Guess ♥


Ahoj zlatíčka, jak trávíte víkend? Já mám za sebou dvě oslavy, první víkend strávený v Olomouci (za tři roky studia! :D) a protože mě i po třech týdnech pořád neopouští bolest kolena, rozhodla jsem se klidový režim vyměnit za přesný opak a po sto letech tak s kamarádkou zítra dopoledne vyrážíme do fitka! :D Samozřejmě nebude chybět selfie na instagramu.. tak jen doufám, že kromě fotek se dostaneme i k nějakému tomu pohybu! :D


Outfit, který pro vás dneska mám, jsme s Jituškou nafotily minulý týden, kdy byl opět šílený vítr a garáže tak byly skvělým řeším, aby na fotkách nebyl jen vír vlasů! :D Outfit jsem v hlavě od chvíle, kdy jsem si pořídila tyhle úžasné kalhoty / legíny v Tally.. a s cenou 199,- mám pocit, že je asi potřebuju i v černé barvě! :D Sako je u mě celkem vzácností, ale tohle mě zaujalo na první pohled a oceňuju na něm, že díky své jednoduchosti ho můžu vzít jak k elegantnějším topům, tak k obyčejnému tričku :)).. Další novinkou je pak úžasné psaníčko Guess, které jsem dostala jako dárek a nosila bych jej teď nejradši pořád! Vzpomínáte, když jsem zmiňovala, že místo milionu kabelek, které mám, bych si radši pořídila pár kvalitních kousků? Tak tohle psaníčko je podle mě perfektní rozjezd! Přesto, že je vzorované, skvěle se kombinuje a když jsem si všimla, že se vyrábí také v temně modré, mám pocit, že už vím, na co budu aktuálně šetřit! :D :))
A jak se psaníčko líbí vám? Máte rádi značku Guess?















tričko H&M, sako Only - Zoot, kalhoty Tally Weijl, psaníčko Guess - Destore.cz, náušnice Coco Boutique, hodinky Esprit, lodičky - dárek

16 komentářů:

  1. Sluší ti to :) Kalhoty vypadají super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedeny outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. you look amazing! love that blazer...fantastic heels!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle outfit se mi opravdu líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky, tie lodičky sú najlepšie a tvoja postava je top!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi tvoje boty! jsou boží :)!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Pecka! Tohle se mi na tobě hrozně líbí! :)

    Fashionbydenisa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tie lodičky sú nádherné :) pekne si to všetko zladila ...ako angličania hovoria well done !!! :))

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Opět perfektní outfit Anetko, psaníčko je božské a moc se mi líbí i lodičky, ta jsou peckové :)

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit je pecka, máš úžasnou postavu !!

    OdpovědětVymazat
  11. Oooo ty nohy! :)) Hrozně se mi líbí lodičky a po kalhotech jsem v Tally Weijl taky pokukovala a nakonec jsem si je nevzala a teď toho lituju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo, děkuji! :D nechci být zlá, ale s kalhotama máš teda pěknou škodu! já hned ve středu upaluju i pro černé :3 :D

      Vymazat
  12. Júúú :) ten outfit sa ti staršne podaril.Vyzeráš v ňom skvele.
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný outfit, já mám podobné hodinky ale od Guess http://www.brawat.cz/guess-hodinky/. Nosím je moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. děkuji vám za milé komentáře ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥