"Maxi" black dress

Černá barva se mi vždycky líbila, ale brala jsem ji spíše jako "doplňkovou".  Mám ráda barevné outfity a černé doplňky je vždycky pěkně "zklidní". Před dvěma týdny se mi ale v H&M líbily černé šaty.. Nakonec jsem si je nevzala, protože jsem si říkala, že je nevyužiju.
Ani ve snu by mě nenapadlo, co se ten den stane a že se za pár dnů budu pro šaty vracet.. Možná to byla předtucha, možná náhoda..


Původně jsem na oslavu tetiných narozenin chtěla vyrazit v krásných zeleno-černých šatech od přítelovi maminky, ale znáte to.. Člověk míní, osud mění..
Když jsem se před odchodem na oslavu ukázala tatínkovi, smál se mi, že vypadám jako Morticia z Adamsovi rodiny :D
A co vy a dlouhé šaty? Líbí se vám nebo máte raději krátké? :)












šaty, pásek, psaníčko a prstýnky H&M, náhrdelník Claire's, náramek Lindex, náušnice ebay, lodičky Boohoo

A na závěr líčení z pátečního večera :))

25 komentářů:

  1. ty jsi tak nádherně hubená! jinak krásný outfit,moc se mi líbí ten pásek. a to líčení nemá chybu! nádherná jsi.

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Anetko, nezhubla si? V létě ses mi postavově líbila, ale teď, jak začala škola..si nějak pohubla:( papej děvče:), jinak to oblečení na tebe nevynikne, ať máš, co nejznačkovější věci..nemyslím to zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezhubla, vážím úplně stejně.. možná se na mně jen podepsaly starosti.. papám jak jen to jde :)

      Vymazat
  3. Nahodou ti ty saty moc sluší a ty doplňky k nemu jsou moc pekne, hlavne ten pasek!! Jen bych volila hladkou podprsenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* popravdě.. podprsenku bych teď volila už také hladkou.. ale bohužel jsem si toho všimla až na fotkách :(

      Vymazat
  4. Jsi kočka!
    A opravdu ti závidím, že ti sluší takový střih šatů, mně třeba tahle délka absolutně nesluší. Jak to děláš? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti tohle sluší!:)
    Závidím ti tvoji postavu a výšku, já při mém malém vzrůstu si moc takovou délku šatů dovolit nemůžu, protože pak jsem opticky ještě menší:D:/

    OdpovědětVymazat
  6. Bonitas fotografias, estas muy guapa, el vestido es precioso. Besos, si quieres nos seguimos

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi nádherná, tento outfit Ti opravdu moc sluší:-)*!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šatičky ti moc sluší Anne :) a na té poslední fotce jsi krásná,tak záříš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Héj, to vypadá dost dobře! Příště ještě rudou rtěnku a budeš Morticia jako vyšitá! Fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě to sluší v dlouhých šatech :) Povedlo se ti to :) Já bych vypadala jak debil :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné, ty si fakt můžeš dát na sebe cokoliv :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  12. v sobotu jsem tě tak letmo potkala, ale už to bylo v nějakých pozdních hodinách :D
    jinak šaty ti seknou!! máš na ně postavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejda, tak to vůbec nevím :( upřímně.. mezi tolika lidma mám někdy problém zahlédnout i vlastní členy rodiny :D
      a děkuji :*

      Vymazat
  13. Mám strašně ráda černočerné outfity se zlatými detaily :). Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  14. No krásné! :) A já si říkala, koho mi to připomíná :D Ale ber to jako lichotku, podle mě je Morticie moc krásná a vůbec celá Adamsova rodina je stylová ;)

    Mija

    OdpovědětVymazat
  15. Podle prvního odstavce tvého textu to vypadá, že ses pro ně vracela, jelikož někdo umřel. Což snad teda ne. Já jsem teda poslední dobou spíše barevnější tip. Takové šaty bych si vzala právě jedině na pohřeb. Ale sluší ti, to se musí nechat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel máš pravdu, zemřel mi dědeček.. šaty jsem původně chtěla na pohřeb, ale seběhlo se to tak rychle, že před pohřbem nebyl čas je koupit.. jinak mám taky raději barvy :(

      Vymazat
  16. You look really lovely, dear. Black is always beautiful. #prettygirl
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥