Abracadabra..


Po pár dnech jsem zase zavítala do Olomouce a tak jsem samozřejmě nemohla vynechat "rande" s mojí drahou Dominičkou! (srdce) Sice jsem skoro nestihla školu, ale zato jsme stihly cappucino a ledovou čokoládu v kavárně "Druhý Domov" (třikrát sláva, že jsme kavárnu nakonec objevily, když jsme stály naproti ní a přemýšlely, "kde jako může být.." :D) a nafocení outfitů pak byla samozřejmost! :D :))

Protože ten den krásně svítilo sluníčko, mohla jsem konečně vyrazit v crop topu, který jsem si nechala vyrobit na OF.cz. Když jsem jej poprvé viděla na We (srdce) it, věděla jsem, že ho musím mít.. ale protože sehnat ho, se ukázalo jako nadlidský výkon, hned jsem si vzpomněla na OF, protože byli mou spásou už při výrobě krytu "Keep Calm &.." vždyť víte :D..


Top jsem doplnila koženýma kalhotama, které jsem si pořídila minulý týden v obchodě mé kamarádky Terezky. Původně jsem vyrazila na tepláky se sníženým sedem, ale když jsem se kalhotama probírala, objevila jsem tyhle kožené a bylo mi jasné, že je tam nemůžu nechat! :D Uvědomuju si, že 80% mých kalhot je "kožených", ale tyhle jsou tmavě hnědé, z neuvěřitelně příjemného materiálu a navíc.. ty zlaté zipy! (srdce) :D
Poslední novinkou v outfitu je pak kabátek Sheinside, kvůli kterému jsem snad každý den netrpělivě vyhlížela pošťáka! :D V první chvíli jsem sice byla trochu zklamaná z jeho barvy, protože na fotkách mi přišel do béžova (kdežto naživo je spíše broskvový), ale když Domča řekla, že ta barva není špatná, začínám jí na chuť přicházet i já! :D
A jak se outfit líbí vám? Už se taky pomalu vyletňujete? :))




















crop top OF.cz, kabátek Sheinside, kalhoty COCO Boutique, hodinky Esprit, náramek Primark, kabelka LYDC - Zoot, lodičky Marks & Spencer

17 komentářů:

  1. mám ráda trička s nápisy :) je hezké a je dobře, že sis ty kalhoty vzala, jsou perfektní. :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dost se mi líbí i kabelka, super. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit Anetko! Kožené kalhoty taky miluju, jsem totální závislák a takové tmavě hnědé ještě nemám. Mé hnědé jsou o dost světlejší a nemají takové super zipy, každopádně jsi vybrala perfektně :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Lucinko! :* cože? ty máš světlé kožené kalhoty? jak je možné, že mně ještě chybí!?!? :D

      Vymazat
  4. Tak zaprvé! Ty vypadáš úžasně! Za druhé - fotky jsou boží! Za třetí - outfit je bomba! A za čtvrté . to tvoje břicho chci! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit je boží! :) Ten top jsem na we heart it také zahlédla a nedivím se, že jsi neodolala :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :* top je vážně úžasný! jen ve škole jsem se snažila trochu zakrývat :D

      Vymazat
  6. Anetko, ty jsi taková kráska! Outfit se mi moc líbí, vychytala jsi to do posledního detailu :-)♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je skvělej! Ty kalhoty, kabelka a kabátek u mě vedou ! Seš koočka!

    OdpovědětVymazat
  8. TOP outfit!

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji vám za komentáře, krásky ♥

    OdpovědětVymazat
  10. super triko <3 máš boží postavu, wow to bříško :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥