Přeskočit na hlavní obsah

Sérum proti vypadávání vlasů Renokin & Dermaheal


Jak si užíváte prosluněného počasí? Protože už tady snad konečně máme léto v celé své parádě.. a s ním (v mém případě :D) i vlasy v horšímu stavu než běžně, ráda bych vám dneska představila produkt, který dokáže vlásky zase vrátit do formy.


Moje vlasy jsou od přírody jemné, suché a je jich málo.. a tak dávám šanci každému produktu, který slibuje zázraky.. Tentokrát jsem si vzala na mušku sérum proti vypadávání vlasů Renokin, které slibuje omezení vypadávaní vlasů, podporuje jejich růst, vlasy mají být silnější a zdravější.
Jsou to už 4 měsíce, co jsem sérum začala používat a těší mě, že nejsem jediná, kdo si všiml výsledků. Nejvýraznější změnou je jednoznačně struktura vlasů na dotek - když jsem minulý týden vedla brášku na stříhání ke své kadeřnici, automaticky jsem se objednala na zastřihnutí konečků.. když jsem si ale den před stříháním vlasy česala, zjistila jsem, že zastřihnutí vlastně není nutné, protože konečky nejsou ani trošku zničené :)).


A vypadávání vlasů? Musím se vám přiznat k jedné mojí "úchylce" :D.. v pokoji mám lino s imitací světlých parket a protože s ním moje tmavě hnědé vlasy tvoří "pěkný" kontrast, jsem vyloženě alergická na každý vlas, který na zemi vidím.. a musím jej hned zvednout :D. Nebudu tvrdit, že od doby, co Renokin používám, jsem na zemi nenašla ani jediný, ale rozhodně se jejich množství znatelně snížilo! :)
Sérum má jemnou vůni, aplikuje se dvakrát denně (ráno a večer) a tři hodiny po jeho nanesení by se vlasy neměly mýt. Optimální výsledky jsou slibovány společně s použitím Renokin šamponu a kondicionéru a tak si říkám.. jak by moje vlasy asi vypadaly, kdybych měla i tyhle dva zázraky!? :D Každopádně jsem měla pouze sérum a i když se nejedná zrovna o nejlevnější záležitost, určitě si někdy v budoucnu celý "ozdravný proces" zase zopakuju! :))
A co vy? - Znáte Renokin? Jaké s ním máte zkušenosti? :))



Ale Renokin není jediným produktem, který jsem si stránkách Medaprexu vybrala. Objednala jsem si ještě Dermaheal DeAkni proti akné a revitalizační masku, taktéž od Dermaheal.

Vím, že svým životním stylem dávám tělu pořádně zabrat a když se k mému minimu spánku přidá ještě stres (jako například ve zkouškovém), moje pleť o sobě dá vědět. A tak se mi už pravidelně stává, že s jakýmkoli pořádným stresem, se na mojí pleti objeví pupínky. Bohužel se nejedná o ty, které se objeví večer a další den po nich není ani památky.. mám na mysli ty, které 3 dny zrají, pak máte pocit, že vám narostl druhý nos a v závěru se ranka ještě týden hojí. A i když jsem vybavená krycími make-upy na skvělé úrovni :D, ne všechno se dá zakrýt, takže jsem se tento problém rozhodla řešit jinak.
Rukama mi prošel nespočet produktů, které mají mít protizánětlivý účinek a "zastavit" tvorbu pupínků ještě v průběhu, ale žádný nepřinesl očekávané výsledky.. takže jsem chtěla vyzkoušet "něco víc", než co seženu v běžné drogerii. O značce Dermahel jsem četla již mnohokrát a tak jsem se rozhodla vyzkoušet právě Dermahel DeAkni.


Dermahel DeAkni má předcházet vzniku akné a a současně jej redukovat, má protizánětlivé a antibakteriální účinky a dokonce má jizvy po akné i vyhlazovat. Krém se nanáší na postižená místa 2x denně, ale výsledky jsou znatelné už po první aplikaci. Když jsem nanesla krém večer, pupínek ráno stále bolel, ale už se nezvětšoval.. po dalším a dalším použití se pak pupínek ztratil bez toho, aniž by po něm zůstala jakákoliv památka.
Vůně mi přijde "lékárnová", jemnější, rozhodně ne nepříjemná. Balení je malinké (10 g), přesto jej nebudete mít hned pryč, protože na postižené místo stačí nanést opravdu trošku. Výhodou je pak aplikátor, díky němuž můžete DeAkni nanést přímo na postižené místo.
Podtrženo sečteno -  Dermahel je přesně to, co jsem už delší dobu hledala. Dokáže "zastavit" růst pupínku, ale stejně účinně léči i v případě, že vás pupínek už zdobí. Takže za mě má tenhle "kouzelný krém" 10/10 bodů :)).

Když jsem si přečetla první větu, která popisuje Revitalizační masku od Dermaheal, musela jsem jen souhlasně pokývat hlavou :D - "Každá pokožka potřebuje alespoň jednou za čas revitalizační přípravek, který pokožku hydratuje a dodá jí výživu."



Vlivem únavy, sluníčka i dennodenním nošením make-upu dostává pleť zabrat.. a tak si občas "odměnu" v podobě kvalitní masky zaslouží. Balení obsahuje 1 ks "papírové" masky, která se jen položí na obličej a nechá 15-20 minut působit. Výsledkem má být pleť, která je jemnější, pružnější a především hydratovaná. Maska je obohacena o vitamín E, takže kromě již zmiňovaných účinků, má pleť také zbavovat škodlivin.
Masku mám doma již delší dobu, ale vzhledem k tomu, že je na jedno použití, šetřila jsem si ji na tu správnou příležitost! :D První týden v práci mi nakonec přišel dostatečně "správný", takže v pátek odpoledne už jsem relaxovala s i-podem a "papírem" na hlavě :D.
Po sejmutí masky je pleť prozářená, viditelně odpočatější a hydratovaná i na dotek = maska jednoznačně splňuje, co slíbila. Uvádí se, že je vhodná pro všechny typy pokožky, speciálně pak pro suchou. Já mám pokožku spíše mastnou, ale vzhledem k tomu, že se v létě opaluju, kdy můžu, byla maska přesně to, co jsem na svoji vyprahlou pleť potřebovala! :))
Máte zkušenost s papírovými maskami, nebo dáváte přednost klasickým? :))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu