Autumn wishlist 2017

Mám ráda e-shopy, kterých je plný instagram a když mě tak můj oblíbený Zaful oslovil s nabídkou spolupráce, neváhala jsem! Úkol zněl vytvořit wishlist a směřovat na "long sweatshirt", proč? Protože svetry jsou nejen praktickou součástí outfitů, ale ve své prodloužené délce jsou také hitem sezony. Kromě parády skvěle zahřejí a taky na ně právě mají akci!:))

Autumn wishlist 2017


Podzim je (ne)oficiálně tady! Víte, podle čeho soudím?.. Jako každý den, i včera večer jsem před spaním v rychlosti sjela počasí, abych usoudila, že slunečno a 21 stupňů je dost na to, abych mohla ještě vyrazit v espadrilkách.. Protože se mi moje oblíbené stihly v průběhu prázdnin prošlapat na úroveň, že jsem skoro nepoznala, že nějaké boty mám :D, náhrada byla fakt nutná (příjemná změna si po dlouhé době pořídit něco, co fakt potřebujete! :D), ale jelikož nikde žádné stříbrné, přesně podle mých představ, nebyly, už jsem si pomalu myslela, že jejich výběr budu muset nechat až na další sezonu.. Nakonec se na mě ale přece jen usmálo štěstí, sehnala jsem snad ty nejbožejší na světě.. ale ve chvíli, kdy jsem si je vítězoslavně donesla domů, si počasí asi řeklo, že mým nákupem považuje letní období za ukončené.. jinak si totiž neumím vysvětlit, že jsem v nich poprvé vyrazila až dnes.. a lituju toho ještě teď, protože i přes huňaté ponožky s králičíma hlavama mám nohy jako kus ledu! Kdo říká, že právníci jsou lháři, kecá.. největší lháři jsou lidi, co hlásí počasí! :D Víte, mohla jsem jen napsat, že je čas na nový wishlist, nějaký podzimní.. ale to bych přece nebyla já, abych jen stručně oznámila, že je čas na obměnu šatníku.. :D
Tak tedy.. hurá na to, co mě poslední dobou okouzlilo, bez čeho si podzim neumím představit, ale taky na to, co s podzimem vůbec ale vůbec nesouvisí, ale po podzimu jsou přece Vánoce a i když je to předčasné, vůbec se nebudu bránit tomu, když Ježíšek při obstarávání dárků začne třeba těma mýma, když už v tom mám jasno!:D

1.) Miluju košile! A obzvlášť pak tyhle ve "vidláckém stylu" :D :)). Krásně oživí i jednoduché džíny a tričko, mívají neskutečně příjemný teplý materiál a letos prý letí hlavně ty, které vypadají, jako byste je ukradly ze skříně příteli! :)) Já si na oversize kousky příliš nepotrpím, takže si tenhle módní výstřelek nechám ujít a raději sázím na trochu ženskosti. Tartanová košile s odhalenými rameny je přesně podle mého gusta a věřte mi, že kontroluju snad denně, jestli už ji naskladnili i v mé velikosti! :D

2.) Stříbrné hodinky Miss Sixty, které můžete vidět ve většině mých outfitů mají už 6 let a tak myslím, že by si zasloužily vystřídat. Smartwatch od Michael Kors byla láska na první pohled, jen ta cena jim ubírá na kráse.. tak snad se v blízké době stanu milionářkou, nebo se značka MK dostane do krize a začne vše vyprodávat za zlomek cen! :D

3.) Pamatuju si, když jsem si ještě nedávno růžovou ve svém outfitu ani neuměla představit, ale ve chvíli kdy jsem si pořídila starorůžovou kabelku, se v obchodech od téhle barvy nemůžu odtrhnout. Nejradši bych si "ke kabelce" pořídila snad všechno, co na sobě má jen trochu růžové (no alespoň si to mám čím omluvit - potřebuju teď prostě něco ke kabelce.. :D).. Sukni v podobném stylu už mám, akorát béžovou.. a protože je vážně pohodlná a ten materiál nemá chybu, obzvlášť na zimu, tuhle bych určitě využila :)).

4.) Chokery mě baví už delší dobu, jak ve formě klasických náhrdelníků, tak jako součást topů. Nějaký stylový svetřík sháním už delší dobu, jen mám trošku obavy z univerzální velikosti, protože jsou často spíše nadměrné nebo podměrné, tak uvidíme! :D:))

5.) Nejlepší boty na zimu? Farmářky! Už neskutečně dlouho si plánuju pořídit Timberlandy, ale vzhledem k tomu, že se dají sehnat boty v tomhle stylu za mnohonásobně nižší cenu a často v zajímavějším provedení, ať už barevném nebo s nejrůznějším zdobením, hádám, že letos u mě originály opět nevyhrají! :D A co vy? Líbí se vám farmářky? Kde jste pořídily ty svoje? :)

6.) A choker podruhé - mám ráda neobvyklé kousky a choker z kamínků je přesně můj styl. Tenhle zlatý je vyloženě párty kousek, tak si jej umím představit klidně i na kamarádčinu rozlučku se svobodu. K té divoké výzdobě, jakou mám v plánu, se myslím bude skvěle hodit! :D

7.) Podzim je období tmavých (a celkově výraznějších) rtěnek a jak řekla moje babička "konečně ty umrlé barvy vyměníš za něco, na co se dá dívat!" :D MAC má perfektní rtěnky, ať už pigmentací, výdrží, i stylovými obaly, tak jen díky bohu, že nejbližší obchod je až v Praze! :D

A na co aktuálně v obchodech pokukujete vy? :)



3 komentáře:

  1. Taky si chci letos nejspíš pořídit Farmářky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mas vyhledle super veci ;) Co se tyka hodinek, tak taky nejake potrebuji, jelikoz se mi aktualni rozbily:( ja mam vyhlidnute zatim tyto - https://www.goldeligius.cz/guess-w0823l2.html . Co na ne rikas?

    OdpovědětVymazat
  3. Já rozhodně potřebuji nové Chelsea boty! Jinak líbí se mi ten šedý svetr.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥