Přeskočit na hlavní obsah

Spring wishlist ♥

Jak si užíváte víkend? Já se poslední dobou hrozně vyžívám v outfitech a tak jsem nějaký plánovala i na víkend. Jenomže člověk míní, osud mění.. a tak místo outfitu, hokeje a oslavy narozenin kamarádky mě čeká jen povalování v posteli a nacpávání dalšíma antibiotikama. Za jiných okolností si válení v posteli opravdu užívám, ale když jsem nemocná, prostě to nějak ztrácí svoje kouzlo.. určitě to taky znáte :D

Spring Wishlist 2014

Ale abych v posteli jen tak nelelkovala, rozhodla jsem se vytvořit alespoň jarní wishlist. Není tomu tak dávno, co jsem si říkala, že do obchodů pěkně dlouho nevkročím, protože momentálně po ničem konkrétním netoužím, ale stačí si prolistovat časopis, projet vaše blogy a najednou toho vlastně potřebuju celkem hodně :D

1. Sandálky
Zjistila jsem, že poslední dobou nakupuju pořád jen sukně/ kraťasy/ kalhoty a v závěru mi dá celkem zabrat, je s něčím zkombinovat, protože můj botník obsahuje milion balerínek a tenisek, ale snad jen dvoje boty na podpatku. Tak moc bych si přála chodit na podpatcích denně, ale když moje nohy na to asi holt nebudou stavěné :D V botkách z minulého outfitu (tady) jsem vyrazila poprvé na "delší" vycházku.. a výsledek? Moje nohy vypadají jako z hororu (= 8 náplastí)! :D.. Takže momentálně většinu času na internetu trávím tím, že se snažím najít nějaké sandály na léto, ve kterých budu schopná chodit a ne se jen fotit :D


2. Bílá halenka
Nikdy by mě nenapadlo, jak těžce se shání obyčejná bílá halenka. Doma mám 3, ale žádná není přesně podle mých představ. Buď se krčí, má divný střih nebo má nějaké zbytečné zdobení. Nejvíc se mi líbí halenky ze vzdušného materiálu, ale když už je někde mají, nemají moji velikost..


3. Tričko Céline
Možná si vzpomínáte, že jsem jej už měla.. ale ten materiál se mi vůbec nelíbil. Zbytečně lesklý, celkem potivý a taky mi bylo větší, než jsem si představovala.. takže jsem jej dala mamince a ráda bych si za něj pořídila náhradu. Ideální mi přijde například to, které má Jituška (tady).


4. Fuchsiové kraťásky
Tuhle barvu jsem nikdy neměla v lásce.. ale pak jsem u jedné zahraniční blogerky narazila na outfit, ve kterém hrály hlavní roli právě fuchsiové kraťásky. A od té doby je nutně potřebuju :D.. Její byly z H&M, z nové kolekce, ale u nás jakoby se po nich slehla zem :(


5. Přehoz na plavky
Vím, že léto je ještě daleko, ale když jsem průsvitné přehozy na plavky uviděla v H&M, byla to láska na první pohled ♥ Bohužel mají jen mentolový a černý a já bych chtěla oranžový :( Nevíte, kde jej sehnat?

6. Summer print
Poslední dobou se mi hrozně líbí potisky džungle, květin a letních vzorů všeobecně. A protože mám s "džunglovým vzorem" zatím jen kalhoty, ráda bych sbírku rozšířila. Je vlastně úplně jedno, jestli se bude jednat o šaty, sukni nebo třeba kraťásky :))

7. Kabelka se střapečkem
Ach jo.. tohle byla láska na první pohled!♥ Chodím se na ni dívat od chvíle, kdy se v H&M objevila poprvé, ale vždycky si řeknu, že 600,- za tak malou kabelku je hodně a že počkám, až ji zlevní.. Jenomže dny ubíhají, kabelek ubývá a sleva nikde :D. Seženete ji v růžové a černé barvě a i když je ta růžová naprosto božská, vím, že pokud si ji pořídím, tak jedině černou.. protože jak rychle moje láska k růžové vzplanula, stejně tak může kdykoliv zhasnout :D


8. Nike botky
Když jsem si, ještě na gymplu, kupovala boty na běhání, tatínek mi "nutil" všelijaké barevné - růžové, oranžové, neonově žluté.. a já jsem si říkala: "Snad cokoliv mi jde víc, než sportování, takže na sebe nemusím zbytečně upozorňovat!" :D.. a tak jsem si pořídila tmavě modré Adidasky. Je v nich skvěle, ale najednou mi vadí, že nezáří na 100 metrů daleko.. Takže.. s tím, že jsem poleno jsem se už naučila žít a ať se nad mým výkonem pobaví, kdo chce, hlavně že u toho budu mít super boty! :D.. Nejradši bych chtěla botky Nike, v neonově oranžové, tak doufám, že na mě někde čekají ♥

9. Sportovní podprsenka
A aby mi ty botky k něčemu ladily, chce to i sportovní podprsenku! Neonových je teď všude plno, ale mě nejvíc zaujala jedna na e-bay, tak snad bude vypadat stejně jako na obrázku.. přece jen.. e-bay je pokaždé trošku ruská ruleta :D

10. Korektor NARS
Pokud něco opravdu potřebuju (ne, že bych ostatní věci nepotřebovala, ale znáte to :D), je to tenhle korektor. Četla jsem na něj nespočet recenzí a z každou po něm toužím zase o kousek víc :D Má mít úžasné krytí a tak doufám, že by mohl vyřešit můj věčný problém s kruhy pod očima :))

A jaké poklady máte na svém jarním wishlistu vy? Shodneme se v něčem? :))

Komentáře

  1. Fuchsiové kraťásky i psaníčko chci taky, ale právě taky v té fuchsiové :) Uvidíme, zda si ho nakonec pořídím, nebo ne, protože stejně jako ty kolem něj pořád chodím, čekám na slevu a ono nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že je nás víc. Taky vyhlížím slevu :-D

      Vymazat
    2. tak snad se dočkáme! :D :))

      Vymazat
  2. 3 and 4 would look so amazing together! Thanks for sharing these :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný wishlist :) Také chci nové boty na běhaní a stejně jako ty nejlépe Nike :) tyhle jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že Nike má nejhezčí barevné tenisky. jedny se mi líbí ještě víc než ty, které jsem dala do wishlistu, ale bohužel jsem je nemohla nikde najít :(

      Vymazat
  4. ta malá kabelčička by se mi celkem také hodila :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem na tom presne jako ty, rikam si, jak ted nic nepotrebuju a konecne usetrim nejaky penize a staci projet par blogu nebo si prohlidnout novy kolekce na netu a uz mam wishlist klidne na nekolik stran :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého výběru by se mi hodilo snad všechno Anetko :-O, krásný wishlist :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Máš skvělý cit pro módu !:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super wishlist Anett! :) Já bych taky chtěla nějaké Nike botky, v poslední době se mi moc zalíbily♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, chtěla bys se zeptat, na dělání takovýchto wishlistů máš nějaký speciální program? Děkuji za odpověď. Jinak máš skvělý vkus. Nějakou sportovní podprsenku bych si taky ráda pořídila, asi si pro ni zajdu do hm.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, těší mě, že se Ti můj vkus líbí :)) sportovní podprsenky v H&M jsou super, jen neměli přesně ten odstín oranžové, jaký si představuju :( a koláže dělám na polyvore.com :)

      Vymazat
  10. super wishlist! korektor, sukně, triko.. vše bych brala :D
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný wishlist, máš skvělý vkus! Nejvíc se mi líbí černé boty na podpatku :-) Odkud jsou prosím?
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)) botky jsou ze Spartoo, konkrétně tady: http://www.spartoo.cz/Gas-LUCILLE-x251637.php

      Vymazat
  12. Květinové vzory nejsou nic pro mě, ale ta sukně, je vážně na 1*.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem je dřív nemusela, protože jsme moc nevěděla, jak na ně.. ale poslední dobou bych měla kytičkované nejradši všechno :D

      Vymazat
  13. pěkně nadupaný wishlist, to já si teď zase přeji najít plno krásných šatů :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Nike, thumps up!!! :) A CELINE by som brala aj ja.

    OdpovědětVymazat
  15. what a perfect wishlist for spring!! the floral skirt is amazing~

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpovědětVymazat
  16. ta sukně je překrásná :)) taky se mi poslední dobou začaly líbit tyto vzory, přesně jak říkáš džungle a květiny, začínám na nich doslova ulítávat :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

Adidas ZX FLUX ♥

Vzpomínáte si, co jsem ještě nedávno prohlašovala o botách ? "Od teď jenom podpatky.." a opravdu mi to nějakou dobu vydrželo! Teda konkrétně do chvíle, než jsem v Elle objevila Adidas ZX FLUX . Tenisek mám doma několik párů a rozhodně by mě nenapadlo, že si pořídím nějaké další.. ale potisk leoparda .. to je přesně něco pro mě! K tomu růžovo-červené detaily, materiál připomínající neopren a " Á čko", které si na všech věcech automaticky přivlastňuju jako svoji inicálu.. ach.. prostě jsem neodolala! :D ♥

Little white dress ♥

Nikdy jsem nepatřila mezi blogerky, které netrpělivě vyhlíží články svých "kolegyň", vždycky jsem byla spíše sólistka, která ráda píše , ale na čtení ji příliš neužije.. Ony ty roky na právech mi dali svoje a tak pro mě bylo odpočinkem nemuset číst nic, než že bych se u čtení článků dokonce odreagovala :D.. Každopádně jsem si i přesto našla pár blogů, které mě neuvěřitelně baví a fakt u nich netrpělivě každý ten článek vyhlížím! - ať už proto, že se jedná o mé kamarádky, které nemůžu mít na blízku a tak si jejich zážitky alespoň čtu a snažím se "cítit jakože jsem při tom" :D (zdravím Dominičku ♥), a nebo třeba blogerky, díky kterým jsem už před lety zjistila, že nějaké to blogování vůbec existuje a miluju především jejich styl psaní a perfektní smysl pro humor! Což mě (konečně :D) přivádí k hlavní myšlence dnešního článku a především tedy člověku, který ve mě tohle "téma" vzbudil. Mou nejoblíbenější blogerkou je totiž už od nepaměti Martinka s blogu

Second chances ♥

Vzpomínám si, když mi už jako malé mamka něco přinesla ze secondhandu . Nikdy to nebyly věci, které vypadaly "jako z druhé ruky" , většinou šlo naopak o takové, které mi spolužačky chválily a navíc se nikdy nestalo, že bych někoho potkala v čemkoli stejném! :) Tím mají teď, po letech, v mých očích neodpáratelný punc originality a když jsem tak dostala příležitost, nafotit něco málo z nové kolekce pro síť obchodů Textile House a k tomu být profesionálně nalíčená i učesaná, ani chvilku jsem neváhala :).