořád jsem nějak doufala, že se bude hodit i na atipockou a tímpádem suchou pokožku...no, stejně to zkusím, už na něj mám políčeno hodně dlouho a akné a hlavně póry mě neustále rozčilují .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s použitím na suchou pleť si opravdu nejsem jistá! sama mám pleť spíše mastnější a i tak mi ji pokaždé vysuší :( ale vyzkoušej a uvidíš, třeba je to individuální :))

      Vymazat
  3. Děkuji za tip, vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).