Přeskočit na hlavní obsah

Life is all about balance ♥️

Myslím, že všichni se v životě snažíme najít ten správný balanc. Čas strávený v práci vs. volný čas, čas s kamárády vs. s rodinou, zdravé jídlo vs. to totálně nezdravé (tohle je za mě ten nejvíc nejtěžší boj.. protože bych dokázala přežít jen na hranolkách s tatarkou😅😂🙈).. každopádně jedním takovým balancem je i dnešní outfit. Tenký pásek od Yves Saint Laurent byl na mém wishlistu (seznamu přání😁✨) už pěkně dlouhou dobu a když jsem si jej tak před pár týdny v Praze konečně pořídila, okamžitě jsem si představila nespočet outfitů, do kterých si jej chci vzít.. a první z nich můžete vidět už v dnešním článku♥️.
Kromě toho, že si jednou za čas pořídím nějaký dražší kousek (faktem je, že bych je spočítala na prstech jedné ruky, za což jsem svým způsobem ráda, člověku jsou pak “vzácnější”☺️), miluju secondhandy.. protože miluju dát šanci něčemu, co bylo původně na odpis. Víc mě láká “zachraňovat” kousky, které už za sebou něco mají, než se zahlcovat novými.. A další plusový bod pro secondhandy je z mého pohledu skutečnost, že pokud už oblečení "přežilo jiného majitele", většinou je to kvalitní kousek, který bude dlouhou dobu sloužit i mně! :)
Móda se vždycky opakovala a opakovat bude.. to, co jsme před lety s láskou nosili, často projde obdobím opovrhování, aby se s odstupem času mohlo ukázat, že zase tak marní jsme s tím vkusem před lety nebyli.. co bylo na odpis je rázem znovu číslo jedna😁.. A jedním z mých secondhandových úlovků jsou právě i tyhle bílé džíny🤍.
Kdyby mi před lety někdo řekl, že budu zase nosit široké kalhoty, nevěřila bych.. vždyť fotkám z puberty, kde máme zvonáče, mrkváče a nevím co všechno, jsme se roky smáli😅. A teď byste stěží našli módní časopis, na jehož stránkách široké kalhoty nebudou. Móda umí zkrátka vždy překvapit.. a přesně to na ní mám ráda!😍
A co vy a módní trendy? Utrácíte za ně nebo vám nevadí zavítat do secondhandů a dát tak druhou šanci kouskům, které někdo jiný už odepsal?🥰

















hladké tílko Zara, cardigan s krátkým rukávem H&M (můj je starší kolekce, ale podobný tady), kalhoty Bershka, pásek YSL, sluneční brýle LUXbrýle, řetízek se zlatými kuličkami Apart, kabelka Pinko (model MINI LOVE BAG PUFF MAXI QUILT), sandálky Shein

Komentáře

  1. This is such a wonderful black and white styling.
    Very elegant and stylish!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, outfit je moc krásný. Hlavně ta kabelka se mi moc líbí.
    Fotky se jako vždy povedly. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. jednoduchý, pekný a pohodlný outfit 🙂 na toto pocasi super ! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Strasne moc ti to slusi!!! Tohle je presne tvuj styl. <3 Ja bych to asi nenosila, ale k tobe se mi to proste hodi. ;)) A fotky jsou bozi jako vzdy.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný outfit, v nadčasovosti je krása! Jen boty bych měnila a bude to dokonalé!! 😀 <3 :-*

    OdpovědětVymazat
  6. VERONIKA SUNRISE13. června 2024 v 12:09

    Nádherná si, outfit ti veľmi pristane! 🙂

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Beauty Day Brno 2024

Když jsem od kamarádky dostala vstupenku na Beauty Day Brno, nemohla jsem se dočkat, až tam společně vyrazíme. Beauty Day Brno je (dle oficiálního popisu :D) akce pro ženy, které se zajímají o kosmetiku, anti-aging a zdravý životní styl. Festival nabízí přednášky odborníků, workshopy a (téměř) všechny produkty jsou na místě také k vyzkoušení, což je určitě super, protože tak můžete zkusit i věci, po kterých byste běžně nesáhly. - Například rybí kolagen v tekuté formě. Kamarádka se mu nejdřív bránila, ale po ochutnání sama uznala, že rybinu nejde cítit po čuchu, ani chuťově.. Já naopak odvážně zkouším cokoli, protože asi neexistuje jídlo/ingredience, kterou bych nedala do pusy :D.. ale je mi jasné, že ne každý to má jako já, takže myslím, že už z tohoto důvodu jsou podobné akce super nápad :). S kamarádkou jsme si naplánovaly i návštěvu přednášky a dvou workshopů: 1. Jarní kapsulový šatník 2. Beautifikace a 3. Obličejová gymnastika První z uvedených jsme nestihly, protože nás osud za