My Christmas wishlist 2016 ♥

Vánoce jsou za dveřmi a tak jsem se tak trochu pod nátlakem svých blízkých a taky trošku jako tradici :D rozhodla i letos vytvořit svůj vánoční wishlist. Asi nikoho nepřekvapí, že stejně jako pro většinu, i pro mě jsou Vánoce nejoblíbenějším obdobím v roce (spolu s obdobími, kdy má někdo dort, ze kterého dostanu i já :D), ale poslední roky čím dál častěji zapomínám na to, že dárky mám vlastně dostávat také já a spíše se tak zaměřuji na to, čím bych obdarovala své nejbližší ♥. A i když články málokdy věnuju někomu konkrétnímu, tento patří mé nejlepší kamarádce, které se mě na moje vysněné dárky ptá tak často, až mě to skoro budí ze spaní! :D
Pamatuju si, jak jsem jako malá pokaždé vyzvídala na rodičích, co by si přáli nejvíc a taťka mi pravidelně odpovídal "neutrácej, stačí mi nějaká kvalitní tenisová raketa nebo výstroj na hokej!" a já si lámala hlavu s tím, jak to myslel.. no jo, na ironii je holt potřeba trošku dospět :D.
Pro tentokrát nechám "v šuplíku" své hmotné sny, které jsou svojí cenou srovnatelné s přáním si živého jednorožce a pokusím se nashromáždit ty, které sice taky nekoupíte za pár pětikaček, ale rozhodně je jejich zrealizování hodné běžného smrtelníka (časté sledování Gossip Girl u mě občas vede k tomu, že bych si chtěla koupit tamhle to a tamto a taky tady to..a až pohled do peněženky mě ujistí v tom, že mi nakonec bude stačit jen "tamhle to" :D..).
Takže co nakonec skončilo na mém "dopisu Ježíškovi"?

My Christmas wishlist




1. Když jsem si před pár měsíci kupovala nové bílé botky od Nike, váhala jsem, jestli vsadit na klasický design nebo si pořídit svoje vysněné Shoozers. Nakonec u mě zvítězil fakt, že za cenu Shoozers si můžu pořídit skoro dva páry s tím rozdílem, že akorát nebudou mít ty kamínky, že jo :D.. Takže jsem si říkala, jak moc jsem ušetřila, jak chytře jsem vybrala.. abych jen o pár týdnů později přemýšlela, že ona to vlastně není až tak nesmyslná investice, když se jedná o "ty kamínkové boty", které jsem milovali už od chvíle, co jste je poprvé objevili na We♥it, aniž byste věděli, že jednou nějaké Shoozers vznikne :D.. Takže prosím pěkně, pokud mi tady chce k Vánocům někdo pořídit černé Air Max, adresu vám hodím do mejlu! :D

2. Čím méně času ve svém pokoji trávím, tím větší potřebu mám, aby byl ťip ťop, až se do něj zase vrátím! Takže nakupuju fotorámečky, vybírám vhodný stojan na oblečení, povlečení a dalších milion "nutností". Protože nic vám nevykouzlí na tváři větší úsměv než to, když se po dlouhém dnu vrátíte do pokoje, kde na vás dýchne neskutečně útulná atmosféra, vaše oblíbené barvy vám okamžitě zlepší náladu a všechny ty huňaté polštáře a plyšový jednorožec si vyloženě říkají o to, abyste se s nimi okamžitě zahrabali v posteli a nevylezli, dokud neskončí zima! :D Víte, jsem přesně ten typ člověka, který u huňatého polštáře dokáže obchodě strávit x minut a přitom přesvědčovat celou svoji rodinu, že huňatých polštářů je doma sice milion, ale žádný není huňatý přesně takhle :D.. a neumíte si představit moje nadšení, když jsem v KARE objevila tuhle stoličku, která je mazlivá přesně tak, jako všechny ty polštáře které zbožňuju, bytelná, takže udrží i velké muže, kterých máme v rodině hodně :D a především je v barvě, která je jako dělaná do mého pokoje! Takže milý Ježíšku - vím, že měkkým dárkům moc nefandíš, protože si myslíš, že už tak to oblečení doma není kam dávat a proto, pokud mi chceš donést něco, do fakt nutně potřebuju, je to právě tohle!.. řekl fashion bloger o stoličce :D.. ♥

3. Víte, oni obchody s bytovými doplňky mají jednu velkou nevýhodu - můžete vyrazit klidně na jednu jedinou věc, vlastně můžete mít i předem vybráno, ale vejdete do obchodu a najednou se vám líbí ještě tohle, tohle a taky tohle :D.. Přítel by mohl povídat, kolik svíček, rámečků na fotky, hrnečků.. si běžně odnášíme, když vyrazíme třeba jen na noční stolečky :D.. a tak se stalo, že ani návštěva KARE neskončila jen jedním vánočním přáním.. Nikdy jsem nebyla minimalista, kterému by pro štěstí stačil jeden obrázek na zdi a na poličce jedna upomínková mušle z dovolené v Chorvatsku před 100 lety :D a tak mám všude milion usušených květin od muže, třpytivé pokladničky ve tvaru prasátek pro jistotu hned po čtyřech kusech a celému pokoji pak vévodí velký obraz s jelenem, který nemá hlubší význam, jak se každý obvykle ptá :D.. Každopádně si ten jelen na zdi říká o nějakého parťáka a když jsem tak objevila polštářek ve tvaru lišky, který je navíc "ochlupený" :D a tím ještě reálnější, byla jsem z něj úplně mimo!:D Uvědomuju si, že na polštář to není zrovna nízká cena, ALE je potřeba brát v potaz, že 1. to je prostě design, 2. se přece hodí k tomu obrazu a za 3.kolik máte takových polštářů? já třeba žádný! ale pokud se dělají ještě jiná zvířata, sem s nimi! :D

4. Bez které věci "nedokážu žít"? Jednoznačně bez diáře! A tak se každý rok nemůžu dočkat, až nastane čas na výběr toho nového ♥. Dřív jsem si kupovala diáře od Alby, ale po těch letech, co považuju diář za absolutní nezbytnost, jsem stihla vystřídat všechny designy, které se mi líbily a nové nějak zapomínají vyrábět :D. O takovém, jaké vidíte v amerických teenage filmech si můžu nechat jen zdát, protože do něj neplánuju investovat tolik, aby se vyrovnal zhruba čtvrtině ceny mého mobilu :D, ale snad budu mít i přesto štěstí a nakonec objevím nějaký, který bude stát za to! :))

5. Víte, který z módních trendů mě za poslední dobu dostal úplně nejvíc? Pravděpodobně víte, protože vázačky všeho druhu, mám poslední dobou snad v každém outfitu :D.. jenomže - tohle je body, ve kterých je teď v zimě úplně nejlíp a navíc je z "toho božího vánočního materiálu", takže další vázací položka v mé sbírce je totálně jasná! :D

6. A pak je tady ještě jedna věc, kterou fakt můžu - choker! Vzpomínám si, jak jsem náhrdelník tohoto stylu měla už někdy na základce, vesele si jej nosila.. až mi jednoho dne přišel jako z jiné doby :D.. takže skončil na dně šperkovnice a ven jsem jej vytáhla jen na školní akademii, kdy se stal součástí kostýmu na na kankán.. co dodat, móda se fakt vrací! :D

7. Rtěnky od Sleek jsou moje srdcovka, jak jste se mohli dočíst už v minulém "beauty" článku. A jelikož vždy sahám po těch matných, které na zimu nejsou zrovna to pravé, nedávno mě zaujala tato - krémová. Kromě krásně syté barvy má údajně brněním vytvořit efekt větších rtů, což se svou pusou, na kterou jsem už slyšela nemálo narážek, že je napíchaná :D, zrovna nepotřebuju, ale vyzkoušet to prostě láká! :D Především tedy krásná barva, tak snad mi brzo přibude v kosmetické taštičce! :))

8. Nechápu, proč se všude ponožky uvádí jako odstrašující dárek k Vánocům! :D Byla bych fakt smutná, kdybych každý rok nějaké nedostala a čím víc dětinské budou, tím líp! :D Když mi před pár dny mamka ukázala, jakou sadu ponožek se sobama koupila k Vánocům bráchovi, nemohla jsem jí nevyčíst, že děti má přece dvě, tak jak jako jen bráchovi!? :D

9. Zbožňuju parfémy, ale pokud si je koupím sama, nikdy nemají takové kouzlo, jako když jsou dárkem od někoho a daného člověka mi tak pokaždé připomenou :). Žádné konkrétní "vonné přání" pak asi nemám, vůní se mi líbí tolik, že jen teď bych dokázala vyjmenovat třeba 10 a do dalších deseti bych se zamilovala, hned jak bych vešla do nějaké parfumerie :D..

10. Lepší hřeben než Tangle Teezer prostě neexistuje a obdivuju všechny, kteří se umí učesat něčím jiným! Pokaždé, když vezmu do ruky klasický kartáč, stojí mě to půlku vlasů a nechápu, že mi nějaké vlasy vlastně zbyly, než jsem jej objevila :D.. Jenomže moje láska k němu je už dost viditelná tím, že mi snad milionkrát spadnul a pokaždé, když slyším tu šílenou ránu, jak dopadl na kachličky v koupelně, divím se, že to zas a znovu rozchodil :D.. každopádně slibuju, že až budu mít jednou tenhle svůj vysněný - zlatý, budu jej střežit jako oko v hlavě! :D♥

11. Já vím, že jsem slíbila, že předražené věci, které navíc nepotřebuju :D, vynechám.. ale tohle je prostě srd-cov-ka! :D♥

2 komentáře:

  1. Roztomilý makovník19. prosince 2016 16:28

    Těžko až věřit některým informacím z článku, kde píšeš, že nemáš peníze, kdy se pak chvástáš s cenou úměrnou čtvrtině mobilu, který musel stát minimálně 13 000 Kč. Tak kde je potom pravda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přirovnání nerovná se chvástání :) Na mobil jsem si poctivě vydělala broušením autodílů a mám jej už přes dva roky. A že nemám peníze netvrdím, jen jsem holt nikdy nebyla z těch, kteří všechno dostanou smutnýma očima na rodiče a na všechno si tak vydělávám sama. Proto si také dražší věci, které se mi líbí, pořizuju pomalu a postupně :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ♥