Přeskočit na hlavní obsah

My Birthday New In ♥


Už dlouho tady nebyl "New In" článek a vzhledem k tomu, že mě čekají narozeniny rodičů, přítele, i nejlepší kamarádky, tak mě žádné nákupy "pro mě" ani nečekají :D.. takže bych vám dneska ráda ukázala alespoň dárky, které jsem dostala k narozeninám ♥

Lyžařskou bundu jsem měla už na svém vánočním wishlistu a i když letos na hory nejedeme, určitě se mi ve skříni neztratí :)) A přestože na sobě modrou/ tyrkysovou ráda nemám, v kombinaci s šedou a bílou je super :))


Kromě bundy jsem od rodičů dostala ještě úžasný kabátek, ale ten mi dali už dřív, abych si ho stihla užít, než skončí zima :)) Takže ho můžete vidět například v outfitu - tady.

Přestože fén nepoužívám, jsou chvíle, kdy se třeba učím dlouho do noci a pak si uvědomím, že na umytí vlasů jsem nějak zapomněla.. V té chvíli je fén záchrana, takže jsem moc ráda, že už jej konečně mám i v Ol :))


Za poslední dobu jsem si pořídila snad troje nové kalhoty, ale zjistila jsem, že spíše než kalhoty bych potřebovala trička, kterých mám opravdu nedostatek. Taky se vám stává, že když je zima, ani nikde nesundáváte svetr/ mikinu a nosíte pak většinu času pořád ty stejné trička dokola, protože proč je měnit, když vlastně nejdou vidět? :D Takže s příchozím jarem jsem se rozhodla zaměřit víc na trička/ košile/.. Kromě triček na fotce jsem dostala ještě jedno námořnické - bílé, ale to jsem si už stihla odvést "do školy", takže jej uvidíte až v outfitu :))


A náušnice kotvy jsou dárek ode mě pro mě.. Byla to láska na první pohled, takže jsem je v Orsay prostě nemohla nechat (ještě když byly poslední!!!) :D


Kabelek mám tolik, že už mám polovinu u babičky ve skříni -  ale tahle je tak úžasná, že jsem zase neodolala a sbírku rozšířila :D ♥ Líbí se mi na ní hlavně to, že krásně drží tvar a že se zip dá rozepnout vyloženě na "dvě půlky", takže se do ní vejde cokoliv :))


O podobných botkách sním neuvěřitelně dlouho.. Takže když se objevily v nové kolekci Zary, navíc v každém čísle jen jeden kus - musela jsem je mít ♥ Počasí jim sice zatím moc nenahrává, takže jsem ani nemohla vyzkoušet, jestli jsou pohodlné, ale Barča z Vogue Haus říkala, že je v nich úžasně, takže jsem se rozhodla jí věřit! :D ♥

zdroj fotek: Zara

A tady už je dort, který mi bráška sám upekl ♥ :*


Nevím, čím to je, ale poslední dobou bych nejraději nakupovala jen kabáty :D Tenhle se mi v Zaře líbil už o Vánocích, ale kabát za 4 tisíce by moje svědomí (ani peněženka :D) nezvládlo. Když se pak objevil v povánočních slevách a přítel se mě zeptal, co bych chtěla k narozeninám, bylo rozhodnuto :D ♥

zdroj fotek: Zara

Od přítelových rodičů jsem dostala úžasné pyžamko s Hello Kitty, ručník a mydýlko taky HK :D ♥.. a moje vysněnou Village Candle s vůni tropického ovoce ♥ Dárek od přítelovy sestry vám ukážu až později, protože souvisí s novým designem, který plánuju, ale už teď můžu prozradit, že je vážně perfektní a originální



A teď už dárečky od kamarádek.. Ten úžasný pocit, když dostanete něco, co jste si už delší dobu přály, ale přitom to vůbec nečekáte ♥ - lepší kosmetickou taštičku jsem ještě neviděla! :D A stíny určitě také využiju :))



Moje BF mi jako překvapení připravila úžasnou oslavu narozenin a tak by bylo nefér ukázat jen dárečky, které jsem od ní dostala..
No není úžasná? 







Yankee vosky miluju.. a ten růžový je úplně návykový - musím k němu čichat pokaždé, když jdu kolem :D ♥ Stíny od Catrice v tomhle "krokodýlím odstínu" jsem chtěla už delší dobu a přívěsek Carrie už mi visí na klíčích ♥ A k poslednímu dárku se snad ani vyjadřovat nemusím :D

A jako poslední.. dáreček od Orsay


Komentáře

  1. najviac sa mi páči tá kabelka a topánky !! :) vyzerá to užasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. všechno je moc krásné máš krásný pokoj:)

    OdpovědětVymazat
  4. An, dostala jsi krásné dárky. Ty náušnice Ti budu trochu závidět, protože je sháním už nějakou dobu :).
    Máte moc hezkou kočku, hned jsem si vzpomněla na tu naši, která se před několika lety ztratila. A tričky a košilemi to mám taky tak!

    OdpovědětVymazat
  5. Anettko, ty jsi na těch fotkách z oslavy úplně překrásná, taková milučká :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jsi byla hodná, dostala jsi samé krásné dárky :D Ty botky jsou vážně skvělý, těším se až je uvidíme rovnou "v akci" v outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné dárečky jsi dostala :) !

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám moc ráda kabáty :-D Ty Tvoje nové jsou bezva :-) Hlavně ten hnědý :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárky si dostala ! :) Máš moc šikovného brášku. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. naprosto suprové fotky a ty booootyyy! no ty jsou! jsem se zas zamilovala.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  11. krásné dárečky! moc se mi líbí hlavně boty a kabelka <3
    a ten kocour je úplně nejlepší :O

    OdpovědětVymazat
  12. tu kosmetickou taštičku a Carrie přívěsek chciii :D

    OdpovědětVymazat
  13. téda, tolik krásných dárků. Hrozně se mi líbí kabátek, botky...
    jo a ta fotka kocoura nemá chybičku :-D
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dodatečně vše nejlepší :)! Moc ti to slušelo a ten kabát a boty ze Zary, krása :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jeeee, tolik dárečků :) Úžasné a máš skvělou kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Prsten a náušnice jsou úžasné. Bráška je šikovný, že zvládl upéct dort.

    OdpovědětVymazat
  17. Tvojí kamarádce to tu moc sekne :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky a moc pěkné dárečky jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  19. boty i kabat skvele;) Vsechno nejlepsi:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).