Přeskočit na hlavní obsah

Nikon D3100

Nedávno jsem se zmiňovala, že pro vás možná budu mít překvapení.. a ono to opravdu vyšlo.. Pořídili jsem si s přítelem "miminko".. Pojmenovali jsme ho Bruno aaa je to foťák :D :)) Koupit zrcadlovku nás napadlo teprve nedávno.. dali jsme dohromady peníze z brigády a pořídili si tohoto krasavce - Nikon D3100 :) Když jsem ho poprvé držela v ruce, nechápala jsem, jak s tím někdo může fotit.. Z představy kolik "peněz" držím v ruce se mi dělalo špatně :D Musím uznat, že příteli jde focení o 100% líp, ale uklidňuju se tím, že já stojím stejně raději na opačné straně foťáku :D
Jedna z prvních fotek, které jsem vyfotila jsou moje nové nehty. Na fotce to nejde moc znát, ale jsou matné. Původně jsem plánovala jednobarevné, ale nakonec jsem je chtěla ještě dozdobit zlatou, protože ji mám poslední dobou moc ráda :) Líbí se vám? A jakou barvu teď nosíte na nehtech vy? :)
Také bych se ráda zmínila, že dneska má svátek nejúžasnější žena mého života - maminka :) Tak jsem vám zrovna vyfotila dárečky, které pro ni mám :) Vždycky když jsem měla culík v haircufu, tak mi jej chválila, takže jsem jí taky jeden koupila. K tomu pro ni mám dva krémy - denní a noční. Přírodní kosmetiku mám moc ráda a protože má maminka citlivou pleť, myslím, že bude ideální i pro ni :)
A jaké dárečky kupujete maminkám vy? :)





 Mikynek :*


Komentáře

  1. Jejej, tak se zrcadlovkou pořádně pocvič a vše se nauč, ať ji nemáš zbytečně :) to by byla škoda.
    Dárečky pro maminku jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, mám stejnou zrcadlovku, jen ještě s teleobjektivem, takže o pár peněz víc :D Fotí se s ní super, zmákneš to :) Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to se máš, těším se na další fotky :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  4. Jee.. zrcadlovku Ti závidím! A jak se mamince líbily krémy? Vypadají zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z krémů měla maminka radost, ale bohužel pro ni asi nebudou to pravé.. už po prvním použití měla podrážděnou pleť :(

      Vymazat
  5. Už se těším na další články a fotky z nového super fotáku! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásného pejska !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obvykle je ještě větší model :D, ale má nemocné ouško, tak je nějaký přešlý :(

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).