Přeskočit na hlavní obsah

Gucci tights ♥


Dneska pro vás mám jeden trochu profláknutý outfit.. objevil se totiž už před několika dny na "Dnes nosím" a já úplně zapomněla, že na blogu se naopak neobjevil vůbec! :D Nejsem příznivcem toho, abych měla x nafocených outfitů do zásoby a pak jen psala články.. myslím totiž, že všechny "ootd" mají svůj příběh, i kdyby to měla být např. jen vtipná poznámka, kterou k outfitu někdo nadhodil.. takže když se mám k danému outfitu vyjádřit o pár dnů později, musím pořádně dolovat v paměti, co že se ten den vlastně dělo (už mi holt není dvacet :D)..

Každopádně mě hrozně potěšilo, že na "Dnes nosím" outfit sklidil více méně samou chválu a skóroval s (pro mě neuvěřitelnými) více než 600 "lajky". Upřímně jsem čekala, že podvazkové punčošky budou pro většinu "až moc", takže opak je pro mě příjemným překvapením! :)
V outfitu jsem původně plánovala vyrazit na páteční párty, ale když jsem na sebe všechno nasoukala a postavila se před zrcadlo, řekla jsem si, proč bych se jednou nemohla vystrojit taky do školy.. Svého rozhodnutí jsem ale litovala už chvilku poté, co jsem vyšla z domu.. Lodičky, které na fotkách vidíte, nosím běžně na párty a pokud na něco opravdu nejsou stavěné - jsou to olomoucké "kostky"! Takže po hoodně dlouhé době, jsem vzala na milost tramvaj a připomněla si, proč tak moc miluju tenisky! :D Bohužel jsem si zrovna včera objednala kozačky na zimu, na dvanácticentimetrovém tenkém podpatku.. takže se obávám, že budu všude muset vyrážet tak s hodinovým předstihem! :D
A jak zvládáte vysoké podpatky vy?























bunda Pull&Bear, šaty + kabelka + náušnice H&M, punčochy e-marilyn, hodinky Esprit

Komentáře

  1. Punčochy vypadají skvěle! Mě osobně pěkně štve, že mám krátké a né zrovna výstavní nohy, a podobné punčochy by na mě vypadaly dost směšně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, brouku, mně se tyhle fotky tak strašně strašně líběj! A i naživo to bylo dokonalý <3 tohle prostě nejvíc chválím! A ten culík taky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. z obočia by som ubrala, ale outfit dokonalý :) krásny a milujem tie pančušky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně Tě obdivuji že se nebojíš být odvážná! Já bych si na sebe tyhle silonky prostě nevzala i když se mi hrozně líbí a vypadají na Tobě skvěle ale prostě bych si furt říkala "co na to řeknou lidi" ... V tomhle opravdu závidím. Na fotkách jsi Anetko překrásná!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná bundička :) moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit! Hrozně ti to sluší.. Já bych ještě přidala nějakou šálku :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  7. Na tom, oblíct si takové silonky a vyrazit v nich ven, není podle mě nic špatnýho :) Fakt se mi líbí..a pokud na ně člověk má nohy (ty máš, já bohužel ne), tak proč by si je nemohl vzít, že jo:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty punčošky jsou prostě úžasné a tobě neskutečně seknou krásko :-*.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadáš krásně, ta bundička je úžasná :). Jé a ty punčocháče jsou skvělý
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Anetko, uber trochu to obočí, vůbec ti to nesluší ://
    Myslím, že by ti sedělo jenom lehce zvýrazněné, tahle černá tlustá čára je příšerná.

    OdpovědětVymazat
  11. Tu ti to neskutočne pristane! Čo by som dala za tvoje vlasy.. :)
    A tie silonky/punčochy vyzerajú úžasne, viem si predstaviť ako sa všetci museli za tebou obzerať :)
    Čo sa týka opätkov, ja som zásadne proti extra tenkým podpätkom, jednak na nich neviem chodiť (teda, to závisí väčšinou od samotných podpätkov, niektoré tenké sú skutočne pohodlné) a neviem si ich predstaviť na každodenné nosenie. Ja osobne preferujem také "mohutnejšie" topánky s hrubým opätkom :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přidávám se ke kritikům obočí, uber trochu.

    OdpovědětVymazat
  13. pančuchy sú proste nádherne,závidím ti ich

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ty punčochy jsou skvělostní, miluju tyhle detaily. :) Sluší Ti to!!
    Měj se krásně!
    Gabča
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, tak ty si perfektná ♥ Ja by som sa za tebou na ulici otočila snáď 10x ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  16. Ty podvazkové silonky jsou úžasné!!!!
    Tak to jsi hodně odvážný člověk, vyrazit po olomouckých kostkách na podpatcích :D já od té doby, co tady bydlím, jedině tenisky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to slusi, ty puncochy jsou skvele! :) Jinak ja a podpatky nejsme moc kamaradi, ale nedavno jsem objevila uzasne botky na podpatku jen za necelych 14 dolaru, ze si je musim poridit a naucit se v nich poradne chodit! :)
    http://www.dresslink.com/ladies-high-heel-platform-pumps-shoes-round-head-bowknot-camelblack-p-8112.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).