Přeskočit na hlavní obsah

Perfect jeans dress ♥


Jsou kousky, které nikdy nevyjdou z módy, do kterých se vyplatí investovat a které můžete nosit na milion způsobů. Spolu s teniskami a velkou kabelkou je budete moci vzít do města, s psaníčkem a lodičkami poslouží zase skvěle večer, kdy v nich budete moci vyrazit třeba na drink. Mým novým "milionovým kouskem" (myšleno ve využitelnosti, ne v ceně :D) jsou tyhle džínové šaty, které jsou přesně tím, co můj šatník už nějakou dobu potřeboval!

Džínové šaty se mi líbily vždy, jen jsem většinou neměla šťastnou ruku, co se výběru materiálu týká.. moje první džínové šaty byly z klasické "teplé" a tvrdé džínoviny a každé vyražení v nich ven se tak pomalu rovnalo hře o přežití :D, protože pokud si horké letní počasí s něčím opravdu nerozumí, je to klasická džínovina! Po tomhle ponaučení jsem se rozhodla džínové šaty vybrat v co nejlehčím materiálu, tedy jen imitaci džínoviny a řeknu vám, že lehčí a prodyšnější šaty snad ani sehnat nešlo! V tomhle směru byly vážně perfektní.. ale ona úžasná lehkost měla taky svoji stinnou stránku.. byly průsvitné, úplně.. bohužel jsem si toho nevšimla hned.. takže jsem v nich v létě vesele brázdila město a fakt, že jsem tehdy měla moc ráda spodní prádlo s animovanými postavičkami, mi taky moc nepomohl :D..
Ale víte, co se říká - do třetice všeho dobrého a zlého.. když jsem tak na stránkách Wayfareru objevila tenhle poklad, modlila jsem se, ať je džínovina konečně taková, jakou si představuju, stručně řečeno - ať se v těch šatech dá konečně normálně chodit! :D A ono to vyšlo.. jsou perfektní do posledního detailu - tím detailem myslím aztécký vzor na kapsičce, jen tak mimochodem :D.. a pokud by někdo chtěl namítat, že jsem je na fotky mohla alespoň vyžehlit - nemohla. Když totiž někam vyrážíte autem, myslím, že pánům policistům byste vysvětlovaly asi těžko, že jedete jen ve spodním prádle, abyste si nepožmaly šaty na fotky :D..
A co vy a džínové šaty? Líbí se vám? Nosíte je?














šaty Wayfarer, hodinky Rosefied - Woodies, náramek Guess, kabelka Victoria's Secret, espadrilky Modino

Komentáře

  1. Šaty jsou vážně moc pěkné a perfektně kombinovatelné :) Navíc ti hrozně sluší - ale tobě sluší s tou tvoji dokonalou postavou snad i pytel na brambory ;)))
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach jo.. ty jsi prostě miláček! :D moc moc děkuju :*

      Vymazat
  2. Ahoj, šaty jsou moc hezké, z té pevné džínoviny by se mě taky určitě nelíbily :D tohle je ten správný materiál. :) Ještě jsem nikdy na žádné v obchodě nenarazila takže nevím jestli by mi takové šaty slušely. :) A objednávat oblečení z internetu nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, tohle říká hodně lidí, že nemají odvahu na nákupy určitých kousků na internetu.. ale lhala bych, kdybych řekla, že já se ještě nikdy nespálila.. spálila.. a tolikrát! :D ale pak člověku dorazí něco, co naopak padne jako ulité a rázem jsou všechny "on-line zklamání" zapomenuty! :D

      Vymazat
  3. Nějaký zmačkaný, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. holt to nejsou jen šaty fotku, ale reálně jsem v nich celý den chodila!;D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).