Přeskočit na hlavní obsah

Leather shorts & flower necklace ♥

Dneska mám pro vás outfit, ve kterém jsem vyrazila na stáž. Mám hrozně ráda tyhle "částečně-slušné" modely a musím se pochválit, že za ten týden, co nosím denně podpatky, se na nich už konečně začínám cítit trošku jistěji! :D Sice se nejedná o řádné podpatkové velikány, ale už i to, že široké podpatky měním za tenké, je u mě nadlidský výkon! :D Jak to máte vy? Zvládáte chodit na podpatcích denně, nebo je máte jen na "zvláštní příležitosti"? :))


Botky jsem doplnila koženýma kraťáskama, lehkou bílou košilí, náhrdelníkem á la Marc Jacobs a jednoduchou černou kabelkou.
Koženkové kraťásky jsem si chtěla pořídit už dlouho, ale nikde se mi nelíbil střih.. pak jsem objevila tyhle - ale o dva dny později jsem v New Yorkeru narazila ještě na další úžasňácké, tak jsem si je vzala v bílé :D (určitě se také vrzy objeví v některém z outfitů :)).
O bílé košili jsem snila nevím jak dlouho a dopadlo to stejně jako s kraťáskama - měsíce nemůžu narazit na žádnou a pak objevím hned dvě. Každopádně tahle je na denní nošení určitě vhodnější než ta, ve které jsem vyrazila na bráškovo přijímání, takže ji určitě využiju víc.
Náhrdelníky jsou poslední dobou asi moje největší láska ♥.. Když jsem tenhle kytičkový uviděla poprvé, hned jsem si vzpomněla na parfémy od M. Jacobse, které jsou podobnýma kytičkama také zdobené :)). A taky musím uznat, že náhrdelník vypadá snad ještě 100x líp, než na fotkách, což se mi u doplňků objednaných z internetu nestává často! :D
Poslední novinkou je crossbody. Malých kabelek mám milion, ale žádnou jednoduchou černou! Takže jsem si poslední dobou dala za úkol sehnat právě malou černou kabelku, bez jakéhokoliv zdobení. Protože mám ráda výrazné kousky, po jednoduchých se v obchodech dívám málokdy. Proto by mě ani nenapadlo, jak těžké je sehnat takový basic kousek! :D Když selhalo H&M, Reserved i Mohito (to neselhalo tak úplně, sehnala jsem místo černé, úžasnou bílou pidi kabelku! :D ♥), začala jsem vybírat na internetu.. A udělala jsem dobře, za tu cenu je tahle vážně prvotřídní ♥.














košile a kraťásky RoseWholesale, náhrdelník a kabelka SammyDress, náušnice Klenotnictví online, hodinky Esprit, botky Zara

A když už jsem ze Sammydress objednávala, přihodila jsem ke kabelce a kytičkovému náhrdelníku ještě tohohle neoňáka. Když si u mě v pokoji náhrdelníku všimla kamarádka, řekla jen "Bože, co to je?", ale já jsem z něj nadšená! :D Vzhledem k tomu, kolik neonových kousků v šatníku mám, určitě nebude problém jej zkombinovat :)).
A co vy? Nosíte náhrdelníky? Jakým dáváte přednost? :)



Komentáře

  1. Modelína ♥
    Ta černobílá fotka je TOP :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to celé moc pěkné, a ty boty teda také, a vypadají celkem nositelně. Já podpatky miluju, ale většina mi je tak nepohodlná, že je prostě mám jen na speciální příležitosti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka :-) A náhrdelník je perfektní! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten náhrdelník mi připomíná spíše Marca Jacobse..ale je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se přiznat a být upřímná, že ten lesklý overal ani ty šaty s průstřihy mě moc nezaujaly. Možná právě proto, že ani jedno neprovedlo tak dobrou službu jako tohle! Snad se nebudeš zlobit:)

    Tento outfit vypadá báječně, strašně ti sluší a lichotí postavě, kterou máš suprovou ♥ S takovýma nožkama bych nenosila nic jiného než šortky:)

    OdpovědětVymazat
  6. No já nevím, ale v tomhle vyrazit na stáž? Co je to za firmu, že to trpí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím, neber si to špatně.. ale tak, jako u Tvého komentáře jsem se už dlouho nepobavila. já, přítel i kamarádky :D.. protože mě opravdu nenapadá, co je na tomhle třeba trpět.. jsem na městském úřadě :))

      Vymazat
    2. Říká se tomu dress code a šortky, které jen tak tak zakrývají zadek, bývají v kategorii "toto ne". Zrovna na úřadech, a obzvlášť v kontaktu s lidmi / zákazníky, bývá dress code vyžadován.

      Vymazat
    3. promiň, ale zadek zakrývají s velkou rezervou :) = můj dress code absolutně zapadá mezi ostatní.

      Vymazat
  7. Pane bože ty jsi tak luxusní kráska ♥ fotečky jsou strašně nádherné pochval za mě fotografa ;-) jinak co se podpatků týče jsem milovník, tedy na úzké si netroufám ještě ale mám pouhých 1,58 cm musím nějak svoji výšku vykompenzovat navíc když přítel má skoro 2 metry :-D jinak kožené kraťásky taky sháním a taky jsem koukala na ně v NEW YORKU ale u nás už neměly moji velikost :-( takže musím hledat dál :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ta tvoje postava. z tebe musí chlapi šílet :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tenhle outfit se mi líbí, bílé košile nosím ráda, měla jsem dvě právě z new yorkeru ale hned se mi roztrhali takže teď sháním nějakou letní bílou košili v jiném obchodě. Podpatky nosím spíše na zvláštní příležitosti poněvadž jsem u nás jsou samé kopce a většinou kočičí hlavy v podpatcích se tu dost špatně chodí.
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. to máš placené, když to nazýváš stáží?

    OdpovědětVymazat
  11. Kdepak jsi došla na to, že stáž musí být placená? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Amazing shorts!You look lovely in this outfit lady :) Looking fresh..

    OdpovědětVymazat
  13. krásný :) se sháněním košile mám podobnou zkušenost, ale taky jsem tu "svou" už objevila, ty nejvíc basic kousky se nakonec shánějí nejhůř :D

    OdpovědětVymazat
  14. Anettko, moc ti to sluší :) Moc se mi líbí košile a botky, jen nechápu ty koženkové kraťásky - neumíráš v nich vedrem? :D A já docela zvládám chodit na podpatcích denně, je to o zvyku, o konkrétní botě a o rozchození :) Ale vždycky po zimě mám pocit, že se na těch podpatcích musím učit chodit znovu :D

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, horko v nich není vůbec! naopak mám pocit, že pro takovou zmrzlinu jako jsem já, jsou přesně to pravé! :D

      Vymazat
  15. Náhrdelník je opravdu parádní- úplná Daisy dvojčátka;) , nedivím se, že jsi do něj šla:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky :)) upřímně.. taky jsem zrovna neumírala horkem! :D
    křiváček momentálně nenosím.. miluju ho, ale jak jsem ve zkouškovém zhubla, tak na mně vyloženě vlaje :(

    OdpovědětVymazat
  17. velmi sa mi paci jednoduchost outfitu.. cierno biela nikdy nesklame a najviac sa mi pacia sandale :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).