Paletka korektorů Dermacol Corrector Palette ♥ - review

V dnešním článku bych vám ráda představila kosmetickou vychytávku, která mi za poslední dobu udělala největší radost a stala se tak momentálně mým top produktem. Jedná se o paletku korektorů Dermacol Corrector Palette ♥ a pokud ji ještě neznáte, určitě čtěte dál.. pokud ji naopak znáte a používáte, budu moc ráda za vaše názory a zkušenosti :))


Jak už jsem několikrát psala, trápí mě výrazné kruhy pod očima. Vyzkoušela jsem všechno možné a i když hodně produktů kruhy překrylo, nikdy jsem neobjevila žádný, který by je zakryl přesně podle mých představ.
Je to už hodně dávno, co jsem v časopise narazila na článek, ve kterém radili, že nejlepší na kruhy pod očima, jsou žluté korektory.. Jenomže ty mě vždycky odrazovaly.. Říkala jsem si, jak těžké je někdy zakrýt například zarudlé místo, takže jsem si neuměla představit, jak by mi dala zabrat žlutá, nebo dokonce zelená :D Ale nakonec jsem si korektor přece jen pořídila, protože jsem si řekla, že cokoliv mi může pomoct z kruhy zatočit, musím vyzkoušet :)
Uvažovala jsem nad paletkou od catrice a Dermacolu.. Vyhrál Dermacol, protože mi kosmetika od nich zatím vždycky vyhovovala a také mě odradilo pár recenzí, které jsem objevila na paletku od catrice.
Před prvním použitím jsem si raději nastavila budík o čtvrt hodiny dřív, protože jsem si nebyla jistá, jak dlouho budu s "barvičkama" zápasit :D.. Ale byla jsem mile překvapená - korektory mají krémovou konzistenci, snadno se nanáší, stejně tak roztírají, takže aplikace byla opravdu jednoduchá a rychlá :).. Ihned po nanesení korektorů jsem použila make-up a čekala, která barva bude prosvítat jako první..  díky Bohu se moje očekávání obličeje zářícího všemi barvami nekonalo! :D Make-up barvy překryje v jedné jediné tenké vrstvě a pleť vypadalá krásně sjednocená.

Paletka obsahuje 4 barvy - zelenou, žlutou, tělovou a "bílou".
zelený korektor - neutralizuje zarudnutí a je tedy vhodný na pupínky a žilky v okolí nosu
žlutý korektor - je vhodný na fialovo-modré nedostatky, tedy kruhy a také žilky
tělový korektor - pleť sjednocuje
rozjasňovač - jak už název napovídá, jeho úkolem je rozjasňovat, ale musím říct, že pro tohoto krasavce z paletky nemám využití. Po nanesení jsem se třpytila ze všech úhlů a to opravdu není rozjasnění, po kterém toužím :D


Paletku jsem si koupila především za účelem překrytí kruhů pod očima a v tomto ohledu jí uděluju 10/10 bodů! Je to opravdu první korektor/ make-up který kryje kruhy pod očima přesně podle mých představ :)
Při prvních použitích se mi párkrát stalo, že se po několika hodinách korektor pod očima slil do rýhy. Ale řešení bylo jednoduché, stačilo ubrat množství.. a i přesto kryje pořád stejně dobře! :)
Výdrž je také kvalitní - nalíčím se ráno a vše drží na svém místě až do večera.
Co se týká dalších barev korektoru.. Zelenou jsem vyzkoušela na zarudlou oblast v okolí nosu a i když jsem na závěr detaily dolaďovala kamufláží, jsem spokojená :)
Tělové korektory jsem nikdy moc nepoužívala a myslím, že nevyužiju ani tento. Každopádně jsem jej vyzkoušela a i když se zdá hodně tmavý, nelekejte se.. po nanesení vypadá přirozeně (ale i tak asi nebude vhodný pro úplné bledulky)
Součástí paletky je také aplikátor. Při prvním použití jsem mu moc nevěřila a chtěla korektor aplikovat raději prsty, ale nakonec jsem jej vyzkoušela a už jsem u něj zůstala, protože se mi s ním pracuje opravdu dobře :)


Celkově hodnotím paletku jednoznačně kladně a až ji vypotřebuji (což bude dle velikosti pravděpodobně za hodně dlouho :D) určitě si pořídím novou :)

A co vy a korektory? Používáte nějaký "barevný"? :)

28 komentářů:

  1. Pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla bych se zeptat, kolik stál? Má totiž úplně stejný problém jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě trápí sem tam pupínky, a tak jsem si pořídila korektor od Oriflamu, vypadá jako rtěnka jen je jedna půlka zelená s obsahem tea tree, která má léčit pupínky a druhá klasicky hnědá na zakrytí, je to perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak o tom jsem ještě neslyšela.. dříve jsem od Oriflamu objednávala celkem často, ale od doby co je maminka nemocná a nemá katalog od kolegyně, tak vůbec nevím, co je nového :D :))

      Vymazat
    2. Ty jo, tak takový korektor jsem z Oriflamu měla tak před 12 lety. :) A hrozně mastil - když jsem se pak přepudrovala, měla jsem na obličeji mapy - je to teď lepší?

      Vymazat
  4. Četla jsem o něm, ale nějak těm levným korektorům úplně nevěřím. Čestnou výjimku má u mě zatím jen Dermacol mu cover, ale jinak používám korektor od Heleny Rubinstein. Sice stojí víc, ale balení mi vydrží přes rok, takže to zas taková pálka není. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s levnějším kosmetikou nemám špatné zkušenosti a konkrétně Dermacol mám velice ráda :) A kdepak jsi koupila ten od HR prosím? :)

      Vymazat
  5. Přesně něco takového bych momentálně potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, ako tak pozram, tie korektory maju naozaj dobre krytie! Ja sa teraz chystam zaobstarat si podobnu paletku od Gosh, tak snad bude tiez dobra. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám jenom tělový, ale zato úplně na všechno :D Nějak těm barvičkám prostě nevěřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem dřív nevěřila.. to chce prostě vyzkoušet! :D

      Vymazat
  8. Já mám paletku korektorů od Sephory, kde je zelená, žlutá, tělová a růžová barva, takže jedna barva navíc. Konzistence super a v případě, že potřebuju zamaskovat víc věcí, se ty barvičky fakt hodí. Ale běžně mám jako korektor nejraději PanStik od Max Factor

    OdpovědětVymazat
  9. já zrovna takovýhle korektor asi nevyužiju, mam doma tyčinku a ta mi přijde stokrát praktičtější... :)


    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jí mám taky teď nově a používám pouze žlutou barvičku a jsem docela spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  11. ten korektor se zeleným uprostřed mají i u rimmelu, je to ten nejlepší na světě, koupila jsem si ho teď asi po třetí a vážně za tu stovku stojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Rimmelu o něm vůbec nevím :O ale děkuji za doporučení! zkusím zase příště :)

      Vymazat
  12. Mně se nejvíce líbila ta střední fotka, jak tam máš pěkně ozvláštné chřípí nosu zelenou barvou, myslím si, že by jsi to tak měla dělat častěji, propujčuje to tvému výrazu punc zvláštnosti a tajemnosti.

    OdpovědětVymazat
  13. teď jsem na něj někde četla hrozně negativní recenzi, ale už vůbec nevím kde.. jinak ale výsledek se mi moc líbí a rozjasňovač bych si dávala lehce pod obočí nebo do vnitřního koutku oka:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na negativní nenarazila, takže jsem se hrozně těšila, až jej sama otestuju..
      pod obočí a do vnitřního koutku jsem jej zkoušela aplikovat, ale byl to na můj vkus opravdu "extra třpyt" :(

      Vymazat
  14. Na tuhle šikovnou paletku čtu již několikátou recenzi a myslím, že konečně neodolám a také si ji pořídím. Sem tam mě trápí právě kruhy pod očima, nějaký ten pupínek a i další nedostatky, takže se bude určitě hodit, díky za báječnou recenzi:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem moc ráda, že se líbí Verunko :*
      a už se těším, až se recenze objeví třeba i na Tvém blogu :))

      Vymazat
  15. mám ráda Before a After obrázky :D

    OdpovědětVymazat
  16. jé, díky za tip, zrovna sháním nějakou dobrou paletku korektorů! :)

    OdpovědětVymazat
  17. tak to mozna vyzkousim, mam kruhy pod ocima jak zombie i kdyz se vyspim do ruzova :D

    OdpovědětVymazat
  18. wow to je jak zazrak! slusi ti to!
    pozdravy z Milana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥