Outfit ze 13.9.2013

V outfitu jsem dneska vyrazila s kamarádkou do města. Původně jsem si jen potřebovala vyřídit poštu a koupit dárek pro strejdu k zítřejším narozeninám, ale nakonec jsme (nečekaně:D) skončily v obchodech.. Koupila jsem si botky, do kterých jsem se zamilovala už když si je koupila maminka. Kamarádka si odnesla úžasný kabátek, mikču a šátek :)

botky - vietnamci

Doufala jsem, že Gábinku přemluvím, aby mi udělala pár fotek.. A i když zrcadlovkou nikdy nefotila a navíc byly opravdu šílené podmínky na focení, úkolu se ujala statečně, za což jí moc děkuju ♥:*
Původně jsem chtěla jít ve svetříku, ale výjimečně jsem poslechla "maminkovské rady", že je zima a přibrala i chlupatou vestičku :)) Koupila jsem si ji na loňské dovolené a celé léto jsem se těšila, až v ní zase vyrazím :))
A co vy, máte rády chlupaté vestičky? :))



svetřík Primark, vesta Madonna, džíny Tally Weijl, pásek Zara, náušnice a řetěz Claire's, hodinky Esprit, kabelka Jimmy Choo, botky Baťa

17 komentářů:

  1. krásna ako vždy :) a tie topánky sú super..tiež si chcem také kúpiť :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit, hlavně se mi líbí ten svetřík! Úžasná barva a něco takového by se mi líbilo.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný outfit a tie boty sú skvelé :°)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné boty i celkový outfit, hlavně ten svetr je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  5. vesticka je uzasna, ja mam tyhle kozesinove desne rada! mam jednu hnedo-sedou a jeste bych rada nejakou v cerne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi neskutečná kočka! A ty nový botky, ty jsou taky bezva, takový přesně chci! :)
    A buď na jeden den pražanda a přijeď za náma, hrozně bych tě chtěla poznat! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty botky jsou parádní!! :) A tobě to moc sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. chlupaté vestičky miluju ♥ . moc ti to sluší!

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Nové boty krásné a outfit je taky moc hezký! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný outfit, moc ti to sluštohle <3 <3 A ty boty jsou super!Ideální na tohle počasí a hodí se ke všemu. :)
    Krásnou neděli!
    XX
    -Audrey and Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalý outfit!! Vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tyhle boty jsem dneska držela v ruce...:) Jsou úžasný! Romča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥