Přeskočit na hlavní obsah

Lifestyle

Poslední dobou skoro na každém blogu vidím články týkající se zdravého životního stylu. Napadlo mě, se k nim také připojit, ale pak jsem si uvědomila, že můj životní styl je všechno, jen ne zdravý :D Jsem zvyklá spát zhruba 5 hodin denně, neumím si představit den bez smaženého jídla a sport je pro mě španělská vesnice (to by vám potvrdili i všichni bývalí učitelé tělocviku, kteří měli tu čest mě vidět v akci :D)
Zhruba dva roky zpátky jsem si velmi zakládala na tom, abych pravidelně a zdravě jedla, cvičila jsem.. ale váha snů pořád nikde..
Loni jsem nastoupila na VŠ.. na pravidelné jídlo už nebyl čas, když jsem navíc došla pozdě ze školy, už se mi nechtělo ani cvičit.. Váhu jsem přestala řešit, ale pak jsem si všimla, že staré věci jsou mi větší a když nakupuju, tak mi lépe sedí velikost XS než S..
A co chci vlastně tímto článkem říci?
Netýrejte se dietami, jezte na co máte chuť.. Pokud vás to baví, cvičte.. ale hlavně se smiřte s tím, co máte :) Každý z nás geneticky tíhne k určitě postavě.. buď se z ní můžeme trápit, nebo se s ní naučit žít a mít ji rády. Protože to, jak se cítíme ve svém těle, vidí i naše okolí :)
Tímto článkem jsem chtěla také reagovat na pár "rýpavých" komentářů, které se tady objevily k mé postavě :) Jím, jím velmi často a ráda ;)
A jak jste se svým tělem spokojené vy?



Komentáře

  1. Prima článek :o) hlavně bych nikdy kvůli chlapovi nehubla, nebo se trápila dietami. Přece nás maj mít radí takové jaké jsme :)))) a když už chci shodit, tak vyřadím sladké. mastné a hýbu se více.. a jsme na tom stejně. Miluju čokoládu, gumídky atp. :DD ale krotím se.

    OdpovědětVymazat
  2. No moc spokojená nejsem, ale snažím se s tím něco dělat, ale pravdou je, že si také den bez smaženého jídla nedokážu představit

    OdpovědětVymazat
  3. Míša: nejsme my vážně dvojčata? :D
    Monička: zakázané ovoce chutná nejlíp :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš hezkou postavičku ty si můžeš mlsání dovolit :)
    http://mylifebymari.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Rýpavých komentářů si nevšímej, to je jen závist! Postavu máš dokonalou, jako modelka :)

    PS: Založila jsem si stránku na fb, budu ráda, když mě podpoříš :) tady

    OdpovědětVymazat
  6. Niky: děkuji, to je milé :)) kuknu tam ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím uznat, že si to napsala moc pěkně :)!Já osobně chodím běhat nejen díky postavě, ale taky kvůli tomu, že mě to prostě baví. Kamarádky to nechápou jak mě to může bavit, ale jjá se u toho dobře odreagovávám a navíc se po něm nejlépe hubne :).

    OdpovědětVymazat
  8. není nic lepšího, než si formovat postavu tím, co tě baví :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).