Přeskočit na hlavní obsah

Sporty girl


Když jsem šla minulý týden na cvičení s kamarádkou, vůbec by mě nenapadlo, že by mohly vzniknout fotky outfitu.. Šla jsem totiž už převlečená do sportovního, s batůžkem a snapback, abych pod ni pak mohla schovat "usportované" vlásky :D.. Procházeli jsme parkem, kde bylo úžasné světlo, na ramenu jsem měla foťák.. a tak jsem si řekla, že jeden "trošku jiný" outfit vlastně není vůbec špatný nápad :).

Vzhledem k tomu, že se sportováním teprve začínám, investice do nějakého dražšího sportovního oblečení mi přišla zbytečná (u mě člověk nikdy neví, jak dlouho u pohybu vydržím :D).. Ale po první lekci Body Stylingu jsem tak nadšená, že celý týden jen odpočítávám dny a nemůžu se dočkat, až si s kamarádkou dáme znovu do těla! :) V životě by mě nenapadlo, že zrovna mě chytne nějaká pohybová aktivita a to, že můžu konečně protáhnout nohy bez toho, aniž bych dostala křeč, moji radost jen násobí :D :)).. Tak třeba mi brzy přibude ještě nějaký další sportovní obleček! :))
A co vy a sport? Čím se udržujete v kondici? :))















top H&M, legíny Primark, mikina Gate, snapback a batoh Wayfarer, náramek - výtvor brášky, botky Nike

Komentáře

  1. Skvělý sportovní outfit, to se mi fakt líbí, jak ladíš boty- tílko! :) Já jsem si řekla, že teďka už opravdu začnu pravidelně běhat :D a taky cvičím s Jillian
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ten batoh je peckovej :) ... jinak já bych teďka chtěla začít plavat a jakmile jsem si včera řekla, že si teda půjdu koupit permici, tak jsem se ráno probudila s brutální bolestí v krku, takže místo plavání se potim v posteli :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cvičení sice nepotřebuješ ;) ale svaly se Ti hodí vždy! (Třeba když si uděláš něco s nohou :D ;) )

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš skvělou postavu už tak;) Ale ty boty jsou uplně užasný♥

    OdpovědětVymazat
  5. Cool colours!

    www.julialundin.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá fotka mě dostala, jsi na ní úžasná! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu