Přeskočit na hlavní obsah

All white & fuchsia details ♥

Minulý outfit s overalem vyvolal celkem rozporuplné názory, což mě těší. Velice si cením toho, že mi všechno jen bezmyšlenkovitě nechválíte, ale pokud se vám něco nelíbí, řeknete to! :)) Jak jsem se již zmiňovala – materiál není takový, jaký jsem si představovala a sama jsem jím byla zklamaná.. ale protože se k overalu hodně z vás vyjadřovalo už v "inspirativním článku", kde jsem se o něm zmínila poprvé, přišlo mi fér, abyste jej viděly na živo. Komu se líbil, tak si jej alespoň může s klidem objednat a ostatním jsem snad ušetřila zklamání, které jsem zažila, když jsem balíček rozbalila já :)).


Ale teď už k dnešnímu outfitu – vzala jsem si jej na bráškovo přijímaní a protože byl přítel celý v černém, tvořili jsme vážně super kontrast! :D Jedná se o můj druhý "celo-bílý" outfit v životě a i když je mi jasné, že to není kombinace, která se bude líbit každému, cítila jsem se v něm skvěle :)).
V několika wishlistech jsem se zmiňovala, že nemůžu narazit na bílou košili dle svých představ, ale nedávno se na mě konečně usmálo štěstí. Když jsem listovala časopisem, narazila jsem na e-shop modino a když jsem pak uviděla, jak obrovskou nabídku mají, doufala jsem, že bych klasickou bílou košili mohla sehnat právě u nich. Jenomže.. ať se snažím sebevíc, před klasickým kouskem u mě vždycky vyhraje něco originálního :D.. Takže i když na modinu měli skvělé jednoduché košile, neodolala jsem a vybrala jsem košili se zdobením na límečku .. Na svoji obranu musím říct, že je to vážně jednoduchý detail a vzhledem k tomu, že se pomalu, ale jistě učím, že i ke zlatým doplňkům můžu dát něco stříbrného, věřím, že košili uvidíte ještě v hodně outfitech :)).
Košili jsem doplnila kalhotami ze Zary, které jsem si dovezla z posledního výletu v Praze, náhrdelník je dárek k svátku od přítelových rodičů a botky jsem vám představovala už v jednom z předchozích postů. Musím se přiznat, že z "tenkých" podpatků jsem měla celkem obavy (i když jsou nízké), ale paradoxně mi už v dlouho nebylo v žádných botách tak skvěle! :))




A i když bych se dokázala rozepsat ještě víc :D, bohužel se musím jít zase učit. V pondělí mě totiž čeká poslední zkouška a ráda bych zkouškové už konečně uzavřela. Tak na mě myslete, abych měla při tahání otázek štěstí, protože jsem ten typ, který kdyby neuměl jednu otázku z 50, prostě si ji dokáže najít! :D

A co vy? Už máte po zkouškovém? :))

















košile Modino, džíny Zara, náušnice Klenotnictví online, náhrdelník Takko, prstýnek Rings&Tings, psaníčko a pásek H&M, sandálky Lovely Shoes


A na závěr jedna s bráškou ♥ Všichni říkají, že jsme si podobní, co myslíte? :D :))

Komentáře

  1. Sice se opakuji a nechci být jako kolovrátek, ale- kruci ty jsi kost :D :D ty fuchsijové doplňky jsou naprosto super a moc se mi líbí jak kontrastují s bílou a celý outfit podtrhnou. Mimo to, jakoo již tradične, se mi moc líbí i odstín rtěnky a to jaký dělá krásný plný, srdcovitý tvar. Jinak přeji hodně štěstí u zkoušky shodou okolností mám i já v pondělí závěrečné absolutorium. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, moc moc děkuju, jsi zlatíčko:* rtěnka je perfektní, mám ji moc ráda, ale děsím se, až mi dojde, protože to je jen vzoreček z Avonu a momentálně se nevyrábí!?! :D
      samozřejmě přeju taky moc štěstí v pondělí! budu na Tebe myslet ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkujeme ♥ bráška se moc rád předvádí, nejradši by byl na mém blogu v každém příspěvku :D

      Vymazat
  3. Anetko to je úžasná kombinace, barvičky spolu ladí a bílá barva Ti převelice sluší! Jsi kráska :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá kombinácia, mne sa to veľmi páči :) A v kombinácii s ružovou o to viac :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak týmto outfitom si ma dostala :O Skoro rovnako som minule chcel ísť do centra :) Neskutočne sa mi páči takýto elegantný jemný štýl s výraznými prvkami ako sú pery, náhrdelník a topánky :) Krása ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásný outfit, díky fuschiovým detailům dovedený k dokonalosti :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí košile :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kombinace je super! A strašně ti to sluší na té fotce, kde máš psaníčko u obličeje, ta je úplně boží!!! :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, děkuju Anetko :D zrovna ta fotka na blogu původně vůbec být neměla.. tyhle výrazy dělám pokaždé, když Peťovi dlouho trvá, než mě cvakne :D

      Vymazat
  9. Tak taková kombinace se mi začíná velice líbit, tý jo až se sama divím :))) Super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi krásná. A outfit mě naprosto ohromil! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna kombinácia, celý biely look je podľa mňa skvelá voľba. S ružovými doplnkami a topánkami je ešte krajší. Zbožňujem tieto topánky, sú nádherné. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také děkuji za komentář :))
      do botek jsem se zamilovala na první pohled ♥.. a s tím jak jsou pohodlné bych je nejraději nosila denně :))

      Vymazat
  12. Proč neděláš modelku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože jsem na modelku malá a teď už vlastně i "stará" :D

      Vymazat
    2. Moje spolužačka je u Faible Modèle, kde se na výšku nehledí. Práce má celkem dost a stará určitě ještě nejsi. Být tebou, určitě bych to vyzkoušela. Jsi zajímavá, tak proč toho nevyužít:-)

      Vymazat
  13. Výborne si oživila tu bielu... veľmi Ti to pristane a z outfitu som príjemne unesená. :-)
    Pozývam Ťa na môj nový príspevok:
    http://www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/2014/06/fault-crop-top.html

    OdpovědětVymazat
  14. vyzeras perfektne a tu tasku chcem aj ja!

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý outfit, tahle elegance je super :) A fotky jsou skvělé, moc ti to tam sluší ! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Bílá je dobrá! A taky se přidávám k anonymovi, proč neděláš modelku?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak už jsem o kousek výš psala Anonymovi - mých 173 cm je pro agentury málo a vzhledem k tomu, že mají teď modelky v průměru 15, bych ve svých 21 mohla dělat reklamy tak na krémy proti vráskám :D

      Vymazat
  17. Košile ti moc sluší. A ty botičky jsou naprostá bomba :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš úžasný smysl pro detail - srdíčko na náhrdelníku, srdíčko na botě... řetízek na kabelce i na náhrdelníku. :) :D Jde vidět, že to máš promyšlené, to se cení! A jako brunetce ti bílá a fuchsiová neskutečně sekne :))

    OdpovědětVymazat
  19. Bílá ti sekne... a 10. fotka s psaníčkem a foto s bráškou nemají chybu :) Romča

    OdpovědětVymazat
  20. Vyzeráš v tom veľmi pekne, a no velmi mi aspon na tejto fotke podobný nepridete, ale tak iste crty tam samozrejme su :)

    OdpovědětVymazat
  21. Celé je to krásné v bílá barvě. Úžasné botičky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu