Přeskočit na hlavní obsah

Bio hydratační Flora make-up + vyhlášení GIVEAWAY ♥


Na webu blogerky.cz nedávno probíhala akce ve spolupráci s biOrganica, kdy jste si mohly vybrat jeden produkt, který byste rády otestovaly, odkaz na něj stačilo i s adresou odeslat na uvedený e-mail a prvním 15ti slečnám pak byl produkt zaslán k recenzi. Na facebooku jsem pečená vařená a tak mi akce nemohla uniknout :D.. a hned jsem taky věděla, jaký produkt "nutně potřebuju"! :D :))

Nedávno jsem psala recenzi na make-up od Esteé Lauder (tady), který je a ještě dlouho bude mojí velkou láskou, ale - strašně rychle se opaluju a tak stačí párkrát vyjít na sluníčko a hned bych potřebovala make-up o několik odstínů tmavší. Z toho důvodu už musím Double Wear poslední dobou smíchávat s tmavším make-upem, což v kombinaci s jeho "rychleschnutím" není to pravé. Také, jak jsem již psala, je DW hutnější a na pleti jde cítit, takže na léto určitě není nejvhodnější. Co mi ale naopak přijde na léto ideální, je přírodní kosmetika! :) V minulosti jsem s ní sice neměla moc dobré zkušenosti, protože jsem fanynkou "photoshopového efektu" a přírodní make-upy mi lehkým krytím nevyhovovaly, ale make-upy od Zuii vypadaly lákavě a tak jsem si řekla, že se na mě třeba tentokrát "krycí štěstí" konečně usměje :D :)).. a k recenzi jsem si tedy vybrala Bio hydratační Flora make-up.


Výběr odstínů:
Make-up se vyrábí ve dvanácti odstínech od opravdu světlounkého, až po tmavý, vhodný na opálenou pokožku. Na výběr jsou odstíny s podtónem do růžova i žluta, takže si vybere opravdu každý. Já jsem sáhla po odstínu Natural Medium a i když jsem prozatím svoje opálení přecenila, na léto bude perfektní! :D :)

Balení:
Make-up se aplikuje pumpičkou, což je pro mě jednoznačně nejšťastnějším řešením! Moc mě potěšilo také balení, jako takové - přestože je obal plastový, nepůsobí lacině a hlavně - je lehounký jako pírko! :)
Lahvička obsahuje 30 ml.

Konzistence:
Make-up má lehkou konzistenci a i když je jeho součástí hydratační krém, pleť se mi neleskne víc, než obvykle. Když se ráno líčím, obvykle nestíhám, takže dávat si krém a na něj ještě bázi, je nad moje síly :D.. tudíž je pro mě přísada krému, obzvlášť v létě, velkým plusem! :))
Make-up obsahuje měsíček s protizánětlivými účinky, aloe, která hojí a zklidňuje, antioxidant vitamín C a vitamín E pro hydrataci a redukci jemným vrásek.. a díky tomuhle přírodnímu koktejlu je vhodný i pro citlivou pokožku! :))

Výsledek:
V popisu je uvedeno, že make-up má střední krytí, z čímž moc nesouhlasím. Co se krycích schopností make-upů týká, jsem celkem kritická, protože mi přijde zbytečné platit za "krém s hnědým nádechem" :D :)), ale Zuii make-up pro měl byl velice příjemným překvapením! Krytí mi přijde kvalitní, přesto nevytváří efekt masky a celkově působí velmi přirozeně - pleť je sametová, rozzářená.. a ta úžasná vůně ♥.

Jaký je váš názor na přírodní kosmetiku? :))




A protože 20.6.2014 skončila giveaway o tři balíčky kosmetiky Moje (tady), ráda bych vám představila vítězky ♥.
Všech třem slečnám gratuluju a vám ostatním moc děkuji za účast, jste úžasné :))*




A už za pár dnů se můžete těšit na další giveaway!

Komentáře

  1. Pane bože! To je snad poprvé, co jsem něco vyhrála. Moc děkuju, jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Háá, já jsem vyhrála? :D To už je druhá vyhraná giveaway během jednoho dne :D Děkuji a budu se těšit na mail :)

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup vypadá skvěle :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up vypadá opravdu moc dobře. Já sama jsem též na ty velice krycí make-upy, potřebuji opravdu dobře krýt! :D Takže super tip, děkuji :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Co k tobě patří, neztratíš..

Když jsem před téměř šesti lety psala svůj poslední článek na blog, vlastně jsem tehdy ani netušila, že bude na tak dlouhou dobu článkem posledním.. konec blogu jsem neplánovala, jen mě blogování najednou přestalo naplňovat. Měla jsem pocit, že on-line svět je přesycený, nebavilo mě, že na instagramu je pomalu více reklamy, než "fotek ze života" a zároveň začala videa jednoznačně převažovat nad textovými příspěvky.. což mi také nesedělo, protože nepatřím k těm, kteří by měli stále na uších sluchátka, takže si je s sebou většinou zapomínám vzít a pak zjišťuju, že například vtipná videa zase tak vtipná nejsou, když k nim nemáte zvuk.. :D Moje blogerské začátky sahají hodně do minulosti, protože první blog jsem měla snad ve dvanácti (k hodnotě obsahu se netřeba vyjadřovat :D), Fashion Lady An jsem pak založila v posledním ročníku na gymplu a prožila s ním v podstatě celou vysokou. Blogování jsem vždycky brala především jako formu odreagování, zábavy, možnost sdílet svoji zálibu

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu