Přeskočit na hlavní obsah

This week in PHOTOS



V minulém příspěvku jsem se zmínila, že teď nemám moc času, ale protože nechci blog zanedbávat, připravila jsem pro vás alespoň pár fotek z posledních 4 dnů :)

1. "Piňakoládové" pivo mi včera přinesl přítel a ikdyž mi pivo ani podobné ochucené piva moc nechutnají.. tohle je skvělé! :))
2. Časopis Joy jsem si koupila na cestu vlakem do školy. Udělalo mi radost kolik vzorečků v něm bylo jako dárek :) Součástí byla také lahvička Chilly gelu :)
3. Když není čas ani zajít na oběd :D :))
4. Tričko Gate, kraťásky z Londýna, kabelka Jimmy Choo, hodinky Esprit, prstýnek H&M
5. O masce Black Head na černé tečky jsem slyšela samou chválu, ale mě osobně moc nezaujala :( Čekala jsem, že černé tečky opravdu "vytáhne", ale kromě jemné pokožky jsem si nevšimla žádné změny.
6. Lak jsem šla původně koupit mamince, ale když jsem zjistila, že jsou tyhle krásné pastelové odstíny v akci 1+1 zdarma, musela jsem si také jeden vybrat :D :))


I mentioned in the last post, that I didn’t have any time, but I dont want to neglect blog so I prepared a few photos from the last 4 days.

1.  „Piňa colada“ beer, that my boyfriend brought for me. Even if I don't like any beers, this beer was great.
2. I bought Joy Magazine and I was very pleased, how many samples as a present were inside. There was a small phial with Chilly gel too :)
3. If you havent any time to go for lunch :D :))
4. T-Shirt Gate, pants from London, handbag Jimmy Choo, watches Esprit, Ring H&M
5. I heard only praise about mask Black Head for black heads, but I am not convinced about positive effect as I had assumed before I tried it. I counted black heads will be gone, but the only thing I spotted was smooth skin.
6. I just went to the city for a nail-polish for my mum, but when I saw they sell 1+1 piece gratis I had to choose one too. 
 






Komentáře

  1. Já musím říct, že mně pivo normální nechutná, ale ty ochucené můžu pít pořád a tohle "piňakoládové" pivo je jedno z nejlepších! :) Krásné fotky, hlavně té pizzy, mňam♥ A ty laky na poslední fotce.. to jsou teda krásné barvičky :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  2. Pizza vypadá úžasně !

    OdpovědětVymazat
  3. To pivo je skvělé :) Už jsem měla všechny druhy Mystery a všechny jsou výborné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý souhrn :) Máš úžasný blog. K.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu si pomoct, ale to pívo mi prostě přijde hnusné :D Já jsme hold klasický pivař a tohle mi přijde jako kazení piva :D Ale jak se říká, sto lidí, sto chutí :) Navíc jsem dostala hroznou chut na pizzu když vidím tu tvou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se nechala zlákat krásnou flaštičkou novýho koktejlu, přesto že pivo jinak nepiju, i když pina coladu miluju. Můj závěr byl ale vyhozený prachy a zkrátka ...fuj. Kombinace sladký pina colady co je hořká jako pivo je fakt hnus..

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky :) Já mám piňakoládu na zítra v lednici, ale měla jsem z téhle edice high society a musim říct, že dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ve kterém obchodě je ta akce na laky? :) A platí to jen na pastelové barvy nebo na všechny? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. akce je u Rossmanna :) tady máš letáček:
      http://www.rossmann.cz/data/files/pdf/cb442494df6670aa66ee46a6ad7b1798/pr_image15.jpeg

      Vymazat
  9. Miluju pastelové barvy! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Black Head mám taky, a hrozně to bolelo, když jsem to sundávala :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).