Přeskočit na hlavní obsah

Summer necessity ♥


Léto už je skoro za námi a než jej podzim vystřídá úplně, ráda bych se do léta vrátila alespoň prostřednictvím dnešního článku, kdy vám představím moje nejvěrnější letní parťáky. V první řadě jsou jimi samozřejmě přítel, rodina a kamarádky.. ale tenhle článek bych ráda zaměřila na trošku jiné společníky.. ty kosmetické! :D :)) Jedná se o produkty, bez kterých si léto neumím představit, kdy některé používám už roky a jiné jsem si stihla zamilovat třeba právě letos :))..


Když jsem byla ještě blondýnka, nemohla jsem se dočkat, až mi sluníčko v létě vyšisuje vlasy a vytvoří tak ten nejpřirozenější melír.. Jenomže teď jsem opět na hnědo a vyblednutí barvy je to poslední, po čem toužím! :D :))
Vyzkoušela jsem hromadu barev, které slibovaly zázraky, ale stejně se vždycky vrátím ke Casting Creme Gloss (tu jsem už také stihla otestovat skoro ve všech odstínech hnědé! :D). Jednoduše se aplikuje, pěkně kryje, výdrž je super a nebýt odrostů, klidně bych se mohla barvit jen jednou za čtvrt roku :). Barva je bez amoniaku (jako všechny hnědé barvy, které jsem kdy zkoušela) a vlasy by tedy neměla zatěžovat tolik, jako klasické barvy. Vlasy jsou po umytí krásně hebké, dokonale lesklé a tak jen doufám, že výrobci nepřijdou s nějakou "supernovinkou", která by mě donutila CCG zase na chvíli odložit.. protože pokud něčemu neumím odolávat, jsou to právě zázraky, které slibují v reklamách! :D


Sprchové gely od Dermacolu jsou moje srdcovka! A když se v obchodech objevila novinka - Karibský sen, hned jsem pro ni upalovala. Do vůně kokosu jsem blázen a v kombinaci s ananasem je to vážně sen ♥.. až se člověk při koupání opravdu cítí jako v ráji! Jen mě trošku mrzí, že po koupání už vůni sprchového gelu necítím a můžu si ji tak užívat jen ve sprše.
Kromě již zmiňovaného "Karibiku" patří mezi mé oblíbence ještě Vodní meloun, který je svou svěží vůni jako stvořený pro léto a také Belgická čokoláda, která mi na léto přišla celkem těžká, ale s blížícím se podzimem na ni zase dostávám chuť! :))
A co vy? Znáte sprchové gely Aroma Ritual od Dermacol? Který je váš nejoblíbenější? :))


Tahle řasenka se mi do ruky dostala úplnou náhodou a jsem za to opravdu vděčná! Vyhrála jsem ji za kód z Coca Coly.. a nebýt soutěže, asi nikdy bych si ji nekoupila. Proti Rimmelu nic nemám, právě naopak - myslím, že poslední dobou se s každým novým výrobkem zlepšuje, ale mé srdce vždycky patřilo Maybelline Colossal Volum' Express a Bourjois Volume Glamour Ultra Black.. a vzhledem k maximální spokojenosti jsem neměla potřebu zkoušet jiné řasenky.
Jenomže když už mi Rimmelka přistála ve schránce, byla by škoda ji nevyzkoušet.. a nestačila jsem zírat - krásně sytě černá barva, žádné slepení, drolení, neobtiskává se a výsledný efekt? Na 1*! - Řasy jsou krásně natočené, prodloužené a myslím, že za 119,- strčí do kapsy i mé dvě oblíbenkyně! :))


Vzhledem k tomu, že mám gelové nehty, klasických laků si moc neužiju.. a i když poslední dobou laky nakupuju minimálně, díky finále Maybelline New York, které jsem navštívila, se mi naskytla možnost otestovat laky Forever Strong.
"Maybelliňácké" Colloramy patřily dlouhou dobu mezi moje oblíbence, takže od Forever Strong jsem po právu očekávala také velkou slávu.. a nezklamaly! Maxi-výběr barev, super štěteček, skvělá výdrž a krásná pigmentace - stačí jedna vrstva a nehty jsou perfektní ♥. Balení je na mé poměry možná zbytečně velké, ale kdo lak používá častěji než já, určitě jej naopak ocení :).


I když tohle léto nebylo, co se tepla týká, učebnicovým příkladem, přece jen se objevilo pár dnů, kdy se sluníčko předvedlo v plné parádě. A řekla bych, že nejteplejší ze všech byly právě dny, kdy jsme se s přítelem a kamarády vydali na víkend do Karlových Varů. Teplo miluju, ale když sedíte několik hodin v autě, přes okno na vás paří sluníčko.. ani klimatizace v závěru nestačí.. Takže jsem byla opravdu vděčná, že jsem se mohla osvěžit právě termální vodou Avene, která se objevila jako dáreček v červencovém Elle.
Z počátku jsem v ni neměla důvěru, protože stříkat cokoliv (ať už termálního nebo netermálního :D) na make-up, mi nepřišlo jako dobrý nápad.. A že by měla termální voda make-up dokonce zafixovat? Tak tomu jsme nevěřila už vůbec! Ale opak je pravdou.. make-up se ani nehne a pleť je po aplikaci krásně osvěžená :)).


Deodorantů jsem v životě vyzkoušela už hromadu, ale žádný nemá na Mineral deodoranty od Garnier. Je jedno, jestli si koupím verzi proti bílým flekům na oblečení, maxi dry, nebo třeba Active Control.. všechny jsou úžasné!
Hodně lidí používá deodoranty/ antiperspiranty jen v létě, ale já na ně nedám dopustit po celý rok.. jen v zimě to bývá občas trochu peklo, když ráno vstanu z postele, klepu se zimou.. a do toho na sebe ještě stříknout chladný antiperspirant.. Ale protože deodoranty ve spreji byly dlouhou dobu jediné, které jsem používala, prostě jsem ten "okamžik šoku" musela přežít :D.
Vyzkoušela jsem několik kuličkových/ tuhých deodorantů, ale ve srovnání se sprejem mě na nich vždycky něco štvalo.. - kuličkové jsou moc tekuté, tuhé se někdy nepříjemně drolí.. Nalákala mě až novinka, která se v obchodech objevila loni -  deodoranty v krému! Myslím, že s potem nezatočí tak perfektně, jako antiperspirant ve spreji, ale na zimu, kdy se potíme mnohonásobně míň, mi přijdou naprosto ideální (jen když nemusím mrznout pod "sprškou" spreje! :D ♥)

A jaké produkty tohle léto provázely vás? :))

Komentáře

  1. jů, ty laky musím vyzkoušet! mají krásné syté odstíny <3 Coloramy od Maybelline mám též moc ráda,
    takže věřím, že mi budou vyhovovat i tyto Forever Strong :) pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Deodorant neo bych chtěla vyzkoušet :-)
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. dermacol sprchové gély sú skvelé! a presne táto belgická čokoláda je najlepšia

    OdpovědětVymazat
  4. Dost produktů používáme stejných :-) a ty gely od Dermacolu bych ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Want to try and smell everything!

    www.julialundin.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).