Přeskočit na hlavní obsah

Maybelline - finále o stipendium v NY


Určitě jste si toho také všimly.. v časopisech, televizi, ale i letáčky v drogeriích.. Maybelline pořádala soutěž, jejíž vítězka získá měsíční stipendium v New Yorku i s kapesným! ♥ Protože vidět New York na vlastní oči byl vždycky můj sen, nedalo mi to a do soutěže jsem se také zapojila.

Úkolem bylo vytvořit koláž, kde by fotky odpovídaly určitému tématu, např: "Moje životní vášeň", "Mé poznávací znamení",.. protože podobné "úkoly" mě vždycky bavily, fotky jsem měla vybrané téměř hned.. Pak už zbývala jen druhá část úkolu.. a to - napsat, proč chci do New Yorku. Hotovou koláž jsem odeslala, ale vzhledem k velké konkurenci jsem ani nepočítala, že by to celé mohlo mít nějaké pokračování..



O to větší bylo moje překvapení, když jsem před pár dny otevřela e-mail a dozvěděla se, že jsem postoupila do finále! V první chvíli jsem byla nadšená, ale po počátečním "šoku" jsem si uvědomila, jak daleko to do Prahy, kde se finále konalo, mám a nebyla jsem si jistá, jestli je teď ve zkouškovém ideální čas na "výlet". Jenomže přítel mě okamžitě utvrdil, že do Prahy se prostě pojede (ideální muž ♥) a ještě ten den jsme zarezervovali lístky na RegioJet.



Finále se konalo minulý čtvrtek v Praze, v hotelu NH Hotel a že to bude nezapomenutelný zážitek mi bylo jasné už ve chvíli, když jsme vstoupili do samotného hotelu :D.. První jsme s přítelem nemohli najít místnost, kde se finále koná, ale pak jsme se dozvěděli, že v hotelu je lanovka, která nás dopraví do druhé části hotelu - na kopci.. Bylo to tam vážně úžasné ♥ (Až jsem si říkala, že se začnu pořádně učit, abych jednou mohla do takových hotelů jezdit! :D)


Místnost, kde se finále konalo, byla také úžasná, až jsem měla pocit, že už teď jsem v nějakém "mrakodrapovém" apartmá v New Yorku :D :)). Ale okouzlená jsem nebyla jen prostředím - raut, který pro nás Maybelline uspořádala, neměl chybu! A plné břicha nebyly to jediné, co jsme si ze dne stráveného s Maybelline odnesly..






Hned po příchodu každá finalistka dostala dárkovou taštičku plnou kosmetiky a tričko I ♥ Maybelline NY. Všechny produkty v taštičce se mi tak trefily do vkusu, až jsem měla pocit, jako bych si je vybrala sama :D :))..


Když jsme ráno na finále jeli, zjistila jsem, že jsem doma zapomněla moji oblíbenou rtěnku.. a protože se mi nelíbilo jít na finále kosmetické soutěže "nenalíčená", novou rtěnku jsem si koupila hned na nádraží a při jejím výběru jsem se inspirovala Becou, u níž mě rtěnka od Maybelline - Color Whisper, odstín Faint for fuchsia okouzlila poprvé :)).. Kdybych věděla, že o pár hodin později dostanu kosmetiky "na rok dopředu", s nákupem rtěnky bych asi počkala :D.. ale ten odstín je vážně perfektní, takže ji určitě využiju ♥








Hlavní podstatou finále byl rozhovor s porotou, kde byla mimo jiné i Dara Rolins, takže místo plánované nervozity jsem se nemohla dočkat, až ji uvidím osobně. Proto mě potěšilo, že rozhovor vedla hlavně ona.. byla hrozně všímavá, usměvavá, celkově milá a vypadala tak skvěle! Víte, uklidňovala jsem se tím, že tak úžasně jako na fotkách v květnovém Elle vypadá díky photoshopu, ale bohužel.. naživo je snad ještě hezčí! :D :))






Do New Yorku sice nepojedu, ale i přesto jsem si celý den moc užila.. a pokud se mi podobná možnost naskytne v budoucnu, určitě jí využiju znovu! :))


Během následujících dní bude zveřejněna soutěž o 5 voucherů na sluneční brýle dle vlastního výběru (každé v hodnotě $30), které věnoval e-shop firmoo. Vyhraje 1, 10, 20, 30 a 40. komentář u článku, který určím. Samozřejmě dám vědět i na FB, jako vždy.. jen jsem vás chtěla předem upozornit, ať pak hned víte, o co jde :))

Pěkný den ♥

Komentáře

  1. Tak to muselo být vážně skvělé :) Kdo by se nechtěl podívat do NY, že ano :) Škoda, že jsi nevyhrála, ale věřím, že jednou do NY poletíš :-*

    OdpovědětVymazat
  2. To zní bezvadně. O hotelu s lanovkou v Praze jsem ještě neslyšela :D. Držím palce ať ti to příště vyjde. Výherkyně, co do NY pojede pak bude součástí propagace značky?

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace že jsi se dostala do finále :))) Musel to být skvělý pocit, ale nevadí že neodjedeš :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že jsi nevyhrála, ale jsem si jistá, že jednou do NYC pojedeš i bez Maybelline :) Ten balíček je milý, ale to jídlo na stolech je ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to jsi měla krásně strávený den, úplně mě ten článek pohltil, jen je škoda že jsi nevyhrála ;-) tak snad příště ale závidím ti ten výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Napsala jsi to moc pěkně, nedivím se, že jsi postoupila. A ten balíček ti závidím! A toho jídla!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Dara je vážně krásná, úplně jako v časopisech :) a moc gratuluji, že si se dostala až do finále!
    jinak pěkný outfit, moc ti to ten den slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. musel to být super zážitek, škoda že jsi nevyhrála, moc bych ti to přála:)

    http://evaheartslife.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo super! Kdybys řekla jela bych s Tebou :D

    OdpovědětVymazat
  10. Strašně moc ti to slušelo a dárky od Maybelline jsou krásné :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. určitě to muselo být fajn, škoda, že jsi nevyhrála ty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow ! Tak toto musela být parádní zkušenost i zážitek! Zkusit se má vše, jen tak dál, jednou to vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Anetko šíleně Ti to seklo :)) moc se mi líbí MB dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  14. To musela být skvělá zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda to je ohromnýý! :) Moc Ti to slušelo a věřím, že to byla super zkušenost a mnoho zázitků k tomu :) a kosmetika navrch :D Dara je super, krásná, úžasná, závidím, že jste se setkaly naživo :) Tak NY, vyjde jindy, držím pěsti! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta koláž je moc pěkná a navíc, celá ta soutěž ti jistě dala mnoho nových zkušeností. ;)
    Mimochodem, dnes jsme byli s přáteli v Olomouci, tak jsem si na tebe vzpomněla... původně za uměním, ale samozřejmě i chvíli pochodit po obchodech, konkrétně v Šantovce...totálně jsem se zamilovala do celého Sinsay, byť jsem si nakonec vybrala jen jednoduché černé šaty v HM. Celkově mi Olmík přijde tak nějak pohodovější, čistější a hezčí než Brno, kde trávím většinu svého času...hodlám tam jezdit častěji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pěkný komentář! těší mě, že sis v Olomouci vzpomněla zrovna na mě :))
      a musím souhlasit, Olomouc má pro mě také větší kouzlo než Brno :))

      Vymazat
  17. normálne sa sama teším z tvojho zážitku!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. všem vás děkuji za milé komentáře, jste zlatíčka ♥

    OdpovědětVymazat
  19. To je škoda, že ti to nevyšlo :( moc jsem ti to přála

    OdpovědětVymazat
  20. To vypadá jako super akce. Taky chceme do NY!! :)
    xx
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Škoda škoda, tak třeba na podruhé to klapne :))

    OdpovědětVymazat
  22. Taky moc pěkný článek. Byl to skvělý den.
    Pamatuji si tě !!! :) Taky tě budu sledovat :)

    Nicole


    OdpovědětVymazat
  23. Ta koláž je skvělá! Měla jsi jet! :D Fandila jsem ti :)
    Na fotkách jsi nádherná a koupě té rtěnky určitě nelituj, sluší ti :)
    A mělas dát vědět, že jsi v Praze, ráda bych tě viděla! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Oh congratulations dear on getting to the final stage of the competition! Loved your article about why you you want to visit New York and the experience seems amazing, even through the pictures so I can imagine how you feel:) ♥ Wish we had such opportunities here as well. Oh and I love your outfit, so stylish! Those shoes are gorgeous.x Have a lovely week.x
    xxxx
    Stephanie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).